LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobilestunter.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dopey

mobilestunter.com

Ongelezen bericht door Dopey »

Wie heeft er ervaring met mobilestunter.com? Ik wil een datakaberl voor mijn Samsung e700 kopen, maar ze willen dat er vooruit betaald wordt!
Graag een reactie!

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: mobilestunter.com

Ongelezen bericht door kwast »

Gewoon doen, je loopt geen enkel risico :roll:

Gast

Re: mobilestunter.com

Ongelezen bericht door Gast »

gsmstunter.nl is zeker betrouwbaar , is namelijk een samenwerkingsverband van een aantal grote bedrijven

Gast

Re: mobilestunter.com

Ongelezen bericht door Gast »

Welke grote bedrijven dan?

Satje

Re: mobilestunter.com

Ongelezen bericht door Satje »

gsmstunter zeker niet betrouwbaar. Kreeg afgelopen zaterdag nieuw toestel binnen. (nokia 1100) Toestel is defect, gaat niet aan. Ik moet hem nu op eigen kosten terug verzenden en dan ben ik hem voor 7 weken kwijt!!! Omruilen doen ze niet aan zeggen ze. Alles volgens reparatie procedure zeggen ze. Lekker betrouwbaar en eerlijk!!!

idemdito

Re: mobilestunter.com

Ongelezen bericht door idemdito »

Niet doen!
Als er geen waarborgen zijn niet vooruit betalen met kopen via internet.
Er zijn zat manieren mogelijk om jou te laten betalen op een manier die voor jou minder risico geeft en hun niks extra kost.
Ieder zichzelf repecterende site biedt die mogelijkheden ook. Op de lange termijn hou je daar nl. de meeste vaste klanten aan over.

Ook al lijkt de deal erg goed en is de verleiding groot. Je loopt het risico het produkt niet te ontvangen en mocht er iets mis zijn met het produkt heb je geen poot om op te staan.

Succes!

Mobile stunter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2005 12:45

Re: mobilestunter.com

Ongelezen bericht door Mobile stunter »

Beste Dopey,

Wij als Mobilestunter bieden ook een andere optie als vooruitbetalen, namelijk remboursement. U kunt dan betalen aan de postbode. De kosten van remboursment is helaas hoog maar dat bepaalt helaas de vervoerder, niet wij.

Bovendien heeft Gsmstunter niets te maken met ons. Gsmstunter is een geheel andere bedrijf die abonnementen en gsm toestellen verkoopt. Deze is is ook elders in het land gehuisvest, er bestaat geen enkel samenwerkingsverband wij zijn gespecialiseerd in Gsm accessoires.

Wat het vooruitbetalen betreft, 4 jaar geleden toen hebben gestart met ons bedrijf hebben wij op rekening verzonden.

Wat gebeurde er ? :

- Er werden producten besteld door mensen met fictieve namen die niet op dat adres woonden. Resultaat : er werd niet betaald.
- Er werden producten besteld maar na ontvangst werd er niet betaald. Volgende de bewoners was er niets besteld door hun dus moesten wij het zelf maar afhalen.

Er zijn nog tal van voorbeelden. Hierna hebben wij moeten overschakelen op de voor ons zekere methoden. Daarna hebben wij meer dan 10.000 klanten geholpen, waaronder veel (grote) bedrijven en partikilieren. Veel bedrijven hebben ons gekozen als hun vaste leverancier.
Onze prijzen zijn laag en dit willen wij zo houden. Wij willen de prijzen niet verhogen om zo het verlies van niet betalende klanten te compenseren. Hierdoor kunnen wij tegen zeer antrekkelijke prijzen leveren en dit willen wij ook zo houden. Levering

Gesloten