LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OnlineZhopping.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Mikemc87
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:08

OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Mikemc87 »

Ik heb 23-02-12 een CI+ module besteld van Ziggo met smartcard. Na een week wachten kreeg ik maar geen bericht over dat mijn bestelling verstuurd is. Ik ben op de site gaan kijken om contact op te nemen via email en kreeg geen reactie. Dit was na 2 mailtjes. Ik ben op 29-02-12 op zoek gegaan naar het nummer van deze webwinkel en deze was makkelijk te vinden. Alleen bleek dit nummer niet bereikbaar te zijn en kreeg te horen elke keer dat Prolance Facility niet bereikbaar was.

Dit bleek een onderdeel te zijn van het genoemde bedrijf en ben ik dus op zoek gegaan naar het bedrijf. Daar vond ik een mobiel telefoon nummer van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] die ook bovenaan een mail staat met de bestelling die ik had geplaatst. Deze belde ik dus ook en kreeg na veel bellen eindelijk iemand aan de telefoon. [persoonsgegevens verwijderd door moderator] vertelde mij dat ze bezig waren met de centrale te veranderen van de telefoon en dat dit nog problemen opleverde. Na dat we dat hadden besproken vroeg ik dus naar mijn bestelling. Waarop [persoonsgegevens verwijderd door moderator] eigenlijk niet wist waarom dat niet was doorgekomen. Dit was volgens [persoonsgegevens verwijderd door moderator] een artikel dat ze gewoon op voorraad hadden. Dus hij beloofde mij op 29-02-12 dat hij deze zou versturen en dat ik het weekend het nog binnen zou krijgen.

Ik heb het weekend weer afgewacht , maar helaas het is nu maandag en de post is al geweest en nog steeds geen Ziggo module. Ik ben vandaag al wezen bellen want ik vind als je iets afspreekt met iemand kom je dit na. Ik kwam ook mijn afspraak na toen ik moest betalen dus ik verwacht dit wederzijds. Ik heb vandaag meerdere malen wel tot 30 a 40 keer gebeld naar bijdoe nummers die bij mij bekent zijn, maar wordt er structureel niet opgenomen. Ondertussen ben ik €65,80 kwijt en weet nog steeds niet of ik mijn product ga ontvangen.

Ronduit slechte service en bereikbaarheid bij Onlinezhopping.nl. Komt wat op de site staat ook niet na met "binnen 3 dagen bezorgt". Ik zal ook nooit meer hier bestellen. En raad het ook nooit aan als je snel iets wilt ontvangen.

Hopelijk krijg ik dit snel binnen. Als iemand mij hier ook mee kan helpen hoe ik dit zou moeten aanpakken als ik mijn product maar niet ontvang en geen contact met ze krijg hoor ik dit graag.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ze hebben een faxnummer op hun contact pagina staan..

Stuur ze een (formele) fax met ingebrekestelling.

Geef aan dat je al vele malen contact hebt gezocht, maar dat men tot op heden niet gereageerd heeft.
Daar enige redelijke levertermijn (30 dagen) al ruimschoots overschreden is, is het contract ontbonden per (30 dagen na betaling). De terugbetaaltermijn is na ontbinding ook op 30 dagen gesteld als redelijke termijn - lijkt me ook al overschreden...

Stel dat ze binnen 4 dagen het bedrag wat betaald is, alsmede een redelijke bijdrage in de gemaakte kosten voor telefoon, porto etc.

Indien ze dit niet doen, dan zal je het ter incasso uit handen geven, met alle bijkomende kosten voor hen, en zal aangifte volgen wegens oplichting.

Zeker als je al meerdere malen contact hebt gehad, en men wil kennelijk niet - is een wat formelere en hardere toon vaak noodzaak.

niet meer bellen - alleen nog schriftelijk!

Mikemc87
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:08

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Mikemc87 »

Guardian72 schreef:Ze hebben een faxnummer op hun contact pagina staan..

Stuur ze een (formele) fax met ingebrekestelling.

