LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Typhone bestelling

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
LaFemme

Typhone bestelling

Ongelezen bericht door LaFemme »

Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan op de site van Typhone, ik had daar mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon aangeschaft. Ik heb de telefoon tot op de dag van vandaag nog steeds niet gekregen.

Een paar dagen nadat ik mijn bestelling gedaan had heb ik met typhone gebeld om te vragen wanneer ik eindelijk mijn telefoon zou krijgen. Daar kreeg ik te horen dat het al afgeleverd is. Nou ik kan je vertellen dat ik niets heb ontvangen en zij zouden bij TPG de bezorgingslijst opvragen omdat het pakje alleen afgeleverd mocht worden na ondertekening en het vertonen van een legitimatiebewijs.
Ik heb na een week de lijst gekregen die zij bij TPG hebben opgevraagd en daarbij staat inderdaad een handtekening alleen is het voor mij een raadsel wie dat dan zou hebben ondertekend want mijn handtekening is het niet. Ik moest dus documenten opsturen waardoor ik aan kon geven dat het niet mijn handtekening is die daar op staat. 2 weken later en heb nog steeds niet gehoord hoe het onderzoek van Typhone/TPG is verlopenn dus ben maar weer gaan bellen naar typhone kraag ik daar te horen dat zij iet degene zijn die verantwoordelijk zijn als een bestelling niet aankomt en dus eigenlijk kan fluiten naar mijn telefoon.

Ik heb nu maar een aangetekende brief gestuurd naar TPG en hopelijk kan ik daar wel terecht voor mijn telefoon of op zijn minst een vergoeding.

Gast

Re: Typhone bestelling

Ongelezen bericht door Gast »

Dus u wilt 2 telefoons voor 1 geld dat kan niet mevrouwtje 8)

LaFemme

Re: Typhone bestelling

Ongelezen bericht door LaFemme »

nee ik wil gewoon de telefoon die had horen te krijgen want ik heb er nu helemaal geen...wel goed lezen.

Gast

Re: Typhone bestelling

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas is dit inderdaad het geval volgens mij bij levering via TPG. Typhone heeft een 'handtekening' op uw adres, nu is het (helaas) jou beurt om aan te tonen dat dat niet op jou adres is ontvangen/door jou is getekend. De TPG zal hoogstwaarschijnlijk een onderzoek instellen naar de desbetreffende postbeambte en zij dienen aan te tonen volgens mij aan wie er wat is afgeleverd.
Vervelend, maar volgens mij de standaard procedure als ik de voorwaarden van de TPG zo snel even doorlees.

Gesloten