LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen reactie van de Klantenservice van Pixmania / Fotovista

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Piet1967

Geen reactie van de Klantenservice van Pixmania / Fotovista

Ongelezen bericht door Piet1967 »

Op 21 februari 2005 een digitale camera besteld bij Pixmania. Volgens de website van Kelkoo, via welke website wij bij Pixmania waren terechtgekomen, zouden wij de portokosten ad 9 euro retour krijgen door het invullen van een code (kelkoo129) bij onze bestelling.
Dit laatste bleek niet mogelijk dus heb ik na het doen van mijn bestelling de klantenservice gevraagd wat ik moest doen om de portokosten retour te krijgen. Ik heb deze vraag zowel per e-mail als via hun website aan de klantenservice voorgelegd en in totaal inmiddels zo'n 5 keer, zowel in het Nederlands als in het Engels. Het is zelfs voorgekomen dat een medewerkster van Pixmania - voordat onze bestelling was bezorgd - telefonisch contact met ons had opgenomen met het verzoek om nog een bankafschrift o.i.d. naar Pixmania te scannen. In onze retour e-mail hebben wij gelijk weer onze vraag naar de portokosten herhaald, maar het enige wat wij kregen was de bevestiging dat de camera inmiddels naar ons was verzonden en over onze vraag geen woord. Ook via de "lof en kritiek" optie op de website van Pixmania hebben we het geprobeerd en alweer geen resultaat. Hetzelfde geldt voor de medewerkers van Fotovista, waar Pixmania een dochteronderneming van is.

Kort gezegd komt het erop neer dat men zelfs niet de moeite wenst te nemen om onze vraag te beantwoorden.

Het gaat mij natuurlijk niet om dat bedrag van 9 euro, maar ik vind het intussen wel jammer dat ik mijn camera heb gekocht bij een bedrijf dat op deze manier met zijn klanten meent te moeten omgaan.

P. Joele

Gesloten