LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jannet14
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2013 13:57

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door jannet14 »

Wij hebben zeer slechte ervaring met wwwkoopgoedkoop.nl

Onze zoon hadden we een elektrische step voor besteld..

werd keurig geleverd, maar helaas met beschadigingen, en na een uur deed ie al niks meer..

Wij bellen vanwege garantie,moest ik van hun maar foto,s maken van wat stuk is..(raar hoe moet ik nou weten wat er aan mankeert)

toen zeiden ze ligt vast aan de accu,s, u krijgt nieuwe accu,s, ook netjes geleverd..

maar nou het volgende probleem, accu,s waren gesoldeerd dus als ik daar iets mee doe weg garantie...

weer bellen..

binnen 5 dagen zou er een nieuwe komen, met het verzoek van hun om het geleverde retour te doen..

maar verderop in de mail ineens dat ik het product eerst maar terug moet sturen, en zelf het regelen met ups beetje vreemd, erg dubbel en misleidend..

verschillende mails gestuurd maar geen reactie..

Pas toen ik mailde dat ik deconsumentenbond had ingelicht kreeg ik wel antwoord...

Maar weer t zelfde product moest eerst retour anders geen nieuwe...

Wij waren al het vertrouwen kwijt in hun, dus heb ik een andere oplossing voorgesteld..

Hun leveren een nieuw en goed product, en ups neemt gelijk het defecte product mee, lijkt mij een eerlijke oplossing, gelijk om...

helaas doet dit bedrijf moeilijk daarover terwijl het voor beide partijen de makkelijkste oplossing is..

Na alles wat ik hier heb gelezen durf ik niet eens eerst het terug te sturen, welke garantie heb ik dan dat ik wel een goeie elektrische step terug krijg...

denk eerder dat ik niks terug krijg ..

helaas was dit het verjaardagskado voor mijn zoon, en die is nu de dupe van koopgoedkoop.nl

Ik zal er alles aan doen om toch mijn recht te halen, het bedrijf behandeld klanten als honden, geen antwoord geven op mails telefoon neergooien dat zegt mij al genoeg

A.U.B. mensen koop hier nooit iets 98% gaat mis daar en ze verdienen bakken met geld, maar laten de klant zitten met de problemen

rich07611
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2013 17:00

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door rich07611 »

de vorige reactie is van mijn vrouw, dit is mijn ervaring na veel getouwtrek

Wij hebben 4 maart een elektrische step besteld ,voor de verjaardag van mijn zoon...

deze kwam met lichte beschadigingen binnen, binnen 24 uur deed ie al niks meer..

wij bellen met bedrijf, moest foto,s maken van het probleem, tja gaat moelijk als je niet weet waarom hij t niet doet, en teven ben ik geen monteur..

volgens het bedrijf lag het aan de accu,s, wel nieuwe accu,s gekregen, maar toen volgende probleem, accu,s in apparaat waren gesoldeerd, dus kon ik niks mee (ivm garantie)..

na herhaaldelijk bellen en mailen (vaak zonder reactie) heb ik aangifte gedaan van internetoplichting en het gemeld bij tros radar en consuwijzer..

Eindelijk daarna wel reactie en product zou vervangen worden ,en de defecte weer mee terug..

vandaag werd een andere geleverd, Je kon meteen zien dat deze niet nieuw was aan geknoei met schroeven en gebruikerssporen, het defecte product werd niet meegenomen door de koerier want dit bedrijf had geen retour order gekregen welke wel was afgesproken met bovenstaande webwinkel,

Mijn zoon is nu de dupe van hun troep, en ik al weken bezig om het te regelen, hij heeft geen kado, wij ons geld kwijt en extra kosten door bellen etc

