LG cashback betaalt niet uit

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ghelsendoorn
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2017 15:09

Re: LG cashback betaalt niet uit

Ongelezen bericht door ghelsendoorn »

Bij samsung tv hetzelfde gehad. Nog geholpen door klantenservice . maar van de tv 350 euro mis gelopen. Niks meer gehoord. De sms berichten staan nog op mijn telefoon.

Moneyman
Berichten: 30117
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: LG cashback betaalt niet uit

Ongelezen bericht door Moneyman »

De fout ligt duidelijk bij TS. In die zin kan je zeggen: LG heeft gelijk. Tegelijk vind ik dat wel een beetje schuren. LG veroorzaakt zelf met twee opeenvolgende cashbacks op hetzelfde product een verwarrende situatie. Dat ze aan de bel trekken en blokkeren in een geval zoals met TS vind ik terecht, maar dat ze vervolgens niets doen om het alsnog op te lossen is wel een beetje schraal.

hercu1965
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 feb 2010 21:43
Locatie: rotterdam

Re: LG cashback betaalt niet uit

Ongelezen bericht door hercu1965 »

even ter afsluiting

LG ziet een cash-back aanvraag in tijdvak; 1-11-2021 tot 31-12.-2021 op een LG OLED 77 C16LA met bijbehoorden de streepjes code en een aankoopfaktuur van 6-1-2022 , was 27 dec. 2021 gekocht maar vanwege het grote formaat moest deze bezorgd worden, dat zou ca 10 dagen duren.

LG weet als geen ander dat die LG OLED 77C16LA in dezelfde Cash-back aktie zit van 1-1-2022 tot 14- 3- 2022

Maar keurt de aanvraag doodleuk af, zonder enig bericht !!! niet klantvriendelijk toch ?

Vervolgens komt dezelfde aanvraag van de LG OLED 77C16LA binnen in het juiste tijdvak compleet met aankoopfaktuur op 6-1-2022 en streepjescode op de verpakking, vervolgens keurt LG het af omdat de aanvraag al eerder is ingediend.

Ik vind niet dat Platte TV steken heeft laten vallen, ik vind L.G. met hun autoritaire houding ..................

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: LG cashback betaalt niet uit

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ach ja, als je jezelf schoon kan praten.

Blijf erbij, de fout is de samenwerking tussen TS en platte TV

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: LG cashback betaalt niet uit

Ongelezen bericht door Nijogeth »

grun schreef:
19 mar 2022 10:42
MSI is een Chinees bedrijf en die vroegen een kopie van mijn paspoort of rijbewijs, dat ging me te ver.
Ah, Taiwan erkennen we voor het gemak maar even niet meer ;). Maar ik begrijp het punt. Ik zou het ook niet geven.

hercu1965
Berichten: 107
Lid geworden op: 19 feb 2010 21:43
Locatie: rotterdam

Re: LG cashback betaalt niet uit

Ongelezen bericht door hercu1965 »

OPGELOST !!

Vandaag 22 Maart 9.30 uur kreeg ik een bericht van L.G. dat mijn deelname aan de LG TV en soundbar promotie is goedgekeurd.
Binnen 8 weken ontvang ik het cash back bedrag op mijn rekening.

Maar ehh 12 jan. 2022 ingevoerd bij L.G. en 22 maart de goedkeur ?

Of het nu gekomen is omdat ik het op TROS RADAR heb gezet, of dat het gekomen is door Platte TV waar ik ook mijn beklag heb gedaan dat weet ik niet, over 8 weken een 200 euro ! feestje !

Ik wilde de LG bevestiging van 22-3-3022 nog hier erbij plaatsen maar steeds maar de melding dat het bestand te groot is

Gesloten