Vinted

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Petraservaring
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2023 02:02

Vinted

Ongelezen bericht door Petraservaring »

Ik heb een bundel artikelen retour gestuurd omdat de datum van een gezichtsscrub 4 jaar over de datum was en erg onfris rook, ik moest de complete bestelling retour sturen dus ook de producten die op zich goed waren, het was in minder goede staat als beweerd maar goed dat nam ik voor lief( regels zijn wel dat deze producten alleen nieuw verkocht mochten worden,maar dit waren ze bij aankomst duidelijk niet).
Ik kon de producten niet opsturen voor de 12de juni vanwege een ziekenhuisopname, ik heb hierover gemaild en ik mocht de producten een dag later versturen, dus voor de 13de, ik heb hier ook screensshot van.
Ik verstuur het dus de 12de juli in de ochtend en in de middag lees ik een bericht dat de koop gesloten was en dat de verkoper was uitbetaald, ik mail met vinted hoe dit kan, en ze geven alleen als antwoord dat ik te laat was, ik heb de screenshots van het akkoord voor de 13de opgestuurd en nu geeft Vinted geen reactie meer.
Ik ben dus het geld en de producten kwijt en de verkoper heeft en het geld en de producten terug, ik voel me erg in de steek gelaten, vooral omdat ik een afspraak had waar ze zich niet aan houden.
Ik wil mijn geld terug maar niemand geeft meer thuis.

J. Deltoer
Berichten: 3141
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Vinted

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Had u ook van Vinted akkoord dat u de produkten later mocht opsturen?

cellen
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 apr 2023 12:16

Re: Vinted

Ongelezen bericht door cellen »

Vinted is zo'n vreselijk slecht platform. Ik heb er een poosje kleding op verkocht, maar toen ik voor de derde keer bericht kreeg dat mijn verstuurde artikelen beschadigd waren en dat ik mijn geld niet kreeg ben ik er afgegaan om er nooit meer terug te komen. Het is echt schandalig hoe ze met je omgaan. en ergens zit iemand te lachen die haar/zijn geld terug heeft en de spullen kan houden. Te triest voor woorden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Vinted

Ongelezen bericht door moederslink »

3x niks😠
Overtollige kleding breng ik tegenwoordig naar Terre des Hommes , of nd Kledingbank die er superblij mee zijn.
Ik ga er niet meer mee lopen leuren.

Plaats reactie