Ik wilde een goed deugdelijk product, maar dit is pure rotzooi,

Ik heb gemaild dat ik mijn geld terug wil en schadevergoeding, geen reactie zoals gewoonlijk ,telefonisch niet te bereiken...nummer ineens niet in gebruik, en op hun site vandaag telefonisch niet bereikbaar

dit bedrijf verdiend jullie keurmerk niet, zoals te lezen is op tros radar gaat er meer fout dan goed bij dit bedrijf,

zeer slechte klantenservice, komt afspraken niet of maar deels na

vanaf 4 maart speelt dit al, ik wil gewoon mijn geld terug en een eerlijke compensatie zodat ik wel een goeie betrouwbare step voor mijn zoon kan kopen,

dit is pure oplichting vind ik

deze klacht heb ik doorgegeven aan het keurmerk op hun site,

rich07611
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2013 17:00

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door rich07611 »

Ik had een oplossing deze site

de oplossing was 1step retour aankoop bedrag terug, is netjes gebeurd..

ik zou een coulance krijgen van 25 euro en dan zouden hun de 2e step laten afhalen.

25 euro is een schijntje wat ik al meer dan kwijt ben aan kosten, maar goed..

Gisteren gebeld door bedrijf, coulance zou gisteren op mijn rekening staan afgesproken met nick van die site..

Wederom niet aan afspraak gehouden , tot op heden niks ontvangen..

Ik heb tevens het vervangende product gecontroleerd, want ik had er niks mee gedaan, en wat blijkt geen accu,s erin dus missende onderdelen..

Wederom heb ik hun gemaild dat ze zich niet aan hun afspraken houden, geen enkele reactie van hun kant, inmiddels heb ik dit toegevoegd aan mijn aangifte bij de politie en dien een schadeclaim in wegens wanbeleid , niet nakomen van afspraken, ik voel mij opgelicht door hun, omdat ze aantoonbaar in hun mails leugens vertellen, en andere bedrijven de schuld gaan geven..

Hoe kan dit bedrijf jullie keurmerk hebben terwijl ze zoveel mensen duperen internet staat er vol mee.

de coulance van 25 euro ga ik niet meer mee akkoord omdat ze voor de zoveelste keer het niet nakomen...

Ik laat mijn aangifte lopen en hoop dat jullie eindelijk beseffen dat ze geen keurmerk waard zijn..

Zo ga je niet met klanten om,

net mail gekregen van het bedrijf en wat denk je alles ontkennen, gesprek met hun stond gelukkig op luidspreker en is op genomen,

bovenstaande is een kopie van de klacht naar hun thuiswinkelwaarborg,

mensen koop hier nooit het is alleen maar ellende in 98% van de gevallen, doe aangifte wegens wanbeleid en internet oplichting en bewaar alle mails etcetc

rich07611
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2013 17:00

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door rich07611 »

google maar eens op deze website je gaat schrikken van de klachten,

schandalig dat niemand hier iets aan doet en dat deze webwinkel jarenlang klanten kan en mag duperen

hoop dat ze ooit nog eens in tros opgelicht komen

vdlfotografie
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2013 20:11

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door vdlfotografie »

goedeavond,
een half jaar geleden heb ik een achtergrond doek bij koopgoedkoop gekocht en nooit geen problemen na betaling was het product na 2 dagen al in huis en het zelfde met mijn flitsers na betaling binnen 2 dagen in huis.

Ik vind het een top website !

Tronica
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2013 10:28

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Tronica »

Badmeubel aangeschaft in mei 2010. De kranen die erbij zitten zijn vreselijk van kwaliteit. Lekkage aan alle kanten. De sifon gaan verkleuren en is niet mooi voor het aanzicht. De chromen laag van de kranen beginnen los te laten en verkleuren. De afvoerslang is flexibel en van zeer slechte kwaliteit. Het zijn Chinese maten. De hele badmeubel is afkomstig uit China en zeer slecht qua kwaliteit. Niet kopen. Koopgoedkoop is duurkoop, blijkt maar weer eens. Ik ga naar de plaatselijke Sanitairwinkel en geef liever wat meer uit dan dat mijn huis vol staat met water.

