Website refurbished nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Deriyon
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2023 22:27

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Deriyon »

Heb op vrijdag 24nov jl. een iPhone gekocht bij refurbished voor een bedrag van €1155,-
Helaas wist ik toen nog niet wat ik nu weet
Ja het erg snel dat ik hier een klacht plaats maar gezien de vele aantal klachten denk ik niet dat de mijne anders zal zijn
Heb 3x gebeld maar tot 3x toe gehoor
Behalve het irritante zelfde zinnetje
Heb zelfs ruim een uur gebeld maar tevergeefs
Mensen die hier meteen anderen een schuldgevoel willen aanpraten omdat ze idd niet eerst hebben gekeken of de site wel betrouwbaar was
Sorry maar mensen maken helaas fouten ...dus doe dan niet of jezelf zo perfect bent
Deze site is mijns inziens nog altijd om klachten over bedrijven te plaatsen en hopenlijk hulp te krijgen
Ja ik ben er ook ingetuind zonder eerst op onderzoek uit te gaan ...wat ik normaal gesproken altijd doe
Dus waarom nu niet..geen idee
Maar wat ik wel weet is dat ik zeer waarschijnlijk ook mijn geld kwijt ben waar ik net als anderen hier hard voor gewerkt hebben
En dat maakt het zo zuur dat iemand dit door een zogenaamd bedrijfje op te zetten mensen op deze manier geld afhandig maakt
Te walgelijk voor woorden ..en dat is nog heel zacht uitgedrukt
Mag hopen dat degene die hier achter zit heel snel aangepakt word en dat iedereen hier en wie weet nog veel meer mensen die (nog) niet hebben gereageerd hun geld terug krijgen

Finn p
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2023 19:48

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Finn p »

De in augustus bestelde EarPods zijn niet geleverd, de bestelling is geannuleerd, we hebben meerdere toezeggingen via mail en telefoon dat de terug-storting geregeld is. Tot nu toe nog geen geld terug ontvangen. Nu mailen en bellen we zonder antwoord.

Radar, bundelen jullie de klachten voor Refurbished.nl? Ik las dat gedupeerden contact met jullie op kunnen nemen.

Peuzle
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2023 22:40

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Peuzle »

1 oktober een bestelling gedaan van de iphone 8. Binnen 2 maanden de grootste onzin gehoord zoals , kan niets zeggen over de levertijd en 2 dagen erna een mail dat de telefoon verzonden is, en toch dat de telefoon niet op voorraad is. Contact gehad dat ik mijn bestelling kon annuleren of een andere telefoon kon uitzoeken. Mijn keuze was geld terug dus van de hele bestelling afzien. Het zou niet lang duren voordat ik mijn geld terug kon verwachten op mijn bankrekening.
Nou het is nu 5 december en nog steeds geen geld terug. Allerlei smoezen over de financiële afdeling heeft door een storing moeite met terugbetalen etc etc.
Ik ben radeloos maar ook ontzettend boos.

carolien oomes
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2023 13:24

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door carolien oomes »

Ook ik ben op 24 nov een iPhone (1221,-) betaald aan Refusrbisched.nl. Had er al eerder dingen gekocht zonder problemen vandaar dat ik niet op zoek ben gegaan naar recente reviews. Ik schrik me dood over de hoeveelheid klachten. Radar willen jullie hier alsjeblief actie in ondernemen. Dit bedrijf kan gewoon zijn gang blijven gaan. Vandaag kreeg ik weer een aanbieding in mijn mailbox. Ik kan mijn bestelling niet eens annuleren!!! Dus geld terugvragen, incasso erop zetten etc kan niet. STOP dit bedrijf!!!

Mrs C
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2023 19:19

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Mrs C »

Mijn dochter heeft eind september een iPhone 12 voor €380 via Refurbished.nl besteld en deze weer geretourneerd omdat hij niet voldeed. Maar haar geld heeft ze tot vandaag 7/12 nog steeds niet terug!

Dat retourneren was al een heel gedoe (het toestel kwam weer terug uit Zweden en moet dus nog eens worden opgestuurd) maar dat laat ik nu verder ff buiten beschouwing.

Ze heeft intussen nu al 2x een mail ontvangen dat het geld binnen 15 werkdagen op de rekening zou staan. 1x op 10/11 en 1x (bijna 3 weken later) op 28/11. Maar nu op 7/12 nog steeds geen geld ontvangen!

