Website refurbished nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zuur hoor. Gaat een hoop mensen een hoop geld kosten.

niorebecca
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2024 18:29

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door niorebecca »

Hier hetzelfde verhaal: 9 november2023 bestelling gedaan, IPhone 2020 SE, voor mijn dochter van 14 jr, via iDeal meteen betaald! 173,00 euro. Kon niet geleverd worden, dus ook terugbetaling aangevraagd! Na veel bellen en dus uiteindelijk veel mailen nog steeds geen geld ontvangen. Mijn dochters geld uiteindelijk! Zo triest! In november kreeg ik nog wel 2x reactie dat ze ermee bezig waren! Toen zag ik Radar😱!! Ik heb uiteindelijk bij een ander bedrijf ( Fixje) na 1 dag in huis mijn dochter’s telefoon besteld. Dure telefoon geworden dus! Mijn dochter wilde zo graag een rode telefoon en die boden zij aan bij Refurbished.nl! Zie dat de site nog steeds actief is, ongelofelijk!!!
Weet iemand of er een weg is om te proberen Je geld terug te krijgen behalve juridisch dan ???

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

niorebecca schreef:
08 feb 2024 18:44
Weet iemand of er een weg is om te proberen Je geld terug te krijgen behalve juridisch dan ???
Kort en krachtig: nee.

mhuibers
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2024 20:00

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door mhuibers »

In november 2022 voor onze zoon een iPhone11 gekocht. Al snel was het scherm defect, kwam gewoon los, niet goed gelijmd. Ingestuurd voor reparatie. Na een paar maanden (...) was het toestel pas terug.
Echter enkele maanden weer hetzelfde defect. Weer aangemeld voor reparatie op 9 november 2023. Slechts 2 keer antwoord gekregen maar geen oplossing. Ze reageren niet meer op mail. Al 4 maanden niet!

Op hun site staat nu een kopje "Excuses en Oplossing". Daar staat een mail adres vermeld: [email protected]. Ik heb nu hierheen gemaild. Ben benieuwd of dat wél beantwoord wordt maar ik verwacht er niets van.

Schandalig dat dit kan gebeuren. Dit bedrijf had allang opgeheven moeten worden door de rechter.

M J M Vergeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2017 12:02

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door M J M Vergeer »

Blijft hopeloos. Timo Peters, de nieuwe operationeel directeur, verandert, zichtbaar, ook niks. Op de ‘oplossingen-mail’ wordt niet gereageerd. Zijn 06 is niet in gebruik. Neemt niet op en inbox zit vol.
Ik heb intussen aangifte gedaan bij de politie. Lijkt mij goed dat alle gedupeerden dit doen om de zaak sterker te maken.

M J M Vergeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2017 12:02

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door M J M Vergeer »

Misschien zit er nu schot in. 06 van Hr Peters nogmaals gebeld. Hij beantwoordt nu telefoontje wel: stuur een mail naar ‘[email protected]’ met uw ordernummer en ik kom er zsm op terug. Dit is al winst. Ik ben benieuwd.

Plaats reactie