Website refurbished nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mistolt
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2023 16:56

Website refurbished nl

Ongelezen bericht door mistolt »

Ik heb een Ipad (refurbished) gekocht op refurbished.nl na ontvangst van de Ipad heb ik het apparaat retour gestuurd. Terugbetaling heb ik nooit ontvangen. Geprobeerd telefonisch contact op te nemen en na 2 uur in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken. Heeft iemand ervaring met deze website en wat kan ik nog meer doen om mijn geld terug te krijgen

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door kuklos »

Door blijven gaan met proberen contact te leggen en het geld terug te eisen.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U hebt 1x geprobeerd te bellen. Dit is heel weinig om gelijk te klagen.

U kunt hun ook bereiken per contactformulier, mail, Facebook, insta en Twitter. Probeer het nog eens.

Mocht u uw geld niet terug krijgen neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering of incassobureau/deurwaarder.

rvjapio2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 apr 2023 10:03

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door rvjapio2 »

Hier nog 2000 klachten..sterkte. https://nl.trustpilot.com/review/refurbished.nl

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat iemand daar nog iets bestelt. Ongelooflijk.

mechaphone
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2023 20:32

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door mechaphone »

<verwijderd door moderator> De iPhone die wij bij refurbished hebben gekocht bleek niet te kunnen worden geactiveerd in Nederland. Dus de iPhone retour gestuurd volgens protocol. Het geld zou binnen 14 dagen op mijn rekening staan maar ik heb na een maand nog steeds niets ontvangen.

Ik heb geprobeerd te bellen met de klantenservice en 2 uur in de wacht gehangen. Als je aan de beurt bent wordt de verbinding verbroken. Later op de dag nog een keer gebeld en dit keer na 45 minuten precies het zelfde.
Conclusie niemand neemt de telefoon op en de wachtende voor je zitten allemaal in het zelfde schuitje.
<verwijderd door moderator> en ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn centen en dat ik en vele met mij zijn opgelicht.

Radar wat zijn de opties als consument?

chrisstam
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2023 10:10

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door chrisstam »

Ik heb een iphone13 besteld, maar door leveringsprobleem geannuleerd. Heb bericht gekregen van annulering en geld zou worden terug gestort.
Na diverse mailtjes nu 2 maanden verder nog steeds geen geld retour. Ik ga aangifte doen van oplichting en stuur ze hiervan een berichtje. Kijken of ze dan wel reageren.Heb al hun mailtjes bewaard.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Ook kunt u contact opnemen met een deurwaarder.

U hebt 14 dagen bedenktijd www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd. Daarnaast, omdat het apparaat in Nederland niet doet is het non-confort. www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... jn-rechten.

FroukjeStriesenou
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2023 10:02

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door FroukjeStriesenou »

Hier zelfde probleem, telefoon besteld, niet geleverd, na een week de bestelling geannuleerd en wacht nu al 6 weken op mijn geld. ondanks beloftes van hun kant op de mail. Telefoon klantenservice wordt niet opgenomen en mail wordt niet meer beantwoord.

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Er staat een telefoonnummer bij en een e-mailadresen hoofdadres en KvK nummer.

https://www.refurbished.nl/klantenservice

Dijnselburgerlaan 7 3705 LP Zeist is hoofdadres.

En ik zou hun in gebreke stellen en eventueel incassobureau op hun afsturen.

Thijmen Bakker
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2023 19:35

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Thijmen Bakker »

nog steeds geen geld ontvangen.

