Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Lutina75
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2023 10:01

Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Lutina75 »

Ik heb op 6 augustus 2023 een luisterboek gekocht bij bol.com. Door technische problemen heb ik het nog steeds niet kunnen luisteren. Het boek staat op mijn boekenplank in de app maar vervolgens kan ik er niets mee. De problemen zijn bekend bij kobo. Bij de reviews zie je dat meer mensen deze problemen ervaren maar het is nog steeds niet opgelost.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Heeft u contact opgenomen met de verkoper?

Lutina75
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2023 10:01

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Lutina75 »

Jazeker, ik heb op 23 augustus reactie gehad dat het een bekend probleem is en dat 'onze hogere afdeling ' er naar zal kijken. Ze nemen contact op als het op is gelost. Maar ik vind het erg lang duren. Ik kan nog steeds niks

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Dagkoers »

kan je het niet terugsturen omdat het niet aan de of uw verwachtingen voldoet, of is dat een beetje dom?

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Lowieze »

Dagkoers schreef:
08 okt 2023 16:49
kan je het niet terugsturen omdat het niet aan de of uw verwachtingen voldoet, of is dat een beetje dom?
Is niet dom hoor, maar een luisterboek kun je niet retourneren.
Bol zou wel kunnen zorgen dat TS het opnieuw kan downloaden als ze het probleem verholpen hebben.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Dat duurt inderdaad wel erg lang voor dat het opgelost wordt.
Ze hebben een product gelevert wat niet werkt, dus lijkt het mij dat je je geld terug kunt vragen aangezien het om tijdig is aangegeven dat het niet werkt.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik lees nog niet dat de technische problemen aan de kant van kobo liggen, maar slechts dat zij het proberen op te lossen.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Misschien mogelijk corrupte Mp3 of Mp4 file. Dan toch vreemd dat het zo lang duurt.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door rwolters »

Onkruid71 schreef:
08 okt 2023 19:45
Misschien mogelijk corrupte Mp3 of Mp4 file. Dan toch vreemd dat het zo lang duurt.
Je weet niet wat het probleem is maar concludeert wel dat het te lang duurt... Ik ben wel benieuwd hoe jij het zou oplossen.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid gebruikt terecht het woordje "dan", en daarmee is zijn reactie volledig correct.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

rwolters schreef:
09 okt 2023 07:54
Onkruid71 schreef:
08 okt 2023 19:45
Misschien mogelijk corrupte Mp3 of Mp4 file. Dan toch vreemd dat het zo lang duurt.
Je weet niet wat het probleem is maar concludeert wel dat het te lang duurt... Ik ben wel benieuwd hoe jij het zou oplossen.
Het gaat als het goed is om een Mp3 of Mp4 bestand, miljarden kunnen we zonder problemen afgespeeld worden.
Als meerdere problemen hebben met dit luisterboek, lijkt het me niet aan de reader te liggen
Als dat het probleem is dat deze corrupt is, origineel bestand opnieuw converteren, dus niet de TS, maar diegene die het uitgegeven heeft.
Dat duurt niet zo lang in ieder geval.

Jan Slotemaker
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2023 09:35

Re: Kan Kobo-luisterboek niet luisteren

Ongelezen bericht door Jan Slotemaker »

Ik heb dat probleem al een jaarlang met sommige digitale leesboeken bv. van de S.A.S. boekenreeks, die wel betaald zijn maar één hoofdstuk te lezen zijn!

Plaats reactie