Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dennis95
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2022 19:39

Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Dennis95 »

Mijn vriendin heeft een bestelling geplaatst bij Martivo Shop voor een hondenmand dat 1+1 gratis zou zijn. Dit artikel was van 89.85 euro naar 29.95 euro afgeprijsd.
Echter had mijn vriendin betaald, bleek achteraf dat alle 2 de bedragen overgemaakt waren. Zowel 29.95 euro als 89.85 euro...
Dit is het rekeningnummer waarnaar het overgemaakt is: DE15 2022 0800 0093 2084 61.

Ze heeft geen bevestiging ontvangen van de bestelling, Onlangs heb ik proberen te mailen met deze klant. Echter heb ik nog geen response gehad. Zij hebben helaas geen telefoonnummer.

Dit is de site: https://martivodeals.store/product/luxe ... fst-actie/

Iemand die hier nog meer last van heeft en eventueel een oplossing heeft zodat wij dit geld weer terugkrijgen?
Ik zou zeggen koop niks hier.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Sira »

Morganlefay schreef:
05 jan 2022 11:54
Dennis95 schreef:
04 jan 2022 19:45
Mijn vriendin heeft een bestelling geplaatst bij Martivo Shop voor een hondenmand dat 1+1 gratis zou zijn. Dit artikel was van 89.85 euro naar 29.95 euro afgeprijsd.
Echter had mijn vriendin betaald, bleek achteraf dat alle 2 de bedragen overgemaakt waren. Zowel 29.95 euro als 89.85 euro...
Dit is het rekeningnummer waarnaar het overgemaakt is: DE15 2022 0800 0093 2084 61.

Ze heeft geen bevestiging ontvangen van de bestelling, Onlangs heb ik proberen te mailen met deze klant. Echter heb ik nog geen response gehad. Zij hebben helaas geen telefoonnummer.

Dit is de site: https://martivodeals.store/product/luxe ... fst-actie/

Iemand die hier nog meer last van heeft en eventueel een oplossing heeft zodat wij dit geld weer terugkrijgen?
Ik zou zeggen koop niks hier.
FireFox blokt deze website af. Zeker via Facebook gekocht.
Klopt, maar Chrome komt er ook niet in. Bij een dergelijke afprijzing en dan ook nog 1+1 gratis weet je al dat het een dropshipper is.

Lady1234
Berichten: 27179
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En uw vriendin moet toch echt zelf opdracht voor die twee betalingen hebben gegeven.

Seinhuis
Berichten: 2378
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Bij dropshipping is in het praktijk heel moeilijk om je geld terug te krijgen. De website Martivo Shop is al offline, wat geen goed teken is

Indien je betaald hebt met je creditcard, neem dan contact op met de creditcard maatschappij. Doe een beroep op aflevering garantie.

In andere gevallen wordt het lastig. Op www.consumentenbond.nl/juridisch-advies ... ek-geraakt staan tips, of neem contact op met www.juridischloket.nl voor advies.

Contact opnemen met een deurwaarder heeft geen nut, zeker niet wanneer de eigenaar of bedrijf niet bekend is.

Moneyman
Berichten: 30177
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Moneyman »

Seinhuis schreef:
06 jan 2022 02:37
In andere gevallen wordt het lastig. Op www.consumentenbond.nl/juridisch-advies ... ek-geraakt staan tips, of neem contact op met www.juridischloket.nl voor advies.

Contact opnemen met een deurwaarder heeft geen nut, zeker niet wanneer de eigenaar of bedrijf niet bekend is.
Vertel eens, wat zou het Juridisch Loket concreet kunnen doen, als je tegelijk van mening bent dat naar een deurwaarder gaan geen nut heeft?

Margriet v. Tintelen
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2021 20:12

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Margriet v. Tintelen »

Ook meegemaakt 2x benzine afgeschreven, op 22 en 23/12 zelfde pomp . Wat blijkt? fout van de Rabobank, netjes retour gestort maar wel 2 weken geduurd en veel gebel!! Toch is het vreemd dat degene die je machtigt zomaar over jou saldo kan beschikken, of het om € 70 of € 7000 gaat zij hebben alle rechten!! Ik vind als er toestemming voor een bepaald bedrag gegeven hebt er eerst een nieuwe machtiging moet komen en ze zich te houden aan dat bedrag waar je toestemming voor hebt gegeven!! Als je autoverzekering wijzigt eerst nieuwe machtiging aan klant opvragen!! Dat voorkomt verrassingen!!

Lady1234
Berichten: 27179
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@marfriet

Daar zijn de betalingen twee maal verwerkt. Gebeurde een tijd terug met de pinbetalingen van ING ook. Heeft niets te maken met het gestelde in de OP.

MetsieMo
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2022 11:47

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door MetsieMo »

Ik heb ook niet gekregen van Martivo. Was een advertentie van hondenbedden op Facebook.
Het bedrag 33,90 is van mijn rekening afgeschreven. Ik had ook nog extra betaald voor een track en trace code. Deze nooit ontvangen, ook geen e-mail ontvangen, dus flink genaaid!
Het gaat om: Tenoris limited
Site: martivodeals.store
Deze persoon verandert steeds van naam, van site en van bankrekeningnummer!
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jan 2022 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bankrekeningnummer verwijderd. Het is niet toegestaan om persoonsgegevens te vermelden op het forum

Bjosee.m
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2022 19:31

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Bjosee.m »

Hier ook een gedupeerde van martivo.store.
24 december Hondenmanden besteld 1 +1 gratis betaald via ideal. Geen ontvangst bevestiging gekregen.
Geld is overgeboekt
Naam: Creative Duo Ltd
Iban DE58 2022 0800 0093 2104 03
Site is uit de lucht. Contactformulier werkte niet, er komt geen reactie op de mails.
Creative duo opgericht sinds november 2021 staat op naam van [privégegevens verwijderd door moderatie]
Adres 71-75 covent garden, london UK, WC2H9JQ
Aangifte gedaan, bank ingelicht, gemeld bij fraude helpdesk en hier.

Mienlaub
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2022 10:03

Re: Martivo hondenmand, niet gekregen wel 2x afgeschreven

Ongelezen bericht door Mienlaub »

Beste

Heb 2 donkerblauwe honden manden wel besteld 1 +1 gratis op de martivo store, maar het is al maanden geleden en heb nog steeds niks ontvangen, ik heb 29,- euro betaald en als ik op een afbeelding klik bestaat de pagina niet.
Wat nu , ben ik nu m’n geld kwijt of krijg ik ze alsnog binnen


Gesloten