Geef aan dat je al vele malen contact hebt gezocht, maar dat men tot op heden niet gereageerd heeft.
Daar enige redelijke levertermijn (30 dagen) al ruimschoots overschreden is, is het contract ontbonden per (30 dagen na betaling). De terugbetaaltermijn is na ontbinding ook op 30 dagen gesteld als redelijke termijn - lijkt me ook al overschreden...

Stel dat ze binnen 4 dagen het bedrag wat betaald is, alsmede een redelijke bijdrage in de gemaakte kosten voor telefoon, porto etc.

Indien ze dit niet doen, dan zal je het ter incasso uit handen geven, met alle bijkomende kosten voor hen, en zal aangifte volgen wegens oplichting.

Zeker als je al meerdere malen contact hebt gehad, en men wil kennelijk niet - is een wat formelere en hardere toon vaak noodzaak.

niet meer bellen - alleen nog schriftelijk!
Ik denk dat ik het moet doen met een aangetekende brief aangezien ik geen Fax heb. Ik ben nog niet zo lang bezig dat er 30 dagen zijn verstreken dus ik wacht nog met sommeringen. Alleen stuur ik hem wel vandaag nog een aangetekende brief over dat er geen contact is.

Ik ben al een brief aan het schrijven en zal hier en daar nog iets aanpassen. Dit is al tot hoever ik ben


"Beste Lezer,

Ik wil een melding maken van dat u in gebrek bent van elk reactie over een bestelling (20121042). Deze bestelling is gemaakt bij uw bedrijf Onlinezhopping.nl onderdeel van Prolance Facility. Gelegen op Loobeek 2 Sittard-Geleen. Na meerdere malen contact reageert niet op emails en op meerdere telefoon gesprekken. Dit zijn er ondertussen wel een stuk of 50 geworden. En ook nog eens 3 a 4 emails.

Ik heb met meerdere nummer contact op proberen te nemen die ik kan vinden. Dit zijn 046-8505339 en 06-43024241. Het laatste nummer heb ik een maal contact met u gehad en u beloofde met een mondelinge afspraak dat ik mijn product zou ontvangen op Vrijdag of Zaterdag. Dit is tot op heden niet gebeurd.

Ik wil nogmaals aangeven dat ik mijn product wil ontvangen. En verwacht dat u contact met mij opneemt over verloop van de transactie. Kunt u dit niet leveren zou ik dit ook graag van u vernemen. Dan zou ik mijn geld retour willen hebben en dat ik het dan ergens anders aanschaffen.

U kunt contact met mij leggen op nummer 06-....... En verwacht dat u dit ook zal doen binnen 48 uur na het dagteken. Dit het liefst via de email omdat ik het vanaf heden alles schriftelijk wil ontvangen van u.

In afwachting op uw reactie,
Mike Bokelman"

Hierbij komt nog wel een dagteken van morgen of overmorgen als het mij vandaag niet lukt.
Laatst gewijzigd door Mikemc87 op 06 mar 2012 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

A.niem
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door A.niem »

Mikemc87 schreef: "Beste Lezer,

Ik wil een melding maken van dat u in gebrek bent van elk reactie over een bestelling (20121042). Deze bestelling is gemaakt bij uw bedrijf Onlinezhopping.nl onderdeel van Prolance Facility. Gelegen op Loobeek 2 Sittard-Geleen. Na meerdere malen contact reageert niet op emails en op meerdere telefoon gesprekken. Dit zijn er ondertussen wel een stuk of 50 geworden. En ook nog eens 3 a 4 emails.

Ik heb met meerdere nummer contact op proberen te nemen die ik kan vinden. Dit zijn 046-8... en 06-..... Het laatste nummer heb ik een maal contact met u gehad en u beloofde met een mondelinge afspraak dat ik mijn product zou ontvangen op Vrijdag of Zaterdag. Dit is tot op heden niet gebeurd.

Ik wil nogmaals aangeven dat ik mijn product wil ontvangen. En verwacht dat u contact met mij opneemt over verloop van de transactie. Kunt u dit niet leveren zou ik dit ook graag van u vernemen. Dan zou ik mijn geld retour willen hebben en dat ik het dan ergens anders aanschaffen.

U kunt contact met mij leggen op nummer 06-.... En verwacht dat u dit ook zal doen binnen 48 uur na het dagteken. Dit het liefst via de email omdat ik het vanaf heden alles schriftelijk wil ontvangen van u.