Juka Coolen
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2013 20:50

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Juka Coolen »

Ik heb ongeveer 1 jaar terug barkrukken besteld en de levering was prima
ze zagen er netjes uit
Nu heb ik een afzuigkap besteld op maandag en woensdag werd deze al geleverd.
Zeer mooie afzuigkap :lol:
Ik dacht mijn ervaring is zeer goed , dus die moet ook maar eens vermeld worden .
Meestal worden alleen de slechte ervaringen gedeeld daarom

Reynold
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2013 22:59

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Reynold »

Beste lezers die op zoek zijn naar negatieve ervaringen.
Ik lees alleen maar negatieve ervaringen bij koopgoedkoop.nl op een paar enkele positieve na dan.
Koopgoedkoop.nl handelt denk ik meer dan 500 orders per dag af, als je in de logistiek werkt weet je dat een magazijn een fout percentage van 2% mag hebben, dat neer komt op 10 foute order afhandelingen per dag, ik lees echter maar een paar klachten per maand over koopgoedkoop.nl (die nu VidaXL.nl heten).
Ik mag dus concluderen dat ze op de goede weg zitten qua order afhandelingen, echter alleen de negatieve reacties steken de boventoon. Er mag dan ook wel een iets positiefs worden gezegd.
Er zijn ook mensen die meer dan één keer over het zelfde klagen en zelfs meerdere personen over de zelfde zending, ik vind dit echt te zielig voor woorden, zo ook als footer de vermelding dat 98% fout zou gaan ????? of ze werken bij deze firma, wat me stug lijkt anders zou ik ze als werkgever bij deze ontslaan, of ze weten niet helemaal hoe je om moet gaan met klachten, mijn ervaring is namelijk dat ik na een telefoontje direct antwoord kreeg op mijn vraag, ik heb reeds meerdere dingen besteld bij deze firma en er is nog geen zending fout gegaan.

Mijn conclusie, er is NIETS mis met deze website en de leveringen die ze doen, en ja, er kan altijd wel wat fout gaan, zoals ook bij de klagers zelf maar dat zullen ze nooit toe geven.

Reynold
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2013 22:59

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Reynold »

rich07611 schreef:google maar eens op deze website je gaat schrikken van de klachten,

schandalig dat niemand hier iets aan doet en dat deze webwinkel jarenlang klanten kan en mag duperen

hoop dat ze ooit nog eens in tros opgelicht komen
Ik denk niet dat jou frustratie dat voor elkaar krijgt, ik denk dat daar wel wat meer voor nodig is.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Reynold schreef: een paar klachten per maand over koopgoedkoop.nl (die nu VidaXL.nl heten).
En waarom zouden ze de naam aangepast hebben? Te veel geklooi onder de oude naam, dus nu opnieuw beginnen? Damage control?

Reynold schreef: Mijn conclusie, er is NIETS mis met deze website en de leveringen die ze doen, en ja, er kan altijd wel wat fout gaan, zoals ook bij de klagers zelf maar dat zullen ze nooit toe geven.
Niets mis? Iedereen liegt dus?

Wel een heel erg doorzichtige poging tot damage control - of echt enorm bord voor je kop als je alle klachten met 'het is niets' afdoet.
Of werk je daar?

Lachbekje
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2014 23:38

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Lachbekje »

Ik heb via koopgoedkoop.nl een bureaustoel besteld en na betaald te hebben begon het 1 e probleem al met de levering van die bureaustoel die geleverd werd door UPC , als je niet thuis bent komen ze een andere keer terug en zoals ik vanwege woon / werkafstand vele uren van huis ben wordt bij meermaals niemand thuis aan te treffen je bestelling retour gestuurd naar het bedrijf waar je de bestelling besteld hebt .. ik zal als ik via internet iets bestel altijd navragen of dit door Postorderbedrijf UPC bezorgd wordt !! Is dit het geval zal ik gelijk elke order annuleren , als alleen wonende ondervind men via UPC meer nadelen dan voordelen en daarbij de Bureaustoel die ik via koopgoedkoop.nl besteld had .. vertoonde binnen zeer korte tijd al gebreken dat de zitting naar rechts overhevelt en niet recht in de stoel zit en dat de gasveer stuk ging .. eenmaal telefonisch met de klantenservice gebeld werd korte tijd later een nieuwe gasveer op me huisadres afgeleverd .. ik demonteerde de kapotte gasveer en monteerde de nieuwe gasveer in de hoop dat de zitting niet meer naar rechts zou overhevelen , maar helaas de zitting bleef naar rechts overhevelen en is niet prettig om deze stoel te zitten of je moet graag naar rechts overhangen ... Nee .. dit is gelijk me laatste bestelling die ik bij koopgoedkoop.nl ingediend heb , wat nu VidaXl.nl schijnt te heten , op deze manier gaat denk ik voor velen het vertrouwen weg om meubels en veel meer nog via internet te bestellen , dan dat je maar vrije tijd moet gaan nemen om alleen via winkels iets te gaan kopen .. Echt Nooit meer iets van Koopgoedkoop.nl/VidaXl.nl

