LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weigeren uitering

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
organo
Berichten: 67
Lid geworden op: 25 feb 2015 15:21

Re: weigeren uitering

Ongelezen bericht door organo »

16again ja als ik voor 1 april de formulieren invul krijg ik alsnog mijn geld. Nu moet ik volgende week naar holland voor een operatie dus dat komt dan weer goed uit. Maar bij een volgende keer met een kopie stoppen ze de uitkering

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: weigeren uitering

Ongelezen bericht door tenormin »

organo schreef:16again ja als ik voor 1 april de formulieren invul krijg ik alsnog mijn geld. Nu moet ik volgende week naar holland voor een operatie dus dat komt dan weer goed uit. Maar bij een volgende keer met een kopie stoppen ze de uitkering
Nou, ik hoop eerst voor u dat de operatie goed verloopt en dan de rest van het financiële plaatje ook. Succes hoor, we zullen duimen voor U.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: weigeren uitering

Ongelezen bericht door prem »

organo schreef:16again ja als ik voor 1 april de formulieren invul krijg ik alsnog mijn geld. Nu moet ik volgende week naar holland voor een operatie dus dat komt dan weer goed uit. Maar bij een volgende keer met een kopie stoppen ze de uitkering
Als je problemen blijft houden, laat je ze ze maar naar mijn postbus sturen, stuur ik ze wel door naar je. No problem.

Gesloten