pannen-shop.com mogelijk nep

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
marcelluijendijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2023 11:33

pannen-shop.com mogelijk nep

Ongelezen bericht door marcelluijendijk »

pannen-shop.com biedt Aqualine waterfilters aan waarvan de importeur aangeeft dat zij deze filters helemaal niet aan de pannen-shop.com leveren. De producten worden tegen een extreem lage prijs aangeboden. Vermoedelijk krijgt u dit originele product niet maar een goedkope kopie of ontvangt u helemaal niets. Het bedrijf staat niet ingeschreven bij de KvK en is telefonisch niet te bereiken. Oppassen dus.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: pannen-shop.com mogelijk nep

Ongelezen bericht door BL2 »

Mogelijk nep ? Dat is toch wel 100 procent duidelijk.
Maar je kan altijd even naar het woonhuis in Leiden bellen, nummer via Google.
Bewoner zal misschien raar opkijken dat zijn adres gebruikt wordt.....

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: pannen-shop.com mogelijk nep

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En als je dan nagaat dat je in Nederland, over het algemeen, helemaal geen waterfilter nodig hebt, is ook de originele weggegooid geld.

DvdVK
Berichten: 110
Lid geworden op: 24 feb 2023 08:19

Re: pannen-shop.com mogelijk nep

Ongelezen bericht door DvdVK »

Als ik de leveringsvoorwaarden en de algemene voorwaarden lees trek ik mijn conclusie: wil je geen ellende, bestel hier dan niet.

Methusalah
Berichten: 1176
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: pannen-shop.com mogelijk nep

Ongelezen bericht door Methusalah »

Dat het nep is kan je al zien aan de URL. Dat is overduidelijk.

In principe moet je altijd wegblijven van websites met een - in de URL.

Tokari
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2024 15:40

Re: pannen-shop.com mogelijk nep

Ongelezen bericht door Tokari »

Daar ben ik het niet mee eens, er zijn veel partijen die domeinnamen claimen en voor grote bedragen verkopen. Een URL met een streep (-) erin hoeft niet slecht te zijn, voor SEO doeleinde zou je dit zeker kunnen overwegen. Ik heb gekeken naar de EAN codes van deze websites en deze zijn volgens GS1 ook niet betrouwbaar. Het zijn geen erkende EAN Codes. Bij twijfel zal ik een mailtje sturen naar de website eigenaar.

Plaats reactie