Krajenbrink
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2016 11:02

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Krajenbrink »

Bij deze mijn eerste ervaring met VidaXL en een Doublok van VidaXL (voorheen Koopgoedkoop)

Toilet doublok aangeschaft en binnengekregen.
Bij het installeren totaal geen aansluiting tussen bovengedeelte en ondergedeelte omdat het porselein krom is! ongelooflijk. Water stroomt bij het spoelen gewoon aan de achterzijde eruit. Dat een toilet bij Vidaxl wellicht niet de meest hoogaanstaande zijn prima, maar op zijn minst een toilet wat niet lekt zou wel gewenst zijn. Nu de eerste zelf moeten weggooien want ze nemen iets wat aangesloten retour. Ook de stomme vraag gehad of het toilet was aangesloten geweest, ja duh waar had ik het dan moeten testen in de woonkamer zonder afvoer?!?! Dan kreeg ik een nieuwe toegestuurd wat een week duurde en niet eens compleet....alleen het bovendeel. 'oh foutje we sturen nu het onder gedeelte ook' pffff weer een drie dagen verder sjeezus.

Eindelijk alles binnen en ja hoor zelfde probleem, bij het spoelen nu zelf water aan alle kanten. Vlotter die niet goed afsluit en wederom krom porselein.

Direct weer gemeld volgens procedure en geen reactie. een week lang elke dag zelf moeten bellen om te vragen wat de stand van zaken is, want wil mijn geld terug. Notabene bij dag drie bellen net doen alsof ze helemaal geen mail hebben ontvangen!!! dit terwijl drie mensen van de klantenservice er voor ,wel melden het hebben ontvangen.

8 dagen verder eindelijk bericht en wat voor één.
Dat ik weinig of vrijwel niet de pot zou hebben gekit!?!!?!?!
Idioten! een doublok kit je helemaal niet tussen het boven -en ondergedeelte, dit hoort af te sluiten door middel van het rubber manchet wat je bijgeleverd krijgt.
Maar ja als het porselein krom is sluit het nooit goed aan.
Daarmee dachten ze het te hebben afgehandeld.

Wederom boze mail gestuurd en gebeld en de eis binnen 12 uur te reageren en mijn geld terug. Zoniet dan volgen er juridische stappen en komt het in de media, waar ik nu ook al aan ga beginnen om niet nog meer mensen gedupeerd te laten worden door VidaXL.

we wachten het nog heel eventjes af, maar mijn advies, niets kopen bij?Vidaxl.
Ondertussen hebben we ook van een gerenommeerd merk een toilet gekocht en deze was geïnstalleerd zonder problemen en zonder kit binnen 20 minuten.
Zoals het hoort!

Pollewops
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2007 10:05

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Ongelezen bericht door Pollewops »

Afgelopen week een happy cocooning vuurtafel gekocht bij goedenkoop.nl.
Prijs: zeer ok
Levering: volgende dag. Ok dus
Chat service: snel gereageerd dus ook top
Service: ok. Gasdrukregelaar was vergeten mee te leveren. Werd snel nageleverd. Top dus

Algeheel voor mij alles ok en ik zou hier zo weer bestellen!

Gesloten