LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RCD Computers

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Blije klant
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:10

RCD Computers

Ongelezen bericht door Blije klant »

Hoi,

Op advies van vrienden heb ik via internet een computer gekocht bij Randstad Computer Discount

Je hoort veel verhalen over het kopen via internet maar bij dit bedrijf komen ze echt na wat ze beloven.

Super snelle levering je aankopen worden desgewenst persoonlijk door een medewerking afgeleverd en geinstalleerd. Kortom een aanrader waar je met een gerust hart je spullen kunt kopen.

Vriendelijke groeten,
Jolanda

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door Bailey »

Jij wordt vandaag lid van dit forum alleen om te zeggen hoe goed dit bedrijf is? Gewoon een verkapte vorm van reclame misschien?

superrobbie
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:08

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door superrobbie »

ben nog steeds aan het wachten tot die oplichters leveren wat ze beloofden...(pas een maand of 3 hoor)
al 6 keer gehoord dat de auto stuk was,een keer of 3 dat ze het morgen verzenden....

laat ze hun rommel maar mooi houden :!:

marem
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005 15:39

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door marem »

rcd computers, volgens mij zijn dit gewoon oplichters eerst moet ik ruim 3 weken op mijn computer wachten dan vergeten ze mijn toetsenbord en muis waar ik nu ook alweer 4,5 week opwacht maar via via kwam ik erachter dat de heer jg meijer ook al eens in dieetpillen heeft gehandeld en wel het geld opgestreken heeft maar nooit heeft geleverd

Stefan1982Stefan
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 nov 2005 01:03

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door Stefan1982Stefan »


bIKKELTJE
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2005 19:12

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door bIKKELTJE »

Ik heb ook een pc bij dit bedrijf gekocht en kreeg deze weliswaar te laat geleverd (8 dagen i.p.v 3) maar goed als je de psullen gelijk wilt hebben ga je naar een winkel op de hoek.
De pc is echt van topkwaliteit voor een zeer scherpe prijs,ik weet dus niet waar deze mensen over klagen.
gr.
Jonas

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door maybe »

Blije klant
Geplaatst op: 19 Jul 2005 11:16 Onderwerp: RCD Computers


BLABLA
bIKKELTJE
Geplaatst op: 17 Dec 2005 19:18 Onderwerp: Onzin



BLABLA
2 mensen die zich allebei net hebben geregistreerd en allebei allleen positieve dingen zeggen over dit bedrijf en verder helemaal nergens actief zijn op het forum. Dit ruikt naar SPAM.

Beetje triest om op deze wijze je eigen bedrijf te promoten terwijl het internet vol staat met klachten over het bedrijf.

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Beste bezoekers van RCD Computers.

Met ingang van 1 december 2005 is de webshop van RCDComputers gesloten.

Alle lopende transacties worden door ons in januari afgerond.

Wij danken u voor het vertrouwen wat u in ons gesteld heeft.

Vriendelijke groeten,

Randstad Computer Discout
Ja ja, een aanrader :wink:

groeten

mimoun
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2006 16:27

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door mimoun »

ik heb een pc bij rcdcomputers gekocht. Ik moest een bedrag overmaken naar hun rekeningnummer van hen.Dit had ik gedaan op 5 december. Nadat ik dit heb gedaan heb ik niets meer gehoord van hen. Ik had al eerder een pc bij hen besteld die wel aankwam. Toendertijd was die een paar dagen te laat en ik kreeg netjes bericht terug. Ik had dus opnieuw een pc bij hen gekocht maar dit valt tegen. Ik wacht nu al bijna 2 maanden en vele mailtjes aan mijn kant die onbeantwoord blijven. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt en vind het heel erg zwak van hen. Als iemand de telefoonnummer van deze meneer J.G. Meijer kent en adres kan die dit aan mij vertellen zodat ik hem persoonlijk kan spreken of anders na de politie kan stappen met de gegevens.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Randstad Computer-Discounts
Vestigingsadres: Irenestraat 31
Vestigingsplaats: 2411XE Bodegraven
KvK-nummer: 28093202 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
telefoonnummer: 0900-6543211

Gerry2k5
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2005 00:26

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door Gerry2k5 »

Gegroet allemaal,

Jammer dat er 3 draadjes zijn betreft RCDcomputers en Randstad Computers daar dit het hele gebeuren is stukken hakt.
Maargoed dit even terzijde.

De heer Jan Meijer is gevlucht, hun website is offline en alle bestaande mail adressen zijn opgeheven.
Zo ook de vroegere woon adres is opgeheven, oftewel hij is verhuist naar vermoedelijk de plaats Haarlem.
Meer hierover is te lezen in de Internet Oplichting forum

Tevens worden daar mogelijke oplossingen besproken om nog iets te kunnen ondernemen tegen de oplichter Jan Meijer.

