LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Website "Mister Auto"

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
€€€
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2015 09:33

Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door €€€ »

Ik kocht een auto koplamp € 256,00
Met een ( verplichte) "KOOP GARANTIE" van €3,00

Nu blijkt dat Webwinkel Mister auto"" dit onderdeel helemaal niet heeft.
Mister auto meld dit en zegt mijn geld te zullen terug storten €256,00

De "Koop garantie" € 3,00 krijg ik niet terug.
De € 3,00 is betaald voor het eventuele gratis retour sturen van het product.

MISLEIDEND! Om dat "Koop garantie" te noemen.

Wanneer "Mister auto" dit met al zijn klanten doet, wordt zij slapend rijk!

Mijn aanbeveling, Heb je auto onderdelen nodig ?
Haal ze niet bij "Mister auto"!
Laatst gewijzigd door Radar op 26 jun 2015 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je hebt recht op de het volledige bedrag. De garantieovereenkomst heeft het zelfde lot als de koopovereenkomst.

hidr
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 jan 2015 19:01

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door hidr »

Precies. Alleen, om dat recht te gaan halen dat doet niemand voor zo'n klein bedrag. En dat is het em nou juist, daar is het businessmodel van deze club op gebaseerd.

aarie25
Berichten: 290
Lid geworden op: 23 apr 2013 08:14

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door aarie25 »

tel daarbij het 0900 nummer a 60 cent per minuut bij, dan heb je een mooie omzet, zonder iets te leveren

hagedisseman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2015 11:44

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door hagedisseman »

Goede dag
Even een klacht over Mister auto op 17-09-2015 ruitenwissers besteld vandaag 25-09-2015 nog niet binnen als je ze belt zeggen ze dat het aan de post ligt en gooien dan de hoorn erop (zeer klantvriendelijk). Als je een mail stuurt dan hebben ze contact gehad met de transporteur en wordt hij de zelfde dag nog geleverd, dus heel de dag thuis gebleven geen ruitenwisser. Nogmaals gemaild en krijg weer het antwoord ja de transporteur is vertraagd en worden de volgende dag geleverd. Heb hier al eens meer bestellingen gedaan met het zelfde probleem na een lang mailen en gesprekken zou het probleem opgelost moeten zijn maar blijkt dus niet. Ik vindt dat dit bedrijf een koude douche verdiend
Laatst gewijzigd door Radar op 25 sep 2015 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

WernervanSchie
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2017 16:56
Locatie: Heerhugowaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door WernervanSchie »

Jammer dat er over Mister-Auto geklaagd wordt. Het zijn al wel oude klachten, maar ja... mensen Google'n erop hè... Het is een internationaal opererende zeer professionele webshop, dochter van het Franse PSA concern. Ook al zijn ze hartstikke ongefundeerd en de kritische lezer zal dat misschien wel opvallen... deze klachten doen Mister-Auto te kort. Vandaar toch even mijn reactie.

Mister-auto is heel professioneel, ik heb er sinds 2012 reeds 29 bestellingen gedaan (48 zendingen, want snel en traag wordt apart geleverd) en nooit problemen gehad. De prijzen zijn laag. Het assortiment is gigantisch. De informatie is volledig en KLOPT. Dit is professioneel. Let wel, omdat zij hun voorraad sourcen van over de hele wereld en werken met aparte shipments uit eigen warehouses van over de hele wereld, kan het soms even duren voor je je spullen hebt. Houd dit in het achterhoofd! Daar waar ik ondersteuning nodig had heb ik die altijd gekregen, gewoon in het Nederlands, door een nette Nederlands-/Franssprekende Belg. Retouren: prima, service: prima. Krijg je geld teruggestort? Kan even duren, geduld, maar je krijgt het. Het is geen papa-mama-webshop!

Ik ken eigenlijk binnen de automotive geen enkel ander e-commercebedrijf van deze omvang dat zo professioneel werkt als Mister-auto. Ik sta dan ook volledig in voor deze post onder mijn eigen naam en kan deze webshop elke serieuze autohobbyist aanbevelen. En nee, ik heb er geen aandelen...

