TenCateshop.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
paliviba20
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2012 08:40

TenCateshop.com

Ongelezen bericht door paliviba20 »

Al jaren was ik klant bij deze shop. Altijd goede snelle levering.
Half november heb ik weer een bestelling geplaatst en betaald. Nu wordt er niks geleverd.
Ik heb al tig mails verstuurd maar krijg nergens antwoord op. Daarna heb ik hen telefonisch proberen bereiken. Eerst wordt er via een bandje gezegd dat het druk is en dat je moet mailen. Als je mailt krijg je geen antwoord.
Daarna weer gebeld en is het bandje verandert , nu wordt gezegd dat medewerkers ziek zijn.
Heel vreemd allemaal. Op de site van Trustpilot zijn er heel veel klachten.
Het lijkt of ze met de Noorderzon vertrokken zijn. Wie heeft een oplossing.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: TenCateshop.com

Ongelezen bericht door Jablan »

paliviba20 schreef:
16 dec 2023 20:01
Op de site van Trustpilot zijn er heel veel klachten.
Allemaal van december 2023. Daarvoor weinig reviews.

Deze webwinkel hoort bij underwearmen.nl en daar hetzelfde soort klachten in dezelfde periode.
Adres geeft een kleine winkel/bedrijfsruimte. Wegens ziekte gesloten is aannemelijk.

Advies: Voor nu overstappen op een andere ondergoedwinkel met een fysieke winkel. Tegelijk de normale stappen volgen om de bestelling hier te annuleren en je geld terug laten komen.

paliviba20
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2012 08:40

Re: TenCateshop.com

Ongelezen bericht door paliviba20 »

@jablan klopt ik kan overal ondergoed kopen. Maar als ik geen contact kan krijgen kan ik niet annuleren. Want het gaat er uiteindelijk om dat ik en met mij meerdere mensen ons geld terug krijgen. Dus geen contact, dan ook geen geld terug.😡

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: TenCateshop.com

Ongelezen bericht door rwolters »

Heel veel van dit soort webwinkeltjes zijn eenmanszaken. Ziekte kan dan meteen een grote impact hebben.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: TenCateshop.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

paliviba20 schreef:
17 dec 2023 08:41
@jablan klopt ik kan overal ondergoed kopen. Maar als ik geen contact kan krijgen kan ik niet annuleren. Want het gaat er uiteindelijk om dat ik en met mij meerdere mensen ons geld terug krijgen. Dus geen contact, dan ook geen geld terug.😡
Het doel van een malafide dropshipper is geld verdienen. De klant besteld, automatisch gaat de bestelling door naar China en that's it. Elke minuut dat de webshopeigenaar achter de computer moet gaan zitten is al teveel. Geld ontvangen en niet reageren is het verdienmodel.

Plaats reactie