Ik heb begin juli bij dit bedrijf een iphone XR gekocht, deze heb ik gekocht in uitstekende staat zoals staat aangegeven op de site van Refurbished. deze telefoon werkte niet goed en reageerde direct na ontvangst al niet goed op de touchscreen, dit werd na dagen alleen maar erger. ik heb de iphone toen weer terug gestuurd naar het bedrijf, hun hebben de iphone binnen gekregen en ik heb een mail gekregen dat ik in 15 dagen terug zou worden betaald. Inmiddels 2.5 maand na diverse keren te hebben gebeld heb ik nog steeds geen cent terug gekregen. ook wordt ik regelmatig opgehangen of komen er slechte excuses van het bedrijf als ik bel.

fecmolen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2018 17:35

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door fecmolen »

Helaas geldt voor mij hetzelfde... Begin september een slecht werkende iPhone 11 terug gestuurd... Er zou binnen 3 tot 10 dagen worden terug betaald... Herhaaldelijk mailtjes gestuurd... maar tot op de dag van vandaag GEEN CENT terug gekregen.... WAT kunnen we er aan doen???

fecmolen
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2018 17:35

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door fecmolen »

zelfde ervaring HELAAS!!!! begin september een slecht werkende iPhone teruggestuurd... vele beloftes verder heb ik nog altijd geen cent terug ontvangen.... walgelijk !!!!

rvjapio2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 apr 2023 10:03

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door rvjapio2 »

...gewoon doorgaan met bestellen daar, beste mensen. Er zijn nu 2800 klachten en blijkbaar is nog steeds geen enkele gretige koper bereid om eerst te onderzoeken waar ze hun geld weggooien.

Kemphanen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2023 17:13

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Kemphanen »

2 oktober iphone gekocht en betaald. Niet leverbaar en nog steeds geen geld terug ondanks mails, en meerdere telefoontjes.

Forum124
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2023 09:09

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Forum124 »

Ik heb in augustus een telefoon gekocht via Refurbished.nl.
Helaas bleek deze al snel kapot en niet te repareren. Inmiddels ben ik sinds september achter mijn geld aan het vangen en tot op heden nog niets terug ontvangen.
Is er iemand die inmiddels het geld wel terug heeft ontvangen?

BL2
Berichten: 4841
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door BL2 »

Forum124 schreef:
23 nov 2023 09:13
Is er iemand die inmiddels het geld wel terug heeft ontvangen?
In juni stond alhier al een waarschuwing daar zeker niet te kopen ivm het zeer forse aantal klachten.....
En nee, nog geen bericht gelezen dat ook maar iemand geld heeft terug gehad.

Norma Jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2023 21:51

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Norma Jong »

Beste Radar,
Op 5 september kocht ik een telefoon bij refurbished. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Echter na 2 weken had ik nog niks waarna ik gebeld heb. Het wel bekende “technische problemen” werd benoemd en ik zou binnen een paar dagen de telefoon ontvangen. Na meermaals te bellen had ik deze na een maand nog niet. Op aanraden van een medewerker kon ik de order annuleren en mijn geld terug krijgen. Dit is tot op heden nog niet gelukt na vele beloftes dat ik het binnen 15 dagen zou terug krijgen. Nu reageren ze niet meer op mails en als ik ze probeer te bellen zit ik anderhalf uur in de wacht en krijg ik niemand te spreken. Zouden jullie mij kunnen helpen?
Warme groe
Laatst gewijzigd door Norma Jong op 23 nov 2023 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.

LeovdDungen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2023 15:14

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door LeovdDungen »

Beste,
12 oktober een telefoon gekocht bij Refurbished, na een week nog niets binnen gehad. tenslotte gebeld, na ruim 65 minuten in de wacht gestaan te hebben kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon.
De telefoon kon voorlopig niet geleverd worden want de onderdelen waren er niet. Ik had de keuze, of voor onbekende tijd wachten of mijn geld terug. Voor de laatste optie natuurlijk gekozen. Dit kon wel eens 15 werkdagen werd er gezegd. maar die waren ook ruimschoots voorbij. Afgelopen week 20 nov. gebeld. kreeg tot mijn verbazing direct iemand aan de telefoon. Die zou er spoed van maken. Maar tot vandaag 27 nov. niets ontvangen.

kwaakmeneer
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2020 23:06

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door kwaakmeneer »

oi oi oi... wat een klachten! Waarom doen mensen niet eerst even een beetje onderzoek naar deze malafide partij. Het internet staat vol met klachten!

Plaats reactie