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door olaf79 »

Waarom zo'n mosterd na de maaltijd prijs-ze-de-hemel-in bericht? Ik zeg het bijna nooit, maar dit riekt naar een medewerker of iemand die iov Mister Auto positief nieuws de wereld in brengt.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door Brainless »

@Werner van Schie,
Het zal u wel heel hoog zitten om een topic van 2 jaar oud op te speuren.
En oude klachten?! Het stikt van de klachten (en ook zeer recent).
https://www.klacht.nl/mister-auto-webshop/

En waarvoor extra betalen voor een spoedbestelling als je (blijkbaar) in je achterhoofd moet houden dat lang niet alles snel bezorgd kan worden!?
Als het "even" kan duren voordat je je geld terugkrijgt is het dus GÉÉN zeer professionele webshop.
Dan hoor je je geld juist snel terug te krijgen.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door BreejKC »

Waarom toch weer zo negatief reageren op iemand die wel positieve ervaringen heeft met "Mister Auto"? En, ja hoor, de geijkte riedel wordt weer afgedraaid, "hij zal wel werken bij dit bedrijf" of "in opdracht van dit bedrijf deze positieve reactie geplaatst hebben". Maar, natuurlijk. Als we zo beginnen werk ik bij misschien wel 50 bedrijven (of meer), omdat ik tevreden ben over hun dienstverlening. Het geld stroomt dan ook bij mij binnen en mijn eerste "Dagobert Duck" pakhuis wordt binnenkort geopend.

Nou, laat ik u vertellen dat ik ook zeer tevreden ben over "Mister Auto", als jarenlange klant. En nee, ik werk er echt niet of doe niets in opdracht. Mijn bestellingen van "Miser Auto" waren altijd op tijd bij mij binnen. Ja ik heb ook wel eens gehad dat een onderdeel niet leverbaar was, bijvoorbeeld de schijfremmen voor de Kia van mijn dochter. Het eigen merk was niet leverbaar (is best betrouwbaar dat eigen merk) en in plaats daarvan werd mij voor de prijs van het veel goedkopere merk een veel duurdere Brembo remschijvenset incl. Brembo remblokjes aan mij toegestuurd. Dat noem ik nou klantenservice en hierdoor ook klantenbinding.

stofzuigertje

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dat een koplamp levertijd heeft zie je vaak online of het op voorraad is of niet......
En 2 jaren terug.

Ik heb lage prijzen en hoef het niet binnen een week te hebben.
De plaatselijke handelaren als Cartal en Brezan, rekenen wel iets andere prijzen en hebben ook niet altijd alles en geven ook wel eens verkeerde delen.

De €3,- service kun je uit zetten met 1 muisklik.
En het verkeerde brandstof filter... ja ik zag achteraf dat mijn merk 2 modellen door elkaar monteerde en kenteken invoeren was niet genoeg.
Gewoon nog een besteld en de verkeerde voor volgend jaar bewaard op andere auto...
€6,50 voor foutje was eigen schuld, als ik eerst goed had gekeken wist ik dat ik dat andere model moest hebben...

Voor mijn kenteken en op brandstof filter werken op website bij meerdere merken 2 modellen getoond, dus mijn persoonlijke fout.

De klacht over koplamp, ja er zijn dingen op hun website waar geen binnen 24 uur leveren staat en die geven vaker problemen van niet meer leverbaar of vele maanden....

WernervanSchie
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2017 16:56
Locatie: Heerhugowaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door WernervanSchie »

Brainless schreef:@Werner van Schie,
Het zal u wel heel hoog zitten om een topic van 2 jaar oud op te speuren.
En oude klachten?! Het stikt van de klachten (en ook zeer recent).
https://www.klacht.nl/mister-auto-webshop/

En waarvoor extra betalen voor een spoedbestelling als je (blijkbaar) in je achterhoofd moet houden dat lang niet alles snel bezorgd kan worden!?
Als het "even" kan duren voordat je je geld terugkrijgt is het dus GÉÉN zeer professionele webshop.
Dan hoor je je geld juist snel terug te krijgen.
Ik landde op deze post zonder erop te speuren. Ik ken dit bedrijf, ik bestel er regelmatig spullen. Dit bedrijf werd echter erg eenzijdig negatief afgeschilderd en dat doet beslist afbreuk aan het functioneren van het bedrijf. Zeer onterecht.

