Valante, smartwatch verkoper komt afspraken niet na

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
AnnetKr
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2024 15:59

Valante, smartwatch verkoper komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door AnnetKr »

Valante, wat een slecht, dubieus, zeer klant onvriendelijk bedrijf.
Horloge gekocht. Geannuleerd. Horloge wordt toch verzonden ondanks reactie via de mail. 2 maanden moeten wachten op retourgeld. Lotte en Sanne geven antwoord per mail, maar reageren totaal niet op vragen, sturen alleen maar standaard mails retour. Lotte en Sanne bevestigen uiteindelijk mijn retour maar komen afspraak niet na wat betreft volledig terugbetalen ban mijn aankoop. Daarentegen word mijn mailbox vol gegooid. Dat als ik het horloge wel houd, dan krijg ik 40% korting bovenop de aanbieding. Hoe geloofwaardig ben je dan als bedrijf. Oftewel hier niet kopen!

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Valante, smartwatch verkoper komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Maar wat had u dan verwacht van een verkoper met als bedrijfsadres een storagebox?
Hoeveel horloges heeft een normale winkel? Hoe denkt u dat deze verkoper kan overleven met de verkoop van slechts verschillende 21 horloges die ook nog eens allemaal 50% zijn afgeprijsd?
Vooraf onderzoek doen naar een verkoper scheelt een hoop gedonder achteraf. Maar ja, daar word pas een jaar of 10 voor gewaarschuwd.

Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Valante, smartwatch verkoper komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Nou daar gaan we weer. Even checken bij de KvK. Valante is een handelsnaam van AK-Media B.V.

Het vestiging adres is een postbus die gehuurd wordt bij een opslagruimte verhuurder in Almere.

Bij retourneren binnen de 14 dagen bedenktijd bij koop op afstand wordt 2,5 procent kosten in rekening gebracht plus de terugzend kosten zijn voor de klant.

Klinkt dat als een bedrijf waar u wilt kopen, dan moet u dat vooral doen. Ik zou het persoonlijk niet doen, ik haak af op de postbus.

Plaats reactie