Ik raad iedereen aan om niets bij deze organisatie te kopen!
Als je een telefoon koopt die goed is, is er waarschijnlijk geen probleem, maar als je een "niet werkend toestel" hebt is de service ver beneden pijl
Ik heb een toestel gekocht, alles geïnstalleerd maar het werkte niet goed. Toestel uit gedaan en wilde hem aandoen, maar toen deed hij niets meer.
Ondertussen was het 23.00 uur en ging ik naar bed. De volgende morgen om 6.00 uur wakker en toch maar snel een mail gestuurd met mijn klacht. Kreeg ik bericht dat ik dezelfde dag had moeten bellen/mailen en dat ik hem nu moest opsturen naar Dynafix. Baalde als een stekker, maar toch maar opgestuurd (nadat ik eerst 2x moest bellen naar Dynafix a €0.46 pm). Na 1 1/2 week niets gehoord van Dynafix, bleek het toestel nog niet te zijn ingeboekt en dus niets mee gedaan. Nu 3 weken later is het toestel naar een ander bedrijf gegaan....
Gemaild en daarna gebeld (reageren niet op mail) naar Belsimpel en gemeld dat ik nu geduldig genoeg was geweest en dat zij het nu moeten oplossen, aangezien ik klant bij hen ben en niet bij Dynafix. Ze willen niets doen voor me, ook al heb ik nog geen minuut plezier van het toestel gehad. Had ik maar dezelfde dag moeten bellen...
Super slechte service van dit bedrijf en ik zou het dan ook iedereen afraden om hier te kopen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet kopen bij Belsimpel!!!
Re: Niet kopen bij Belsimpel!!!
Haar36
Simpel houdt het gewoon bij simpel: er bestaan geen klanten met problemen. Simpel hé!
Maxiem.
Simpel houdt het gewoon bij simpel: er bestaan geen klanten met problemen. Simpel hé!
Maxiem.
Re: Niet kopen bij Belsimpel!!!
Ik heb hierover maanden geleden ook een topic geopend. Ben al maanden aan het vechten voor mijn rechten, velen beloften maar ze maken niks waar.
Wat ze niet leuk vinden is als je vele reviews op het internet zet over je ervaring. Dan willen ze wel weten hoe je weer een tevreden klant word
Maar dan nog komen ze je niet tegemoet.
Wat ze niet leuk vinden is als je vele reviews op het internet zet over je ervaring. Dan willen ze wel weten hoe je weer een tevreden klant word
Maar dan nog komen ze je niet tegemoet.
Re: Niet kopen bij Belsimpel!!!
Met die vele reviews ben ik al druk bezig. Ik heb beloofd ze zwart te maken en belofte maakt schuld...
Hoe meer mensen er niets meer kopen bij die asociale bende, hoe beter!
Als ik over een week mijn toestel nog niet terug heb, ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Volgens mijn dochter, die voor jurist studeert, mogen ze dit juridisch zo helemaal niet doen en hadden ze me een nieuw toestel moeten geven.
Wordt vervolgd...
Hoe meer mensen er niets meer kopen bij die asociale bende, hoe beter!
Als ik over een week mijn toestel nog niet terug heb, ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Volgens mijn dochter, die voor jurist studeert, mogen ze dit juridisch zo helemaal niet doen en hadden ze me een nieuw toestel moeten geven.
Wordt vervolgd...
Re: Niet kopen bij Belsimpel!!!
Wat zullen ze blij zijn met de reviews.
Zij hebben mij verzocht geen reviews meer te plaatsen want de reviews waren onredelijk en niet constructief. Niet constructief klopt wel, zij doen nergens wat mee.
Zij hebben mij verzocht geen reviews meer te plaatsen want de reviews waren onredelijk en niet constructief. Niet constructief klopt wel, zij doen nergens wat mee.
Re: Niet kopen bij Belsimpel!!!
Ik heb er ondertussen al op heel wat sites geplaatst. Wie weet worden ze een keer wakker daar.
Ze doen inderdaad niets, zijn wel uitermate vriendelijk maar daar heb je geen #%&! aan! We gaan gewoon door met deze strijd, tot we ons recht hebben gehaald en zij hun klanten voortaan als "koning" behandelen.
Ze doen inderdaad niets, zijn wel uitermate vriendelijk maar daar heb je geen #%&! aan! We gaan gewoon door met deze strijd, tot we ons recht hebben gehaald en zij hun klanten voortaan als "koning" behandelen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 apr 2012 08:27
Re: Niet kopen bij Belsimpel!!!
en zo is het!