LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Istunter.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Iphone4s_opgelicht
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2014 16:46

Istunter.nl

Ongelezen bericht door Iphone4s_opgelicht »

Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die net als mij opgelicht zijn door Istunter.nl..
Ik heb een bestelling geplaatst betaald en daarna niets meer gehoord.

Mijn aangifte bij de politie is doorgestuurd naar Marktplaats omdat ik via marktplaats op deze webshop ben gekomen. Marktplaats heeft mij laten weten dat er meerdere gedupeerde zijn!

Ik zou graag met deze mensen in contact komen,

Alvast bedankt

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Ze bestaan schijnbaar ook niet meer. Is dit geen gevalletje faillisement? Er staat in ieder geval geen onderneming met de naam istunter ingeschreven bij de kvk.

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door lozevisser »

berndv schreef:Ze bestaan schijnbaar ook niet meer. Is dit geen gevalletje faillisement? Er staat in ieder geval geen onderneming met de naam istunter ingeschreven bij de kvk.
Eerder een gevalletje oplichting lijkt mij, het domein staat overigens in quarantaine.

Domeinnaam
istunter.nl
Status
in quarantaine
Houder
Online Trading Center BV
Vorige registrar
TransIP BV
LEIDEN
Nederland
Datum registratie
2014-09-30
Datum uit quarantaine
2015-01-01
Administratie door
NL Domain Registry

Frederiquevannoord
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2014 18:54

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door Frederiquevannoord »

Ook ik ben door hen opgelicht. 12-11 betaling gedaan. Daarna nog contact gehad. geld was ontvangen zei "Peter" via de mail. Ik zou snel en bevestiging van de verzending krijgen.
Helaas nu niet meer te bereiken....
Ik heb de politie gebeld en aangifte gedaan via mijnpolitie.nl. Politie gaf aan dat zoveel mogelijk mensen aangifte moeten doen. Dan is de kans groter dat ze er iets mee kunnen doen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Bedrijven met "stunter" e.d. moet je altijd een beetje wantrouwen. En al helemaal als ze Apple producten aanbieden voor lagere prijzen dan gebruikelijk.

fam-leusink
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2014 19:53

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door fam-leusink »

ook wij zijn opgelicht door istunter via markplaats
De eerste keer dat we een bestelling deden en betaalden was op 5-11-2014.
we otvingen toen een mail dat er wat was misgegaan met de overboekingen dat ze het geld zouden terugstorten en t we niet eerder opnieuw moesten bestellen dan dat het geld was teruggestort en dat we op de volgende bestelling een korting van 15% zouden krijgen
het geld werd ook netjes teruggestort op 11-11-2014 en we deden opnieuw een bestelling op 13-11-2014 met meteen ook de korting eraf maar achteraf wel op een ander rekeningnr. en toen hebben we niets meer vernomen

Hvdm4787
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2014 18:52

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door Hvdm4787 »

Ook ik ben door hen opgelicht. 11-11 betaling gedaan. Daarna nog contact gehad. geld was ontvangen zei "Peter" via de mail. Ik zou snel en bevestiging van de verzending krijgen.
Helaas nu niet meer te bereiken....
Ik heb de politie gebeld en aangifte gedaan via mijnpolitie.nl.
en heb contact met de bank gehad waar ons geld is heen gegaan
hopelijk zien we er nog wat van terug

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

Hvdm4787 schreef: en heb contact met de bank gehad waar ons geld is heen gegaan
Ik vind het altijd bijzonder hoe subtiele taalverschillen aangeven waar men de verantwoordelijkheid ziet. In dit geval is de plaatser benieuwd waar zijn geld heen is gegaan alsof het geld een eigen willetje heeft. Ook gaat men op zoek waarom de betreffende webshop toch niet meer levert en verbaast me zich erover dat dit zo is terwijl die sympathieke "Peter" toch had gezegd dat het ok was.

Wel, geld "gaat" nergens naartoe, u brengt het zelf weg. En dat u het wegbrengt naar slechte adresjes is toch iets waarvoor de verantwoordelijkheid slechts op één plek ligt. Alle aanbevelingen die er zijn schijnen van nul en generlei waarde te zijn zodra men een "voordeeltje" op marktplaats ontwaart. Waar géén hond meer in een donker steegje van een volslagen onbekende zwerver een "èchte Rolex" zou kopen, laten mensen klaarblijkelijk alle voorzichtigheid varen zodra men op internet een "koopje" ontdekt.

Ik kan hier niet ècht een consumentenprobleem in herkennen, die zwerver zou toch ook niet in Kassa belanden zonder dat men de koper voor gek zou verslijten? Dit is eerder een door consumenten veroorzaakt probleem - zwaaien met stapels bankbiljetten en roepen "wie pakt ze van me aan?"

HanenArianne
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2014 09:27

Re: Istunter.nl

Ongelezen bericht door HanenArianne »

Ook ik ben opgelicht. Geld overgemaakt bevestiging dat zodra het op de post gaat we een mail krijgen. Dit duurde te lang. Zijn we gaan bellen netjes contact gehad het was iets vertraagd maar met een week zou het er moeten zijn. Helaas na die week was er geen verbinding meer mogelijk.

Gesloten