LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Novo-fashion

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Smurf14
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2012 10:57

Novo-fashion

Ongelezen bericht door Smurf14 »

Hallo,

Is er iemand bekent met de site novo-fashion?
Ik heb er iets bestelt voor ong. een maand terug. Het was te klein, ik kon niks vinden over ruilen en heb daarvoor contact opgenomen, niks gehoord. Kreeg een automtisch mailtje dat er binnen 48 uur contact werd opgenomen.
Dus heb ik het maar terug gestuurd. Tot nu toe nog niks over gehoord, geen geld terug. Heb weer contact opgenomen via de mail, niks gehoord. Heb daarna een paar keer gebelt me nummer achter gelaten, niks gehoord.
Ik zag op het forum veel overeen komende problemen over andere sites. Maar niks over novo-fashion.
Heeft iemand hiervan dezelfde problemen, of hoe kan ik dit aanpakken?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ben bang dat het bedrijfje zo klein is dat ze na de eerste order (van jou) gevlucht zijn met de poet.

Smurf14
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2012 10:57

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Smurf14 »

sjoegel schreef:Ben bang dat het bedrijfje zo klein is dat ze na de eerste order (van jou) gevlucht zijn met de poet.
Dat vermoede heb ik ook! al heb ik wel '1' review gevonden van iemand die helemaal niks heeft ontvangen! Dus ik was lucky nummer 2.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door tampie74 »

Gaat het om deze site http://www.novofashion.nl/service/shipping-returns/

Dan staat er keurig beschreven hoe je moet retourneren

Smurf14
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2012 10:57

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Smurf14 »

tampie74 schreef:Gaat het om deze site http://www.novofashion.nl/service/shipping-returns/

Dan staat er keurig beschreven hoe je moet retourneren
Uhm ja dat weet ik ik heb het ook op die manier geterourneerd maar dat was ook het probleem niet, dat retourneren is al bijna 3 weken geleden en krijg geen contact...

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Aangetekende brief?
http://www.novofashion.nl/service/about/
Daar staan adresgegevens - volgens KVK kloppen deze.

Monique2508
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2013 16:48

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Monique2508 »

Ik heb een zelfde probleem met Novo Fashion.
Artikelen besteld,waren te klein,volgens hun eisen teruggestuurd,maar zit nu nog op mijn geld te wachten.
Op diverse manieren contact gezocht,per 06 nummer, per thuis nummer,via mail, maar krijg geen enkele reactie!
Wat nu te doen? Aangifte van diefstal?

novofashion
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2013 19:08

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door novofashion »

Beste Monique,

Het pakket met kleding is door ons retour ontvangen. Het aankoopbedrag is teruggestort. Bewijs van betaling is naar je gezonden. De afhandeling van bestelling, verzending, retour sturen door de klant en terugbetaling heeft nog geen 3 weken geduurd.
In de 5 jaar die wij bestaan hebben wij niet eenmaal een retour gezonden artikel niet terugbetaald.
100% gegarandeerd.

Met vriendelijke groet,

Novo Fashion

N.Lips
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2013 13:56

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door N.Lips »

Als ik eerlijk ben, heb ik hier geen goed woord over te zeggen.
Twee badmodestukken besteld en beide betaald. Echter maar 1 stuk geleverd en nog het verkeerde ook, wat kan gebeuren. Ik heb gebeld en meer dan eens gemaild, maar geen gehoor. Weg geld!

Voor mij is dit geen service te noemen. Voor mij nooit meer hier bestellen, jammer want ze verkopen leuke dingen.

florine12
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2014 21:00

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door florine12 »

Deze site is niet te vertrouwen, het zijn oplichters. Ik heb iets besteld en dit hebben ze niet geleverd. Ik heb dit natuurlijk wel betaald en als ik ze probeer te bellen nemen ze niet op. Reageren op e-mailtjes doen ze ook niet.

Rekers
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2014 10:11

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Rekers »

Hier het zelfde probleem.
Als ik dit op fb probeer te plaatsen krijg ik de melding dat er woorden in staan die niet gepast zijn en kan ik het niet plaatsen. Nou ik weet niet wat aan het volgende ongepast is !:

Ik heb maandag wat besteld wat ik dinsdag binnen zou krijgen maar nog steeds niks binnen. Donderdag het contact formulier ingevuld en ook daar nog steeds geen reactie op. Graag het geld terug retourneren wat ik heb over gemaakt factuurnummer INV20130838

Stefanie111
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2012 14:00

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Stefanie111 »

Hier zelfde verhaal, jurkje besteld bij Novo Fashion in novemer 2014. Was te klein. Per mail gevraagd hoe te retourneren. Geen reactie. Toen maar per briefpakket, zoals ontvangen retour gestuurd. Maar tot de dag van vandaag geen geld retour. Geen reactie op herhaaldelijk mail en contactformulier. Telefoon wordt niet opgenomen. Waardeloos!

Hilde8888
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2015 21:06

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Hilde8888 »

Hallo allemaal, ik heb een zelfde soort probleem. Had spullen besteld, waren te klein terug, gestuurd en nu al een maand geen reactie ontvangen over deze retour. Ik weet zeker dat deze bezorgd is, want ik heb een PostNL barcode gekregen, zodat ik ij Track & Trace het pakketje kon volgen. Daarop staat dat het pakketje bezorgd is. Via de site nog diverse reacties gestuurd, maar nog niks terug gekregen.
Ik moet bekennen dat ze eerder wel al geld aan me hebben teruggestuurd, dus ik heb nog vertrouwen dat dit goed gaat komen..... Ik hoop het van harte.
Groet, Hilde

Hilde8888
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2015 21:06

Re: Novo-fashion

Ongelezen bericht door Hilde8888 »

Hallo allemaal,

Ook goede berichten mogen verteld worden! Ik heb een reactie en het geld van Novo Fashion ontvangen. Ik ben erg blij! Het is dus dat ze hun service niet zo op orde hebben, maar ze zijn wel te vertrouwen. Nog even geduld dus voor iedereen die zit te wachten op een reactie en/of geld.

Hartelijke groet,
Hilde

Gesloten