In afwachting op uw reactie,
Mike Bokelman"
Het lijkt mij verstandig dat je in ieder geval je eigen telefoonnummer van deze site verwijderd. Het lijkt me niet, dat je op allerlei ongewenste telefoontjes zit te wachten.

Verder zeg je in de brief te verwachten dat zij binnen 48 uur telefonisch contact met je op te nemen, en in de volgende zin zeg je dat het per email moet.

De hele opbouw van de brief komt nogal warrig over. Ik denk dat dit een stuk beknopter en duidelijker kan.

Voorbeeld:

Geachte heer, mevrouw,

Bij deze wil ik graag duidelijkheid krijgen over de bestelling van een CI+ module met smartcard (bestelnummer...). Deze is reeds op 23 februari besteld, en zou binnen 3 dagen afgeleverd worden. Helaas heb ik deze bestelling tot op heden nog niet ontvangen.

Hier heb ik op 29 februari telefonisch contact over gehad, en is mij toegezegd het pakket nog dezelfde dag te versturen.

Inmiddels zijn wij weer een week verder, en is uw bedrijf ook telefonisch niet meer te bereiken.

Bij deze wil ik u nog de gelegenheid geven om voor zaterdag 10 maart danwel het pakket bij mij af te leveren, danwel het aankoopbedrag á € ... op bankrekening .... te retourneren. Indien bij verzending ontvang ik nog graag een verzendbevestiging met daarin een Track en Trace code, om de verzending te kunnen volgen.

Indien het pakket, danwel het geld, niet binnen de gestelde termijn, ontvangen worden, zal ik verdere stappen ondernemen.

Hoogachtend,

...

Oja, ik zal Maxiem nog een stapje voor zijn: Hij heeft hier in zo ongeveer elke topic die ook maar enigszins over webwinkels gaat een checklist staan, waarin je kunt zien of een webwinkel betrouwbaar is. Zo bespaar ik Maxiem weer wat werk. Graag gedaan, Maxiem :wink:

Mikemc87
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:08

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Mikemc87 »

A.niem schreef:
Mikemc87 schreef: "Beste Lezer,

Ik wil een melding maken van dat u in gebrek bent van elk reactie over een bestelling (20121042). Deze bestelling is gemaakt bij uw bedrijf Onlinezhopping.nl onderdeel van Prolance Facility. Gelegen op Loobeek 2 Sittard-Geleen. Na meerdere malen contact reageert niet op emails en op meerdere telefoon gesprekken. Dit zijn er ondertussen wel een stuk of 50 geworden. En ook nog eens 3 a 4 emails.

Ik heb met meerdere nummer contact op proberen te nemen die ik kan vinden. Dit zijn 046-8... en 06-..... Het laatste nummer heb ik een maal contact met u gehad en u beloofde met een mondelinge afspraak dat ik mijn product zou ontvangen op Vrijdag of Zaterdag. Dit is tot op heden niet gebeurd.

Ik wil nogmaals aangeven dat ik mijn product wil ontvangen. En verwacht dat u contact met mij opneemt over verloop van de transactie. Kunt u dit niet leveren zou ik dit ook graag van u vernemen. Dan zou ik mijn geld retour willen hebben en dat ik het dan ergens anders aanschaffen.

U kunt contact met mij leggen op nummer 06-.... En verwacht dat u dit ook zal doen binnen 48 uur na het dagteken. Dit het liefst via de email omdat ik het vanaf heden alles schriftelijk wil ontvangen van u.

In afwachting op uw reactie,
Mike Bokelman"
Het lijkt mij verstandig dat je in ieder geval je eigen telefoonnummer van deze site verwijderd. Het lijkt me niet, dat je op allerlei ongewenste telefoontjes zit te wachten.

Verder zeg je in de brief te verwachten dat zij binnen 48 uur telefonisch contact met je op te nemen, en in de volgende zin zeg je dat het per email moet.

De hele opbouw van de brief komt nogal warrig over. Ik denk dat dit een stuk beknopter en duidelijker kan.

