LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.vente-exclusive.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door devious »

poeh..als dat geen service is...

SandraPanesso
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2013 16:35

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door SandraPanesso »

30 sept twee artikelen. Van Ángels Never Die. 20 dagen later een bericht ontvangen met de mededeling dat een artikel niet afleverbaar was en gevraagd of ok wilde wachten. Toch aangegeven dat al de bestelling incompleet was wilde ik deze annuleren. De incompleet bestelling is toch gestuurd. Het bedrag van de missende artikel is op mijn rekening gestoord. De incompleet ontvangen bestelling heb ik retour gestuurd en deze is op 4 nov bij hun aangekomen. Ik heb een bericht gestuurd met de track en tracenummer. Pas 17 nov reactie. Volgen hun geen retour artikel ontvangen ik moest nogmaals de track and tracé nummer sturen. De retour van de paket was 6.95 en tot op heden geen geld terug. Dit zou 10 dagen in beslag nemen en nu ben ik sinds 30 sept bezig met dit probleem. Vroeger geen probleem. Met deze site gehad! Nu is se tweede keer dat zoiets gebeurd met de bestelling van Angels never die! Nooit meer bij deze site bestellen!!!!

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

SandraPanesso schreef:30 sept twee artikelen. Van Ángels Never Die. 20 dagen later een bericht ontvangen met de mededeling dat een artikel niet afleverbaar was en gevraagd of ok wilde wachten. Toch aangegeven dat al de bestelling incompleet was wilde ik deze annuleren. De incompleet bestelling is toch gestuurd. Het bedrag van de missende artikel is op mijn rekening gestoord. De incompleet ontvangen bestelling heb ik retour gestuurd en deze is op 4 nov bij hun aangekomen. Ik heb een bericht gestuurd met de track en tracenummer. Pas 17 nov reactie. Volgen hun geen retour artikel ontvangen ik moest nogmaals de track and tracé nummer sturen. De retour van de paket was 6.95 en tot op heden geen geld terug. Dit zou 10 dagen in beslag nemen en nu ben ik sinds 30 sept bezig met dit probleem. Vroeger geen probleem. Met deze site gehad! Nu is se tweede keer dat zoiets gebeurd met de bestelling van Angels never die! Nooit meer bij deze site bestellen!!!!
Beste Sandra,

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Dat er wat is misgelopen bij de annulatie van je bestelling, vinden we erg vervelend. Klantentevredenheid is immers een topprioriteit voor ons. Fijn dat we vorige week alles konden bespreken en oplossen. De onkosten voor het terugzenden van het pakket worden natuurlijk vergoed. Voor die terugbetaling zorgen we zo snel mogelijk.

Weet dat je we erg waarderen als klant en dat we alrijd open staan voor feedback, ook wanneer er eens wat mis gaat. We stellen het erg op prijs dat je contact hebt opgenomen met ons. Zoals altijd, nemen we elke feedback ter harte. Dankzij de suggesties, opmerkingen en tips van onze leden kunnen we voortdurend naar oplossingen zoeken om onze service elke dag nog verder te verbeteren.

Mocht je in de toekomst nog een vraag of suggestie hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Onze deur staat altijd open!

Vriendelijke groet,

Peter B, verantwoordelijke klantenservice Vente-Exclusive.com

Yvonne1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2013 12:08

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Yvonne1972 »

Op 22 oktober 2013 een bestelling geplaatst van Stafanel. Deze zou tussen 13 en 18 november geleverd worden. Het is nu 26 november en nog steeds niets ontvangen. Als ik bel zegt de 1: het gaat vandaag weg, de ander zegt: onze leverancier heeft nog niets geleverd en we kunnen niets uitleveren. Er wordt dus gewoon gelogen om je aan het lijntje te houden. 1000 maal excuses met dat irritante Belgische accentje gaat er bij mij echt niet in, indien er niets wordt gedaan! Indien ik zeg dat ik mijn geld terug wil wordt er niet gereageerd. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Het is 1 grote oplichtersbende en mensen trappen erin door de gelikte site en tv commercials. Niet bestellen! Ik ben bang dat ik naar mijn spullen en geld kan fluiten. Ik heb het waarborgfonds ook al gemaild. Waardeloos dat dit kan in Nederland en België, met zoveel klachten dient zo'n site meteen uit de lucht gehaald te worden!

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Yvonne1972 schreef:Op 22 oktober 2013 een bestelling geplaatst van Stafanel. Deze zou tussen 13 en 18 november geleverd worden. Het is nu 26 november en nog steeds niets ontvangen. Als ik bel zegt de 1: het gaat vandaag weg, de ander zegt: onze leverancier heeft nog niets geleverd en we kunnen niets uitleveren. Er wordt dus gewoon gelogen om je aan het lijntje te houden. 1000 maal excuses met dat irritante Belgische accentje gaat er bij mij echt niet in, indien er niets wordt gedaan! Indien ik zeg dat ik mijn geld terug wil wordt er niet gereageerd. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Het is 1 grote oplichtersbende en mensen trappen erin door de gelikte site en tv commercials. Niet bestellen! Ik ben bang dat ik naar mijn spullen en geld kan fluiten. Ik heb het waarborgfonds ook al gemaild. Waardeloos dat dit kan in Nederland en België, met zoveel klachten dient zo'n site meteen uit de lucht gehaald te worden!
Beste Yvonne,

Je hebt vandaag een aantal maal contact gehad met onze medewerkers. Zoals we eerder al aangaven, bieden we je onze oprechte excuses aan voor de vertraging in de levering van je bestelling.