Refurbished.nl is ook niet te bereiken. Op mail wordt niet gereageerd. Ook op het formulier op de site wordt niet gereageerd. Terwijl er een melding komt dat je binnen 48 uur reactie ontvangt.

Telefonisch zijn ze niet te bereiken. We hebben een aantal keren tot een half uur aan de lijn gehangen maar niemand gesproken. Verbinding wordt nu ook automatisch verbroken. Ik zie dat het telefoonnummer van de klantenservice nu ook weggehaald is onderaan op de site.

Kortom nu in december 2023 zijn de problemen daar dus echt nog niet opgelost. Radar roept op op de site het dan te melden dus bij deze!

Iemand nog ideeën wat te doen?

Cdv23
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2023 16:04

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Cdv23 »

Inderdaad, 1 december een iPhone 12 besteld en heb nog niks gehoord hierover, ze reageren niet op mails en telefonisch kan je ze niet meer bereiken. Zijn ze failliet? Heb in iedergeval al een incassobureau geïnformeerd.

Bugel
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2023 13:05

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Bugel »

WAT IS ER AAN DE HAND MET REFURBISHED.NL?
Mijn MacBook op aanraden van Refurbished.nl teruggestuurd op begin oktober, want het opladen lukte niet meer. Daarna kreeg ik 2 verschillende mails terug, hun konden mijn MacBook niet meer maken en er zou een andere MacBook naar mij toegestuurd worden. Volgende dag weer een mail, met hun mijn MacBook niet meer te maken was en dat ze het geld terug zouden storten. Maar het is nu al half december en ze zijn telefonisch en per mail niet meer te bereiken, maar ze sturen wel reclame mails toe, snap er helemaal niets meer van, kan ook geen ander MacBook kopen zolang ik het geld nog niet op mijn rekening heb!!!
Hebben jullie enig idee wat we aan al deze negatieve berichten over Refurbished.nl kunnen doen?

Bugel
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2023 13:05

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Bugel »

Ja helemaal gelijk, ik ben me er nu ook van bewust, dat ik meer onderzoek had moeten doen, voordat ik met Refurbished.nl in zee had moeten gaan.
Maar het leed is geleden en dan de vraag wat kunnen we hier aan doen

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan zegt u toch schriftelijk of per mail op. U hoeft niet te wachten op die afdeling.

Bugel
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2023 13:05

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Bugel »

Net weer voor de zoveelste keer proberen te bellen met Refurbished over het geld wat zij mij nog terug zouden storten, maar nu zijn de rapen helemaal gaar, je krijgt nu een dame aan de lijn die verteld dat door een personeelstekort zij de telefoon niet meer kunnen beantwoorden en wat nu!!!!!!

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bugel schreef:
15 dec 2023 10:15
... wat nu!!!!!!
Tsja, uiteindelijk moet je kiezen: of je blijft wachten, of je schakelt een deurwaarder in.

victorB
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2023 17:09

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door victorB »

Helaas hebben wij 23/11 een bestelling geplaatst op refurbished.nl. Ze beloofden levering de volgende werkdag maar, inmiddels drie weken later, is onze dochter al jarig geweest en hebben we nog niets ontvangen. Daarom de bestelling geannuleerd. De telefoonlijn nemen ze bij Refurbished niet meer op, verwijzen door naar e-mail. Even afwachten of ze ook terugbetalen. Al met al vervelende ervaring.

Janneke222
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2023 22:17

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Janneke222 »

Op 22 november een Iphone 11 besteld voor € 340,-. Deze zou binnen 2 dagen geleverd worden. Refurbished.nl reageert niet op mail en is telefonisch niet bereikbaar, ik krijg steeds gelijk een automatische beantwoorder. Annuleren kan niet omdat het in het bestelproces is staat er.
Ik heb het nu gemeld op nietbezorgd.nl Ik hoop dat de telefoon alsnog bezorgd wordt of dat ik het geld terugkrijg.

AnneD1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2023 15:57

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door AnneD1975 »

Helaas ook gedupeerd. Eerder zonder problemen een Macbook Air besteld en dat ging helemaal goed dus geen reden tot argwaan. Nu een telefoon die niet werd verzonden, mondeling werd me verteld dat het om leveringsproblemen van een onder aannemer ging en ik deze moest annuleren en een ander kon uitkiezen. nu dus 2 orders lopen en betaald en 0 ontvangen. wat kan ik doen? hoe werkt dat met een incasso bureau of deurwaarder?

