Levering Beautyshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Egbert Holl
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2023 12:36

Levering Beautyshop

Ongelezen bericht door Egbert Holl »

Heb begin september besteld bij Beautyshop. Levering komt niet. Ook geen track en trace nummer.Deze website heeft als contact alleen een email adres. Na herhaaldelijk mailen krijg ik geen reactie. Ze hebben ook geen echt adres.
Zijn er meer klachten over deze webwinkel?
Groet Egbert

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Levering Beautyshop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u bedoeld beautyshop.nl, deze site is alweer uit de lucht. En gezien de 100% score op negativiteit met vermeldingen als "het stond op Facebook en leek betrouwbaar" en "het komt uit China", dan weet de vaste kern hier wel genoeg.
De site zal wel geen verplichte KVK vermelding gehad hebben, geen fysiek adres en geen telefoonnummer.

Bij online kopen ga je eerst kijken wie de verkoper is, ga je kijken naar reviews en daarna surf je snel weg bij dergelijke webshops.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Levering Beautyshop

Ongelezen bericht door Aygulf »

Egbert Holl schreef:
21 okt 2023 12:48
Heb begin september besteld bij Beautyshop. Levering komt niet. Ook geen track en trace nummer.Deze website heeft als contact alleen een email adres. Na herhaaldelijk mailen krijg ik geen reactie. Ze hebben ook geen echt adres.
Zijn er meer klachten over deze webwinkel?
Groet Egbert
Waarom (achteraf) naar ervaringen vragen. Even op Trustpilot kijken en dan ziet u 100% negatieve ervaringen. Wat moeten wij daar nog aan toevoegen? Zie het als een leermoment en neem uw verlies.

Egbert Holl
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2023 12:36

Re: Levering Beautyshop

Ongelezen bericht door Egbert Holl »

Tsja, ik kon ook de enige zijn met een klacht. Op Trustpilot kwamen niet eens zo slecht af toen ik ging bestellen. Nu staat hij vol met slechte reviews
Ik ga ervan uit dat ik niks meer krijg...

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Levering Beautyshop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een bedrijf met alleen een mailadres? Daar koop je toch niet.

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Levering Beautyshop

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Maar wel een rekening om te betalen! Heel veilig.

Plaats reactie