LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vlemmix / Raven

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mark_59
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2011 15:56

Vlemmix / Raven

Ongelezen bericht door mark_59 »

Op 20 april j.l. heb ik bij het bedrijf Vlemmix een bestelling geplaatst. Op 26 april heb ik netjes een mail ontvangen dat mijn bestelling onderweg was. Dat klopt want ik heb mijn bestelling netjes de volgende dag (deels) ontvangen. Zonder enig bericht bleek mijn bestelling niet compleet te zijn, het andere product wordt dus nageleverd.

Omdat ik het erg lang vond duren heb ik Vlemmix op 15 mei een mail gestuurd hoe het ervoor staat met mijn bestelling. Nu een aantal dagen later heb ik nog steeds geen reactie van heb ontvangen en mijn bestelling is ook nog steeds niet afgeleverd. Is het normaal dat ze mij nu een maand laten wachten en mij ook niet op de hoogte houden hoe het ervoor staat!!

Hoe kan ik dit oplossen?


Mvg,
Mark

comeyer
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jan 2010 14:16

Re: Vlemmix / Raven

Ongelezen bericht door comeyer »

Of heb je zelf dat ding er maar uitgehaald?

mark_59
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mei 2011 15:56

Re: Vlemmix / Raven

Ongelezen bericht door mark_59 »

@ comeyer:

Wat is dit voor een vage reactie? Ik vraag hier om een advies en dan krijg ik zo'n idiote reactie. Tuurlijk heb ik niet het product zelf eruit gehaald, ik heb netjes een pakbon gekregen met daarop het bericht dat het product later nageleverd zou worden, echter is dit nog niet gebeurd.

Mvg,
Mark

Gesloten