Ben Scheeringa
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2023 12:35

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Ben Scheeringa »

N.A.V de uitzending wil ik graag reageren.
Heb begin december een iPhone besteld maar nog steeds geen reactie van Refurbished.
Wel bijna 400@ betaald maar ik kom niet in contact met dit bedrijf, ze beloven van alles maar daar blijft het dan ook bij.
En terug storten doen ze ook niet .
Voel me behoorlijk bedonderd.
Ik hoop dat jullie hier nogmaals aandacht aan schenken.
Vr gr
Ben Scheeringa

Italiafan75
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2023 22:07

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Italiafan75 »

Ik heb in oktober 2 iPhone X teruggestuurd voor reparatie , verzendlabels ontvangen ook nog telefonisch contact gehad. Inmiddels reageren ze nergens meer op niet op mail en nemen geen telefoon op , hoe krijg ik mijn telefoons terug ?

Adbren
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2023 11:18

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Adbren »

Ik heb op 22 november een IPHONE13 Pro besteld bij Refurbished en direct betaald. Op 5 december heb ik een mail ontvangen van het bedrijf dat zij geen indicatie kunnen mbt de levering ivm problemen met de leverancier.
Na deze mail heb ik getracht het bedrijf telefonisch te bereiken, maar helaas zonder resultaat.; in verband met personele onderbezetting is Refurbished niet telefonisch te bereiken.
Vervolgens een mail gestuurd dat ik afzie van de koop en mijn geld terug wens; als antwoord hierop heb ik onderstaande mail ontvangen:
"Hierbij bevestig ik dat uw bestelling is geannuleerd.
De terugbetaling zal zo snel mogelijk worden verwerkt door de financiële afdeling.
Zodra dat is afgerond ontvangt u een bevestiging in de mail."

Ik wil deze slechte ervaring met dit bedrijf graag met jullie delen; in de hoop dat dit bedrijf haar belofte op de website (vandaag besteld, morgen in huis) gaat verwijderen/ aanpassen en de klanten er op de website van op de hoogte stelt dat levering en terugbetalingen vaak erg lang kunnen duren en dat het voor klanten geen zin heeft om het de klantenservice te bellen, want na lang in de wacht te zitten, wordt de verbinding verbroken in verband met personele onderbezetting.

De huidige klantonvriendelijke houding van het bedrijf is misleidend én lijkt op oplichterij. Nadat de klant heeft betaald, wordt er niet geleverd, is het bedrijf slecht bereikbaar en is het maar de vraag of de klant het betaalde geld (tijdig) krijgt teruggestort.

Swarood
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2023 19:55

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Swarood »

Ik kocht op 25/10/2023 op hun site een Iphone 14 pro 1TB aan 1685 euro. "Vandaag besteld morgen geleverd" Neen dus! Na een paar dagen een mailtje gestuurd...probleem met de leverancier, ze kunnen niet leveren maar gaan me binnen de 15 dagen terug storten . Vele, vele mailtjes later telkens dezelfde smoes..."het is heel druk" zeiden ze, maar "ik stuur een Reminder aan de Financiële dienst" Telefonisch nooit bereikbaar. Ik wacht dus sinds einde october op mij zuurverdiende centen. En ze weten dat daar ook...je kan er niets tegen beginnen, zelfs een omroep niet. Misschien vanuit dit forum...
PS op hun site bieden ze nog steeds iPhone 14 Pro aan
Laatst gewijzigd door Radar op 28 dec 2023 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Woorden als 'oplichters' zijn niet toegestaan

Isolde1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2024 11:18

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door Isolde1978 »

Helaas is het mij ook overkomen.
Op 3 december 2023 (inmiddels een maand geleden) een iPad air en iPhone besteld en direct betaald. ‘Geen zicht op levertijd’. Telefonisch niet bereikbaar, per mail sporadisch reactie.
Het bedrijf waar de ipad vandaan zou moeten komen benaderd (Microforce), die geven aan dat ze al lang geen zaken meer dien met Refurbished.nl… omdat ze erg lang op hun geld moesten wachten.
Nog steeds geen bestelling ontvangen, per mail de koop laten ontbinden, maar ook daar geen reactie op gehad.
We gaan een deurwaarder inschakelen.

RonZon
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2024 14:21

Re: Website refurbished nl

Ongelezen bericht door RonZon »

Wat ik niet voor mogelijk had gehouden is toch gebeurd. Ik ben gedupeerd door Refurbished.nl In een moment van onachtzaamheid ben ik er ingetuind. Ik ben nu al twee maanden bezig om mijn geld terug te krijgen.

Plaats reactie