Wat mij het meest verbaast is mimoun die op 5 december heeft besteld en betaald.
Dat ze het lef hadden om toen nog klanten aan te nemen geeft al aan dat ze bewust de boel aan het oplichten waren en dus niet wegens onmacht hun klanten niet konden leveren.

Groets, Gerry

Robert1955
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2005 11:58

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door Robert1955 »

RCDcomputers heeft zogenaamd een doorstart gemaakt onder de naam ABCcomputers.
De eigenaar en de te bewandelen weg zijn echter hetzelfde dus de werkmethode komt op hetzelfde neer.
Oplichting dus!
Een en ander is hier terug te vinden:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... ;start=315

Mvg.....Robert1955

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door topery »

Jammer, want ik heb er 4 jaar geleden een PC gekocht. Die werd netjes afgeleverd en na installatie betaald. Later heb ik er nog een digitale camera gekocht, die ook netjes werd bezorgd.
De bewuste Jan heeft daarna nog een keer telefonische helpdesk gespeeld bij een gecrashte computer van de buren (niet bij hun gekocht)

In ben op zoek naar een laptop, typ RCD computers in op google (vanwege ervaringen uit het verleden) en kom hier terecht :shock:

Jammer hoor :(

Thierry1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2008 09:17

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door Thierry1975 »

Ik heb in 2005 een pc besteld, op den duur ging het wat lang duren,ik zou hem binnen 3 dagen binnen krijgen en dit was dus niet het geval, ik heb RCD gebeld en gevraagd wat er aan de hand was, ik kreeg daarop als antwoord, sorrie maar we hebben geen betaling nog ontvangen,waar ik op antwoorde,dat kan niet lieve man,ik heb spoedbetaling gedaan, ik zal de bank nu bellen en als het wel is overgemaakt en u beweert dat het niet op uw reken ing staat,dan kan er 2 dingen aan de hand zijn , of ik heb verkeerd rekening nummer opgegeven,dus ik noemde het nr op en hij antwoorde klopt helemaal, ik zeg welke bank heeft u en antwoorde wees gerust geen postbank,ik zeg nou dan nog het is een spoedbetaling en dan moet het al de zelfde dag op rekening staan,dus als u nu blijft volhouden dat het niet op rekening staat bel ik de bank en zeggen hun dat het wel is overgemaakt dan doe ik melding bij de politie dat ik word opgelicht.
De beste verkoper antwoorde mij ,meneer wij zijn hier niet om mensen op te lichten hoor dus wees gerust,geeft u mij uw telefoonnummer en ik ga er achteraan,ik zei daarop oke dat mag,maar ik wil uiterlijk binnen 2 dagen nu de pc ontvangen ,want het is voor een huwelijkskado( niet dat dat zo was maar dacht misschien voeld ie zich dan toch lullig) en jah hoor we hebben het gesprek afgerond en hij zei als laatste ,wacht u even geduldig mijn telefoontje af alvorens u de banmk etc belt,zop gezegt zo gedaan en nog geen 10 minuten later beld de man me en zegt er was iets mis met internet bankieren en daardoor kon ik je betaling niet vinden ,ik deed net of ik gek was en zei hem ooow ok jah das vervelend ,maar u heeft het dus nu wel,en de man zei idd alles is in orde en u ontvangt hem morgen al in huis.
De volgende ochtend idd de deurbel gaat en er staat een man met een doos en bij aansluiten kijk ik in het systeem en wat denk je jawel alles in orde zelfs 512 mb intern geheugen meer gekregen en een exuus brief hahaha ,er stond in had dat eerder gezegt dat het voor een trouw was meneer ,de volgende keer als u zoiets heeft dan moet u dat vermelden,wij doen er dan altijd iets extra bij .

Dit was dus mijn ervaring,je zult begrijpen dat ik nooit meer iets heb besteld online waar je vooraf moet betalen,nu zeker dat ik elders lees dat mensen ruim 1000 of meer kwijt zijn gespeeld aan zulke praktijken.

topery
Berichten: 444
Lid geworden op: 17 mar 2005 11:34

Re: RCD Computers

Ongelezen bericht door topery »

Dit was dus mijn ervaring,je zult begrijpen dat ik nooit meer iets heb besteld online waar je vooraf moet betalen
Dus je hebt uiteindelijk gewoon gekregen (EN MEER) dan besteld...
Waarom zou je dan niemand meer vertrouwen?

Ik ben het met je eens dat deze firma ergens de weg is kwijtgeraakt, maar ze hebben je uiteindelijk toch geleverd wat je had besteld.

Gesloten