Action prijzen en product wijzigingen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Action prijzen en product wijzigingen

Ongelezen bericht door reggie2 »

honza schreef:
02 feb 2022 15:22

Nou, ik heb hem ooit voor €11,95 gekocht bij diezelfde Action. :)


Diezelfde action zal ook wel met de prijzen mee moeten gaan. Ooit kocht ik daar kauwkluiven voor mijn hond 2 voor 99 cent en grote ook. Nu 2 voor 1,39. Ook dezelfde action.
Kan ik er een topic over openen, zinloos. Alles wordt duurder.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Action prijzen en product wijzigingen

Ongelezen bericht door Moneyman »

honza schreef:
02 feb 2022 15:22
Lassie1985 schreef:
31 jan 2022 22:20
Ik zie dit geregeld voorkomen. Ik wilde bij de action een dashcam kopen. Deze is al jaren voor 19 euro in het assortiment.
Nou, ik heb hem ooit voor €11,95 gekocht bij diezelfde Action. :)
De kans dat dat nog steeds exact dezelfde dashcam is acht ik nihil.

Roy Rutten
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2022 17:29

Re: Action prijzen en product wijzigingen

Ongelezen bericht door Roy Rutten »

Beste,

Hoe Action een prijsverhoging doorvoert is discutabel echter de veroorzaker zijn de enorme stijging van de kosten van een zeecontainers. Veel van de artikelen die Action verkoopt komen uit landen als China, Laos, Vietnam etc. Dit komt allemaal binnen in zeecontainers. Betaalde je voor Corona € 1500,- tot € 2000,- voor 1 container is dit momenteel gestegen naar € 15.000- tot € 16.000,- Heeft te maken met een tekort aan containerschepen het containerschip wat heeft vastgezeten in het Suez kanaal en het aantrekken van de wereldeconomie. Kwestie van vraag en aanbod.

Noël Maesen
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jan 2021 15:59

Re: Action prijzen en product wijzigingen

Ongelezen bericht door Noël Maesen »

Laat je niet altijd leiden door prijzen. Kijk en vergelijk alles. Het woord gratis bestaat niet. 2+1 gratis = niet altijd zo. Kijk eens bij hetzelfde produkt in de rekken, dit kan nog beterkoop zijn. Klopt het gewicht, zit er hetzelfde in: gehakt runds met varkens kan de verhouding anders zijn. Ik schrijf wel kan. Soms is het elders in folder of winkel beterkoop. Niet de gewone verpakking ..... maar we laten ons allemaal verleiden door .......

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Action prijzen en product wijzigingen

Ongelezen bericht door Lisa29 »

breien schreef:
03 feb 2022 17:23
Noël Maesen schreef:
03 feb 2022 15:53
Laat je niet altijd leiden door prijzen. Kijk en vergelijk alles. Het woord gratis bestaat niet. 2+1 gratis = niet altijd zo. Kijk eens bij hetzelfde produkt in de rekken, dit kan nog beterkoop zijn. Klopt het gewicht, zit er hetzelfde in: gehakt runds met varkens kan de verhouding anders zijn. Ik schrijf wel kan. Soms is het elders in folder of winkel beterkoop. Niet de gewone verpakking ..... maar we laten ons allemaal verleiden door .......
Wat heeft dit met de dashcam van Action te maken?
Misschien heeft de Action wel een andere dashcam die nog goedkoper is😁

witte angora
Berichten: 30800
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Action prijzen en product wijzigingen

Ongelezen bericht door witte angora »

Of hij is hoh. gemengd met een ander apparaat.

Gesloten