LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diga 4 U en ESK capelle

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MichelV

Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door MichelV »

Op 8 augustus 2004 een philps pw 28 9309 tv gekocht bij diga 4 U. een hele mooie televisie die helaas al bij aflevering wat problemen had. De webshop de problemen gemeld en de tv laten repareren bij ESK in capelle. Na 2 weken reparatie merkte ik direct dat de problemen niet verholpen waren. Weer contact opgenomen met ESK, weer de tv kwijt voor twee weken. Maar helaas... tv had de problemen nog steeds en er was zelfs een probleem bij gekomen! Weer contact opgenomen met ESK, maar nu koste het wel heel veel moeite om een afspraak te maken en kreeg het idee dat ze niets met de klacht omschrijving konden. Na veel gebel dan toch eindelijk een afspraak met ESK kunnen maken die nu een reparatie aan huis hebben gemaakt. Maar helaas.. problemen zijn er nog steeds. Volgens de webshop zou na 3x repareren de tv worden omgeruild. Maar door de onkunde van ESK die niet de klacht kunnen noteren zoals ik die vele malen via de telefoon heb doorgegeven, stond er niet 3x hetzelfde op de reparatie bonnen en kon er geen omruiling plaats vinden. Ik heb alle vertrouwen inmiddels in deze tv opgegeven en wil mijn koopovereenkomst ontbinden. Maar zelfs dit is een heel groot probleem voor diga 4 U die mij nu aan een lijntje houdt en het probleem bij Philips legt. Nu ben ik al weer 5 weken verder sinds de laatse melding dat de tv niet goed werkt na de laatste reparatie in december. Wat een amateuristisch gedoe bij Diga 4 U en de slechte service bij ESK. Geen idee hoe ik mijn geld terug ga krijgen.

audiofreak1

Re: Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Ha ha ha, weer zo'n prijskoper die zonodig goedkoper uit wil zijn!
koop bij een echte winkel, was dit je niet overkomen.
Een troost: je bent niet de enige, er blijven mensen intrappen in dit soort winkels. Eigen schuld dikke bult.

Edjuh

Re: Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door Edjuh »

Kijk, DAT is tenminste een reactie waar je wat aan hebt.
Gefeliciteerd (Audio)freak!
Sjonge zeg!

Gast

Re: Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door Gast »

Maar wel een terechte opmerking!!!

redney

Re: Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door redney »

BIJ EEN REGULIERE WINKEL KAN HET PROBLEEM NT ZO GOED VOOR KOMEN, WANT HIJ GAAT NAAR HET ZELFDE REPARATIE CENTRUM.

audiofreak1

Re: Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Een vakzaak repareert zelf en dus sneller. ketens laten het elders doen om te besparen op de monteurskosten. Resultaat: lange wachttijden.
Bij de vakzaak krijg je vaak een gratis uitleen TV. Je betaalt misschien wat meer maar je krijgt er ook meer voor terug.

Michel V

Re: Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door Michel V »

Beste audiofreak1, Zo te zien snap je er echt helemaal niets van. Wanneer een philips tv kapot gaat, dan zal deze altijd gerepareerd worden door een philps geautoriseerd bedrijf. Dit zijn altijd dezelfde reparatie centra's. Ik heb hier zelf met philips contact over gehad. Als jij meer wil betalen voor een product, dan moet je dat vooal blijven doen. Sukkels zijn er in alle soorten en maten. Ik had gewoon pech met mijn tv.

Als update kan ik vermelden dat ik nu toch een nieuwe tv krijg aangeboden door philips via ESK met de hulp van diga 4 U. Ik krijg zelfs het laatste model.

audiofreak1

Re: Diga 4 U en ESK capelle

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Werk zelf in een electronicazaak dus snap wel degelijk hoe het werkt.
Alle moeite die jij hebt moeten doen, was in ons bedrijf niet nodig geweest. Reparaties uitgevoerd door onze TD duren gemiddeld 2 tot 3 dagen. Wij zijn zelf een gecertificeerd Philips Reparatiecenter. Deze titel gekregen door vakkundigheid en service. Bij grote problemen lossen wij dit zelf op met Philips Handelsbelangen. Klant is en blijft Koning.
Ik snap hoe het zit met service! Jij blijkbaar niet dus om maar snel het woord sukkel te gebruiken bewijst je eigen domheid.
Wil deze discussie nu sluiten omdat het nu ondertussen wel duidelijk is hoe de vork in de steel zit.
Succes met je nieuwe TV.

Gesloten