Maar, sta me toe even te benadrukken dat wat je hier zegt niet helemaal strookt met de realiteit.
Allereerst zijn we steeds bereikbaar en zoeken we altijd naar oplossingen wanneer een probleem zich voordoet. Het kan uitzonderlijk eens gebeuren dat er een vertraging is bij een levering, maar dan proberen we onze klanten zo veel mogelijk proactief te informeren hierover. Ook jij hebt vorig week al van ons proactief een bericht ontvangen waarin we aangaven dat er een kleine vertraging was en een update van de status van de verwachte levertermijn.

Klantentevredenheid is onze absolute prioriteit. Daar werken we elke dag hard aan. Die inspanningen worden ook geapprecieerd door onze leden. Zo bekroonden ze ons vorig jaar nog met een Publieksprijs van de Thuiswinkel Awards, waarbij ze te kennen gaf zeer tevreden te zijn over zowel ons aanbod, de prijzen, als de service.

Als er al eens wat mis gaat, weet dan dat we klaar staan om een zo goed mogelijke oplossing te bieden en mee te denken met onze klanten. We vinden het daarom jammer dat je niet altijd even begripvol reageerde. De reden waarom we je bestelling nog niet konden verzenden was omdat er één artikel nog ontbrak, waarvoor we op een nalevering aan het wachten waren.

Maar, zoals je verzocht hebt, annuleerden we je bestelling. Dat is natuurlijk geen enkel probleem en je recht als klant. We zorgen er voor dat je zo snel mogelijk je tegoed op je bankrekening kan ontvangen, zoals we dat steeds doen voor onze klanten. Gelieve hiervoor even te reageren op het berichtje dat je zo meteen van onze klantenservice ontvangt.

Het spijt ons oprecht dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Wij bouwen aan duurzame relaties met onze klanten en willen dat ook graag met jou doen.

Weet dat je altijd bij ons terecht kan wanneer je een vraag hebt en dat we alles in het werk stellen om onze klanten een topservice te geven.

Vriendelijke groet,

Peter B, verantwoordelijke klantenservice Vente-Exclusive.com

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Prolix »

Het begint meer op damage-control te lijken hoor Peter B, verantwoordelijke klantenservice Vente-Exclusive.com
Als er aan de telefoon nu direct adequaat werd gereageerd had je een heleboel problemen minder. Blijkbaar gaat er iets mis in jullie callcenter..

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Prolix schreef:Het begint meer op damage-control te lijken hoor Peter B, verantwoordelijke klantenservice Vente-Exclusive.com
Als er aan de telefoon nu direct adequaat werd gereageerd had je een heleboel problemen minder. Blijkbaar gaat er iets mis in jullie callcenter..
Goede middag Prolix,

We nemen de feedback van onze leden altijd ter harte en zijn er ook dankbaar voor. Natuurlijk kunnen we altijd bijleren en onze service en processen verbeteren. Daar werken we elke dag aan.

Vriendelijke groet,

Peter

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Prolix »

Vente-Exclusive.com schreef:
Prolix schreef:Het begint meer op damage-control te lijken hoor Peter B, verantwoordelijke klantenservice Vente-Exclusive.com
Als er aan de telefoon nu direct adequaat werd gereageerd had je een heleboel problemen minder. Blijkbaar gaat er iets mis in jullie callcenter..


Goede middag Prolix,

We nemen de feedback van onze leden altijd ter harte en zijn er ook dankbaar voor. Natuurlijk kunnen we altijd bijleren en onze service en processen verbeteren. Daar werken we elke dag aan.

Vriendelijke groet,

Peter
Tja, ik weet precies hoe het gaat. En sta daarom ook een beetje versteld van je reaktie. Nu begint het het helemaal een poppenkast te worden, dat wil je vast niet.

Kopstubber
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2014 10:42

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Kopstubber »

Wat een gezoek zonder resultaat! Ik wil contact met de klantenservice van Sophie Vente exclusive, maar vind nergens iets! Geen formulier, laat staan e-mailadres of telefoonnummer. Heel slecht!

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Kopstubber schreef:Wat een gezoek zonder resultaat! Ik wil contact met de klantenservice van Sophie Vente exclusive, maar vind nergens iets! Geen formulier, laat staan e-mailadres of telefoonnummer. Heel slecht!
Goede morgen "Kopstubber". Je kan altijd en eenvoudig contact met ons opnemen. Wij staan klaar om je te helpen. Op onze website (www.vente-exclusive.com) zie je rechts bovenaan "help & contact" staan op elke pagina. Klik je daar op, dan kan je een bericht achter laten (24/7), waarop je binnen 24h een reactie krijgt.
Op werkdagen kan je tussen 9h en 18h ook Live Chatten met één van onze medewerkers. Dan krijg je meteen iemand aan de lijn die je verder helpt.

We vinden feedback van onze klanten en leden super belangrijk. Neem dus meteen contact op, we helpen je graag verder.

Vriendelijke groet,

Peter, verantwoordelijke Klantenservice Vente-Exclusive.com

dterhaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2014 21:20

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door dterhaar »

Ik heb al vaker besteld bij vente exclusive en nooit problemen gehad.
Het duurt even voordat je je spullen krijg maar dat staat netjes aangegeven

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

dterhaar schreef:Ik heb al vaker besteld bij vente exclusive en nooit problemen gehad.
Het duurt even voordat je je spullen krijg maar dat staat netjes aangegeven
Beste "dterhaar",

Hartelijk dank voor je bericht. We streven er inderdaad naar om al onze klanten een topservice te geven. Fijn te horen dat je heel tevreden bent. En mocht er al eens wat zijn, weet dan dat ons Customer Care team voor je klaar staat! We zijn er om te helpen!

Prettige avond nog,

Peter

Gesloten