LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playco/ Playcollect

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

wij bedienen niets vanuit een appartementje,

En dat van die vergelijking is leuk, worden die namen hier ook eens mee doorgesleurd... hahaha

Natuurlijk kopen ze die formule niet over, voor geen geld ter wereld is deze beschermde formule te koop, maar zij kunnen het niet toepassen, want zij hebben winkels, en die winkels kosten handenvol geld elke maand, bovendien kunnen zij met BTW en belastingen dat nooit netto overhouden aan die tarieven, dan zou de kaart al snel meer dan het dubbele kosten...

maar met 0% BTW (dat is hier nu eenmaal zo) en GEEN BELASTINGEN te betalen, kom je al veel verder !

Bovendien hebben zij helemaal niet dé manier om via een groot netwerk leden aan te werven, dat kan enkel op onze manier.

Je moet trouwens leren lezen: we werken met 9: 260.000 / 9 = 2.407 euro per maand, met de bonus erbij ongeveer 2.500 euro per maand ieder.

Dat is op zich niet zo abnormaal veel toch ?

Daar zouden de dikkenekken aan het hoofd van zo'n bedrijven het wel niet voor doen, maar ja, wij willen dan ook enkel een sociaal systeem steunen, geen grootmacht worden !

de grote winst zit uiteraard bij de 900.000 die EURA+ overhoudt, en die zijn maar met z'n 3-en !

Die houden dus 10 x zoveel over, maar ja, ze hebben er ook allemaal zwaar voor geïnvesteerd, dan mag dat voor mij wel.

Vanaf februari gaat een gedeelte naar het goede doel, de lijst wordt dan officieel gepubliceerd, zo kan iedereen zien dat zijn/haar bijdrage goed besteed wordt.

Natuurlijk wordt een ander deel gebruikt voor de uitbouw naar de andere landen en de lancering van een universele pass, die ook in de USA bruikbaar zal zijn !

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

jij spreekt duidelijk uit ervaring dat je mensen oplicht he Fabeltje, als je al weet dat je geen boodschappen meer kan doen.


Ik ben dan ook niets van alles wat je daar opnoemt, en het doet er verder ook niet toe, je bent gewoon zielig.

Ik ga gezond en wel door het leven, en niemand zal mij ooit het ziekenhuis in rammen, tenzij ik overvallen wordt, tegenwoordig gebeurt dat al eens, maar hier in mijn land, dat nog niet genoemd werd, leuk trouwens, valt dat nog heel goed mee, ik ken hier iedereen en iedereen kent mij, ze komen vaak langs.

En weet je wat nog leuker is: ze kennen hier de shop niet eens, Playmobil bestaat hier dan ook niet, het is te klein daarvoor wellicht.

Misschien moet ik het maar eens in grotere hoeveelheden importeren.
Alleen moet ik dan straks nog verhuizen, een blauwe bestelwagen kopen en die dan op het vliegtuig naar Duitsland zetten om vol te gaan laden

of nee wacht, dat hoeft, dat kan met een boot en een container ook...

hoor jezelf nu eens bezig, wie verzint hier nu wat ? Je verzint in elke reactie nieuwe namen bij: je werkt zeker op een reclamebedrijf, dat nieuwe slogans en namen moet bedenken ?

Ik heb zelf nog nooit zo goed gelachen, want het is leuk te zien dat iedereen verkeerd is, echt MEGATRON-grappig

whahwhaha

En dat jij teveel betaalt voor je spullen om kinderen mee te verleiden en dan te misbruiken Fabeltje, dat interesseert ons geen zak hoor !

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

**angie**


Geplaatst op 31 Mrt 2007 08:16 door **angie**


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 10 maart bij Playco een bestelling gedaan van meer dan 200 euro en dus van te voren betaald.
Toen pas zag ik deze site, ik kneep hem dus behoorlijk en heb regelmatig gemaild over wanneer de bestelling zou komen.
Ze hadden 3 dingen niet op voorraad en wachten daar dus op om de bestelling in zijn geheel te versturen.

Toen ik na 2 weken nog niks had, vroeg ik of ze wat ze wel op voorraad hadden vast te versturen i.v.m. verjaardag zoontje.
De volgende dag kreeg ik een mailtje dat de bestelling compleet was verstuurd. De dag daarop had ik om zes uur nog niks gehad en baalde enorm toen bleek dat de bestelling bij de buren was afgegeven toen ik niet thuis was.

Dus in ons geval heb ik nu de complete dino set van playmobile voor de helft van de winkelprijs. Dus het gaat naar mijn persoonlijke mening nu goed bij Playco.

Naar boven


Jansma


Geplaatst op 19 Apr 2007 13:01 door Jansma


--------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben gisteren 18 april 2007 een grote bestelling
playmobil gedaan bij playco, en hebben het nu al binnen
19 april 2007 om 13:00.
Het kan dus echt wel snel, top.
Het was ook nog voor een verjaardag van onze dochter
a.s. zaterdag .
Door het lezen van al deze negatieve informatie over dit bedrijf
waren wij wel wat huiverig .
Het bedrijf schijnt in oktober 2007 het oude over te
hebben genomen.
Hoewel de naam er een beetje op lijkt is het toch een
ander bedrijf, die zijn klanten tevreden wil houden.

enkele reacties vanop pagina 1 !!!!!!

Mooi, niet ???

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Vind je het gek dat mensen hier niet reageren.
Ze voelen zich bedreigt door jou.

