GSMweb vervalst informatie en lokt klanten

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Yas078
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2022 15:54

GSMweb vervalst informatie en lokt klanten

Ongelezen bericht door Yas078 »

:oops:
In december een telefoonabonnement afgesloten bij GSMweb en volledig betaald.
Nu na 6 weken hebben wij de telefoon nog steeds niet ontvangen, terwijl de iphone 13 pro nog steeds op leverbaar staat op de webshop.
Telefonisch hulp krijgen isnonmogelijk want de medewerkers zijn zodanig getraind dat ze mijn man en mij na 1 minuut afkappen en kortweg vertellen dat wij gene keus hebben en moeten wachten. Vorige week toen wij belden was het toestel niet op voorraad werd ons verteld en de volgende dag kregen wij een beschadigd pakketje geleverd door postnl die wij niet hebben geaccepteerd. Dus zij beweren dat het toestel onderweg is gestolen terwijl de vorige dag ons nog werd verteld dat het toestel niet op voorraad was.
Wij maken ons zorgen dat wij flink Ijn opgelicht en op internet zijn er ook tientallen slechte reviews over dit bedrijf. Wij willen gsmweb officeel aanklagen, maar wat is de beste manier?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: GSMweb vervalst informatie en lokt klanten

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

er is niets geleverd, ontbind de koop en eis je geld terug....

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GSMweb vervalst informatie en lokt klanten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Yas078 schreef:
02 feb 2022 16:04
Wij willen gsmweb officieel aanklagen, maar wat is de beste manier?
Wat bedoel je met "officieel aanklagen"? Een gerechtelijke procedure? Laat je dan even goed adviseren door je
rechtbijstandsverzekering of vraag advies bij een jurist.

Wat je nu al zelf kunt doen: stel ze schriftelijk in gebreke en geef ze een termijn van één week om alsnog het bestelde toestel te leveren. Geef aan dat je bij gebreke daarvan de koop ontbindt en verdere stappen zult zetten.

Is het abonnement al wel actief? Zo ja; wil je dat houden, of wil je helemaal van de totale overeenkomst af? Als je het abonnement wilt houden, zou je nog een dekkingskoop kunnen overwegen.

mavd
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 nov 2005 16:14

Re: GSMweb vervalst informatie en lokt klanten

Ongelezen bericht door mavd »

ik heb ook betaald en wacht noch steeds op de iphone 13 pro , steeds hoor andere leugens . Volgengs GSMWEB kan ik de bestelling niet annuleren omdat ik ben zakelijke klant dus geen consument .Oplichters , met geen vriendelijke klanten service

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: GSMweb vervalst informatie en lokt klanten

Ongelezen bericht door juliomariner »

https://www.bru-deurwaarders.nl/nieuws ... t-zomaar/
In bovenstaande link staat dat u als zakelijke klant wel kunt annuleren als 1 van de partijen tekortschiet. Dat lijkt me hier het geval.
Stuur ze anders deze link maar eens toe.

Gesloten