Wat terugbetalen betreft, je moet altijd even wachten op een terugbetaling. Zo werkt dat nu eenmaal in de grotemensenwereld: betalingen gaan niet ad hoc, maar in batches. Waarom? Bankkosten. En met zulke grote aantallen en getallen is ad-hoc werken inefficiënt.

NeoDutchio
Berichten: 12329
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

WernervanSchie schreef:Ik landde op deze post zonder erop te speuren. Ik ken dit bedrijf, ik bestel er regelmatig spullen. Dit bedrijf werd echter erg eenzijdig negatief afgeschilderd en dat doet beslist afbreuk aan het functioneren van het bedrijf. Zeer onterecht.

Wat terugbetalen betreft, je moet altijd even wachten op een terugbetaling. Zo werkt dat nu eenmaal in de grotemensenwereld: betalingen gaan niet ad hoc, maar in batches. Waarom? Bankkosten. En met zulke grote aantallen en getallen is ad-hoc werken inefficiënt.
Zonder te zoeken komt u op een topic uit van 4 maanden oud?

Mucha

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

WernervanSchie
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2017 16:56
Locatie: Heerhugowaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door WernervanSchie »

Mucha schreef:
WernervanSchie schreef:Ik landde op deze post zonder erop te speuren.
Hoe dat zo ? Ik vind reviews over bedrijven meestal als ik daar naar zoek. En niet toevallig.
En dan meteen gevoeld dat het bedrijf verdedigd moest worden ? :?
Je mag voelen wat je wilt :-) maar als je een Google account actief hebt en wilt navigeren op mister-auto worden Google's zoekresultaten gepersonaliseerd en zie je pagina's waar je zelf ook op voorkomt, in de hogere regionen verschijnen... Ik verwonder me over de nogal aggresieve manier waarop gereageerd wordt, zoals ook deze nogal suggestieve opmerking. Dát is wat ik voel...

WernervanSchie
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2017 16:56
Locatie: Heerhugowaard, The Netherlands
Contacteer:

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door WernervanSchie »

NeoDutchio schreef:
WernervanSchie schreef:Ik landde op deze post zonder erop te speuren. Ik ken dit bedrijf, ik bestel er regelmatig spullen. Dit bedrijf werd echter erg eenzijdig negatief afgeschilderd en dat doet beslist afbreuk aan het functioneren van het bedrijf. Zeer onterecht.

Wat terugbetalen betreft, je moet altijd even wachten op een terugbetaling. Zo werkt dat nu eenmaal in de grotemensenwereld: betalingen gaan niet ad hoc, maar in batches. Waarom? Bankkosten. En met zulke grote aantallen en getallen is ad-hoc werken inefficiënt.
Zonder te zoeken komt u op een topic uit van 4 maanden oud?
En wat dan nog, wat is daar überhaupt mis mee?
Ik ben geen troller, maar reageer hier op volle titel. Ben ik nu de gebeten hond voor het netjes opvolgen van eigen posts? Of is het gewoon dat het er niet in kan dat mensen ook blij kunnen zijn met een bedrijf?

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door witte angora »

WernervanSchie schreef:
Mucha schreef:
WernervanSchie schreef:Ik landde op deze post zonder erop te speuren.
Hoe dat zo ? Ik vind reviews over bedrijven meestal als ik daar naar zoek. En niet toevallig.
En dan meteen gevoeld dat het bedrijf verdedigd moest worden ? :?
Je mag voelen wat je wilt :-) maar als je een Google account actief hebt en wilt navigeren op mister-auto worden Google's zoekresultaten gepersonaliseerd en zie je pagina's waar je zelf ook op voorkomt, in de hogere regionen verschijnen... Ik verwonder me over de nogal aggresieve manier waarop gereageerd wordt, zoals ook deze nogal suggestieve opmerking. Dát is wat ik voel...
Je wilt navigeren op mister-auto... dat is dus niet zo 'zonder speuren' als je zegt.
je ziet pagina's waar je zelf ook op voorkomt, goh... Wat voor pagina's moeten dat dan wel niet zijn? Met de zoekterm mister-auto?

