LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nlstore.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Kitty
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jan 2004 20:12

nlstore.nl

Ongelezen bericht door Kitty »

Ik adviseer een ieder om geen DVD's te kopen via
NLstore.nl. Ik heb half januari 3 DVD's besteld. Ze zijn heel snel
met het totale bedrag van je rekening halen, maar minder snel
met het leveren van alle DVD's. Ik wacht na bijna 2 maanden nog steeds op 1 DVD.

Rem

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door Rem »

Dit klopt,heb hetzelfde meegemaakt.
En nu ook alweer met een bedrijf dat Alheco.nl heet.
Ik bestel NIKS meer wat ik vooruit moet betalen. Ze sturen t maar op met een acceptgiro.

Davidvh

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door Davidvh »

Vreemd verhaal, :roll: ik bestel regelmatig via nlstore.nl en het bedrag wordt bij mij altijd pas afgeschreven wanneer het bestelde product verstuurd is.

M.a.w. als ik een bestelling van twee artikelen doe en er wordt er maar één verstuurd wordt alleen het bedrag van het verstuurde arikel afgeschreven.

Nog nooit problemen mee gehad. Prima site, prima service.

Gast

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben zeer tevreden over NLStore. Heb zeker al een keer of tien iets besteld en het altijd nog gekregen binnen de tijd dat ik op het product rekende en voor een zeer voordelige prijs. NLStore is dan ook de enige online leverancier bij wie ik producten bestel :)

Sjors

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door Sjors »

Zien er niet zo profi uit, maar het werkt wel.

@Gast:
Net zo goedkoop (service en website beter in mijn ogen) koop je je CD's en DVD's bij http://www.musicsafe.nl.

Betalen via machtiging is ideaal, je betaalt pas als het product geleverd is en je houdt toch controle over afschrijvingen mocht het misgaan (tot nu toe altijd goed gegaan ;))

Gast

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wacht op 1 bestelling van NLstore. Vandaag de machtiging opgestuurd. Lijkt me wel dat ze goede service gegeven. Geen/nooit verzendkosten. Ze hebben veel artikelen. (import) CD's uit italie (dance, molella etc) cd's uit duitsland bravo hits etc. Dubbel cd's voor 5 euro enzo. Wel lange levertijd. (15 werkdagen enzo)
Ze (zeggen) inderdaad dat ze pas incaseren produkt verzonden wordt.

linda36
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 apr 2005 22:07

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door linda36 »

Ik heb ook nooit problemen.Heb het altijd eerder binnen dan het afgeschreven wordt.Meestal paar dagen na ontvangst van de goederen

Gast

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door Gast »

Ben niet erg tevreden. Besteld op 7/4, machtiging binnen op 12/4. 'in behandeling'. In de orderstatus staat verder geen informatie. Zal wel in bestelling zijn ofzo. Heb niets meer van gehoord. Sturen ze alleen mails als 't verzonden wordt? Levertijd: (bijna) overal/altijd 2 -15 werkdagen. Ik wacht nog op 'n cd. Levering -3 wd- wordt binnen de aangegeven levertijd niet gehaald.

Johan37
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2005 20:03

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door Johan37 »

Ook ik ben zeer tevreden over NLStore,ik heb er min. 30CD's gekocht zonder problemen,ze houden alles keurig bij ook kun je zelf al je transacties terug halen.De eerste keer was ik bij Musicsafe,sturen ze me een andere persing van een CD welke ong.2 Euro goedkoper was terwijl ik voor de duurdere betaald had.Na een mailtje van mijn kant,niets meer gehoord.Ik ben dus genezen van Musicsafe.

Met vr.gr. Johan Jansen

scorpius
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 jun 2005 17:46

Re: nlstore.nl

Ongelezen bericht door scorpius »

Ook ik ben erg tevreden over NL-store. Meestal worden artikelen snel geleverd en bedrag wordt meestal pas afgeschreven als ik de artikelen in huis heb. Ik heb nu nog één cd in bestelling staan. Duurt wel a 4 maanden maar ze proberen er tenminste aan te komen.

Gesloten