Mensen bedreigen als ze hier iets op hebben gezet!
Dat ze het moeten verwijderen anders wordt er niet geleverd. enz.
Je kunt helemaal niet leveren.

Dreigen, dat kun je wel.
Ik heb je al eens gezegt, ik kom graag even op bezoek bij jou.
Grote mond op een forum en proberen onvindbaar te zijn.

Tegoedbonnen, fun passen en weet ik niet allemaal wat voor een onzin je hebt.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door gravedigger »

Grootheidswaanzin kent geen grenzen :lol:

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

stuur mij dan een mail en ik kom zelf bij je langs ondernemer

ik probeer helemaal niet onvindbaar te zijn en ik weet heel goed hoe je GEZEGD moet schrijven, erg voor een ondernemer !

ik bedreig niemand, maar wijs ze wel op de regels van de club !

Het zit hier vol met leugenaars die gewoon niet kunnen lezen, waarom vind je op Franstalige, Duitstalige of Engelstalige fora geen reacties over ons ?

Omdat die mensen beter kunnen lezen natuurlijk (en schrijven ook, arm Nederland, er is haast niemand in dat land die zonder dt-fouten kan schrijven, terwijl dat de enige waterdichte regel in hun taal is) !!!

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

graaf je toch in voor je winterslaap, gravedigger, je weet niks van ons en onze werkwijze, jij bent gewoon een oerdomme dikke zaag die voortdurend op alles zijn stempel wil drukken en overal laten voelen dat hij/zij het het beste weet, maar je weet niets, helemaal niets.

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

En dat jij teveel betaalt voor je spullen om kinderen mee te verleiden en dan te misbruiken Fabeltje, dat interesseert ons geen zak hoor !
voor iemand die hoog van de toren blaast over laster op dit forum, is dit natuurlijk een bijzonder slechte opmerking, frietzakje! Maar goed, ik weet wie het zegt en hoe dom deze persoon is dus ik laat het maar gaan...dat je trouwens met zoveel klanten tijd hebt om op een forum te posten, is verbazingwekkend

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

Het zit hier vol met leugenaars die gewoon niet kunnen lezen, waarom vind je op Franstalige, Duitstalige of Engelstalige fora geen reacties over ons ?
omdat je geen klanten hebt daar, sukkelaar!

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

nee, omdat jullie denken dat we enkel in de "schemerzone van de Benelux opereren hahahah

sukkelaartjes toch

wij zijn niet zo dom om dat hier te vermelden hoor, hoe het daar heet...

hahahahaha

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

We zijn met vakantie tot eind volgende maand

lekker met het geld van onze oplichtingspraktijken !

Jippie !!!!

SUN, SEA & SEX


whahhahaa

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

je bedoelt: ff de nieuwe Hustler & Penthouse bij het sigarenmagazijn om de hoek halen en daarna tissues scoren bij de drogist...we trappen er toch niet in, kerel

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

jullie doen niet anders dan erin trappen, want je hebt jezelf zodanig overtuigd wie ik zou zijn, dat je verkeerd bent.

ik woon hier aan de zee, en de zon schijnt, dus de rest volgt vanzelf
travestiet !

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

Je hebt toch altijd vakantie Philip, want werken doe je niet voor je geld!

pipo45
Berichten: 108
Lid geworden op: 12 aug 2008 17:20

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door pipo45 »

je hoeft dus helemaal niets te betalen voor die euracard.want ze opereren vanaf het heelal als je hun moet geloven.dus mensen betaal niet voor een hond in de pot.
[email protected]
daar gaan klagen word er hopelijk iets gedaan aan deze oplichterspraktijken.

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

hahahaha

nog zo'n domme opmerking pipo45

natuurlijk moet je betalen voor die card, want die opereren van nog elders, maar dat is logisch he, je moet het nu eenmaal doen, waar je geen belastingen moet betalen.

Via internet kan je dan het HEELAL bereiken he

Dus zeker niet klagen in wat voor land ook buiten het onze, het is pure tijdsverspilling

en jij hebt nog altijd niet gemaild, dus weten we nu al 100% zeker dat je alleen kan zeuren en liegen dat je nog zwarter ziet dan zwarte piet

je naam betekent idioot, dat wist je toch al he ?

er wordt dus niemand opgelicht en als het ECC nu iets had kunnen ondernemen, waarom deden ze dat niet dan ?

Omdat ze het niet kunnen dus, hahahaha
nee eigenlijk omdat er NIETS VERKEERD gebeurt

nog straffer dus

iedereen denkt dat ze ons uit de lucht hadden gehaald, maar we zijn er nog steeds he, amaai toch

MEGATOYS
Berichten: 161
Lid geworden op: 21 jun 2008 14:26

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door MEGATOYS »

die Philip werkt niet, die zit toch vast niet ?

maar schendt de privacy van onschuldige mensen maar verder, het doet goed te horen dat het topic gaat verwijderd worden.

De officiële klacht wordt door onze raadsman nu voorbereid en volgend jaar is er niets meer van terug te vinden.

Daarna schrappen we de shop en klaar is kees zoals de domme Nederlanders hier zouden zeggen...

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door Fabel »

laat me raden: jullie raadsman heet Lucht van achter en Gebakken van voren?

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Playco/ Playcollect

Ongelezen bericht door ondernemer- »

De officiële klacht wordt door onze raadsman nu voorbereid en volgend jaar is er niets meer van terug te vinden.
Je leeft echt in een lego wereld he

hahahahaha

Welke raadsman neemt jou?

zo'n waardeloze oplichter als jij

Gesloten