Geloof me, ik zoek nogal eens reviews op internet, als ik ergens een hele hoop negatieve zie staan heb ik toch echt niet de neiging om er een positief bericht bij te zetten. De eigenaar van het bedrijf is, naar mijn mening, prima in staat om zélf wat aan die negativiteit te doen, denk je niet? Daar hoef ik niets aan bij te dragen.

Het is niet zo erg als je je eigen bedrijf wilt verdedigen, maar zet je dan ook neer als eigenaar/medewerker van dat bedrijf. En ga niet doen alsof je een onschuldige goedbedoelende klant bent. Denk je dat je de eerste bent die het zo probeert?

stofzuigertje

Re: Website "Mister Auto"

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Werner plaatste eerste bericht na iets via Google gevonden te hebben en komt nu netjes terug.
Een nieuw forum lid die info zocht.
Welkom en bij Mister-Auto werken, dat worden dagelijks wel erg veel Km..!

Ja, ik ben ook tevreden maar ook onderling zitten er grote prijs verschillen en ze hebben ook daar niet alles.
Vaak kom ik ook bij autodoc.nl en die hebben andere voorwaarden en sterk wisselende kortingen!

Ja, die zitten meestal tussen de 10 en 19% dus even volgen en vaak begin van de week hoogste korting en niet in weekend bestellen.
Wel de ervaring als ik niet goed lees en verkeerd bestelde dat het een ruime maand kan duren.....
maar zelfs als ik het niet zou terug sturen.... even plaatselijk bij 2 grote bedrijven gevraagd wat een tandriem met spanrollen en waterpomp gaat kosten....
Ze hadden beide maar 1 merk in voorraad dus totaal geen keuze.
Ook de prijs, ruim het dubbele van wat ik bij deze 2 betaalde.
Mister Auto was met €156,- deze keer vrij prijzig, wel meestal binnen 3 dagen en Autodoc was met €128,- voor hetzelfde Conti setje, ja ik koos dat iets duurdere merk na pas 9 dagen dus ruime week binnen.
De andere merken waren nog voordeliger maar ik wil best €27,- meer betalen dan goedkoopste als ik goed merk kreeg!
Namelijk net auto ingeruild met gebroken riem.....
Schade viel mee, maar een goede werkende voor kapotte......
Hadden alleen de riem vervangen zonder waterpomp en rollen en die draaide erg zwaar na demonteren!
De oude laten zien en de riem met productie van 11-2016 dus vrij jong van Gates was niets mis mee maar gebroken omdat ze kale riem hadden gemonteerd en geen complete set en ook geen controle dus......

Na demontage even de kopers van de auto gevraagd of ze wilde kijken.... liet de oude delen zien en waarom de relatief nieuwe riem toch brak.
Die garage is dus niet blij mee maar vergoede wel een redelijk bedrag!
Ik rekende op ruil motor maar dat viel achteraf toch nog mee.... alleen nieuwe setje erop!

Maar ze zijn nu wel €1800,- kwijt voor een 2 jaren jongere en 70.000 Km minder op teller, maar volgende keer zal hun vaste garage nooit meer een kale riem doen zonder die rollen en waterpomp even te controleren!
Gezien het vele werk en normale uurloon kun je beter een complete duurdere set monteren en ook mijn vrije tijd......
Ja, ook ik ga niet bezuinigen en reageren mag....

Mister- Auto, ja als iemand gaat klagen over €3,- en nooit meer terug komt.....!
Vergeet niet dat ze naast eigen voorraad ook uit importeurs voorraden pakken en als daar de aantallen niet kloppen!

Deze online bedrijven zijn leuk voor mensen die hun auto wel een week of twee kunnen missen in ruil voor voordeel of je koopt voor de grote beurt het meeste en de rest plaatselijk....
De remblokken en schijven zijn zo duur.... 3x dus gelukkig had ik nog 7 weken voor tot de APK van mijn dagelijkse auto....

En nu zijn er mensen die beweren dat ik als ervaren forum bezoeker bij wel erg veel bedrijven werk of aandelen heb........

Gesloten