LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckerman

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Charmedangel17
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2006 13:57

Neckerman

Ongelezen bericht door Charmedangel17 »

Normaal doe ik altijd mijn bestellingen bij Wehkamp (nooit klachten gehad) totdat ik 3 maanden een kortingsbon van 30 euro kreeg voor Neckermann en op 15 oktober bestelde ik2 dekbedovertreksets bestelde en 1 hoeslaken.

het hoeslaken zou direct leverbaar zijn, de rest 4 weken later ofzo. Na een week nog niks ontvangen dus een mailtje gestuurd, uiteindelijk kwam het hoeslaken binnen 2 weken aan. Een week later kwam 1 van de dekbedovertreksets aan. Niet zo'n probleem dat deze 2 iets later dan gepland kwamen, maar ik zit nu al vanaf 15 oktober op mijn laatste bestelling te wachten (BIJNA 3 MAANDEN!!!:twisted: ), ik heb meerdere keren gemailt maar krijg elke keer PRECIES dezelfde reactie welke vraag ik ook stel.:

Geachte mevrouw/heer,

Op dit moment wachten wij op een nieuwe levering van de betrokken fabrikant.
Tot onze spijt heeft deze partij vertraging opgelopen, waardoor uw bestelling
nog niet geleverd kan worden.

Zodra wij de nieuwe zending ontvangen, wordt uw bestelling verstuurd.
Uiteraard doen wij ons best de levertijd zo kort mogelijk te houden.

Vriendelijk vragen wij u nog even geduld te hebben.


Het kan toch niet dat je 3 maanden hierop moet wachte en dat hetzelfde artikel nog steeds op de neckerman site staat met een levertijd van 2 weken :shock: Iemand een idee wat ik nu kan doen, bellen??

gruizinh
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 feb 2005 22:38

Re: Neckerman

Ongelezen bericht door gruizinh »

Hallo

Ik heb eind november een bestelling gedaan een trui en een dekbedovertrek. De trui had ik binnen 10 dagen het dekbedovertrek zat er niet bij. Er stond ook niet op de bon Dus gemaild en kreeg precies dezelfde reaktie als jouw

"Op dit moment wachten wij op een nieuwe levering van de betrokken fabrikant.enz enz"

Ben ook nog steeds wachtende op het dekbedovertrek

Henny

Gesloten