Voorbeeld:

Geachte heer, mevrouw,

Bij deze wil ik graag duidelijkheid krijgen over de bestelling van een CI+ module met smartcard (bestelnummer...). Deze is reeds op 23 februari besteld, en zou binnen 3 dagen afgeleverd worden. Helaas heb ik deze bestelling tot op heden nog niet ontvangen.

Hier heb ik op 29 februari telefonisch contact over gehad, en is mij toegezegd het pakket nog dezelfde dag te versturen.

Inmiddels zijn wij weer een week verder, en is uw bedrijf ook telefonisch niet meer te bereiken.

Bij deze wil ik u nog de gelegenheid geven om voor zaterdag 10 maart danwel het pakket bij mij af te leveren, danwel het aankoopbedrag á € ... op bankrekening .... te retourneren. Indien bij verzending ontvang ik nog graag een verzendbevestiging met daarin een Track en Trace code, om de verzending te kunnen volgen.

Indien het pakket, danwel het geld, niet binnen de gestelde termijn, ontvangen worden, zal ik verdere stappen ondernemen.

Hoogachtend,

...

Oja, ik zal Maxiem nog een stapje voor zijn: Hij heeft hier in zo ongeveer elke topic die ook maar enigszins over webwinkels gaat een checklist staan, waarin je kunt zien of een webwinkel betrouwbaar is. Zo bespaar ik Maxiem weer wat werk. Graag gedaan, Maxiem :wink:
Hartstikke bedankt voor de informatie. Ik heb de brief licht aangepast (eigenlijk alleen de gegevens). En de brief is aangetekend verstuurd. Dus hoop ik deze week toch mijn CI+ Module te ontvangen.

Zodra ik meer hoor zal ik het posten ook om iedereen op de hoogte te houden over deze webwinkel

MAXIEM

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Mikemc87
Oja, ik zal Maxiem nog een stapje voor zijn: Hij heeft hier in zo ongeveer elke topic die ook maar enigszins over webwinkels gaat een checklist staan, waarin je kunt zien of een webwinkel betrouwbaar is. Zo bespaar ik Maxiem weer wat werk. Graag gedaan, Maxiem
Je gebruikt toch wel mijn laatste versie? :wink:

Maxiem.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Winterman »

MAXIEM schreef:
Je gebruikt toch wel mijn laatste versie? :wink:

Maxiem.
Die zonder Thuiswinkel Waarborg? ;)

Mikemc87
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:08

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Mikemc87 »

Brief is niet geaccepteerd vandaag. Hopelijk word deze nog opgehaald.

Ik lees net over iemand met de zelfde klachten over de zelfde onlineshop [url]viewtopic.php?f=69&t=113674[url] Hopelijke komen we samen verder en kunnen wij alsnog onze bestelde producten ontvangen.

JeroenV79
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2012 09:52

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door JeroenV79 »

Vandaag ontving ik (de persoon waar het bericht hierboven naar verwijst) een e-mail bericht van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] met excuses en uitleg dat hij wegens tragische persoonlijke omstandigheden tijdelijk niet bereikbaar was.

De levering is toegezegd, ik ga er vanuit dat deze ook op korte termijn komt. Wanneer deze er is zal ik dat hier nog posten, op basis van de eerdere goede leveringen heb ik er alle vertrouwen in.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

MAXIEM

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

JeroenV79
...wegens tragische persoonlijke omstandigheden...
En gij gelooft dat!

Maxiem.

Mikemc87
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:08

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Mikemc87 »

"Beste Klant,

Mijn excuses dat ik en mijn bedrijf de afgelopen week niet of moeilijk bereikbaar zijn geweest en de bestaande orders niet zijn uitgeleverd volgens afspraak. Ik betreur dit enorm omdat ik de kwaliteit van onze service niet heb kunnen waarborgen.

De afgelopen dagen heb ik mijn werk stil gelegd iv.m. een tragische gebeurtenis binnen ons gezin.

Vanaf vandaag zullen alle orders uitgezocht worden en indien nodig besteld worden bij de leveranciers, zodat vanaf a.s. Maandag de orders alsnog geleverd kunnen worden.


Nogmaals mijn excuses en hopende op uw begrip.


Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
OnlineZhopping"

Bij deze hoop ik meer voor mezelf dat ik hem binnen krijg.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Mikemc87
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jun 2010 10:08

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Mikemc87 »

D-day ik hoop dat het vandaag binnenkomt. En anders morgen. En anders ga ik toch maar vervelend toen en mijn geld terug eisen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Mikemc87 schreef:D-day ik hoop dat het vandaag binnenkomt. En anders morgen. En anders ga ik toch maar vervelend toen en mijn geld terug eisen.
Hoezo vervelend?
Gewoon eisen waar je recht op hebt.
Dat zij niet (willen) leveren - dat is pas vervelend doen - en mogelijk crimineel...

JeroenV79
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2012 09:52

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door JeroenV79 »

Update: 6 dagen na de e-mail van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] heb ik mijn producten nog niet ontvangen.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

JeroenV79 schreef:Update: 6 dagen na de e-mail van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] heb ik mijn producten nog niet ontvangen.
Ik neem aan dat dat vertrouwen toch weer wat is weggezakt?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

JeroenV79
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2012 09:52

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door JeroenV79 »

Update II:

Zojuist ontving ik een telefoontje van [persoonsgegevens verwijderd door moderator] dat mijn pakket vandaag is verzonden. Als he goed is krijg ik het dus morgen binnen, ik houd jullie op de hoogte!
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En die van Mikem?
Is die al binnen?

HarmZ1
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2010 09:30

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door HarmZ1 »

Ook ik heb een bestelling geplaatst bij OnlineZhopping. Een CI+ en een smartkaart, totaal 65,80 euro......Ik krijg het idee dat het foetsie is.

Ik heb mijn bestelling op 11 maart j.l. geplaatst. Het is nu 15 maart... ja vier dagen later. Maar ik neem aan dat een pakketje vanuit Limburg niet met de postkoets onderweg is naar Noord Holland. Gezien de berichtgeving op dit forum lijkt het mij dat ik er met open ogen ben ingetuind.

Ik ga hopen dat deze [persoonsgegevens verwijderd door moderator] zich alsnog aan de afspraken gaat houden want anders ga ik hem juridisch aanpakken. Ik lees uit voorgaande berichten al dat het een strafrecht zaak kan worden. Naast de civielrechtelijke voorwaarden om je geld terug te eisen via aangetekende brieven e.d. is het ingebreke blijven ook strafrechtelijk te vervolgen. Dit levert namelijk het feit oplichting op (326 strafrecht). Wel is het van belang dat als er meer "slachtoffers" zijn dat zij ook aangifte gaan doen. Dan is de mogelijkheid niet uitgesloten dat er door de politie aan de zaak gewerkt gaat worden. Anders creeer je een plankzaak.
Daarna kun je het te vorderen bedrag voegen ter zitting.

Ik realiseer mij ook dat iedereen gaat denken voor die paar tientje ....wat een werk. Maar zo werkt het volgens mij niet dat iemand zich zo verrijkt.

Ik heb deze [persoonsgegevens verwijderd door moderator] nu twee mailtjes gestuurd en een aantal pogingen gedaan om hem telefonisch te bereiken. Tot op heden niets.

Wordt vervolgd...

Harm
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

HarmZ1 schreef: Ik realiseer mij ook dat iedereen gaat denken voor die paar tientje ....wat een werk. Maar zo werkt het volgens mij niet dat iemand zich zo verrijkt.
Ja en nee.
Het is niet veel - maar als deze persoon 20 personen voor 65 eur belazerd, is het ineens wel veel geld.

En het gaat om het principe.

[niet onderbouwde opmerking verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mar 2012 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

JeroenV79
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2012 09:52

Re: OnlineZhopping.nl

Ongelezen bericht door JeroenV79 »

Zojuist heb ik mijn pakket ontvangen. Dit was mijn derde bestelling daar in een maand tijd. Op basis van de eerste twee goede ervaringen en het uiteindelijk nakomen van de afspraken rond de derde levering geloof ik wel dat Pascal toch te goeder trouw is.

Ik hoop van harte dat ook jullie bestellingen goed worden afgehandeld!

Gesloten