AH gratis product bij prijsverschil?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Het zou niet de 1e keer zijn dat er een beleid is bij een bedrijf waar niet alle mensen van op de hoogte zijn. Maar als het niet op de website staat zou de chat je misschien verder kunnen helpen.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door kuklos »

dmv schreef:
26 apr 2023 17:24
kuklos schreef:
25 apr 2023 21:22
Wat zei de klantenservice van Albert Heijn toen je ze online deze vraag stelde?

https://www.ah.nl/klantenservice

De chat is open tot 23.00 uur vanavond.
Die heb ik er niet voor benaderd. Is het een verkeerde aanname dat een winkelmanager het ook hoort te weten?
Dit is dus iets wat ik totaal niet snap. In plaats van het aan het bedrijf te vragen ga je de vraag op een forum stellen?

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
26 apr 2023 14:47
Nog nooit meegemaakt dat een fout in het nadeel van de super was, altijd in mijn nadeel.
Vaak genoeg, producten die in prijs verlaagd zijn en waarvan de nieuwe kaartjes er nog niet opzitten. Dat gebeurt namelijk vaak tijdens openingstijden en duurt vaak langer en die prijswijzigingen in het systeem gebeuren vaak ineens als de dag wijzigt. Dat is ook vaak het probleem met producten waar een oud prijskaartje op is blijven zitten. De persoon die de kaartjes moest hangen, die kon het product niet vinden, gooit het kaartje met de nieuwe prijs weg.

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lisa29 schreef:
26 apr 2023 16:29
Dat zeg ik dan ook want ik vind het zielig als zo'n jongen of meisje (meestal zijn ze nog vrij jong) op het einde van hun dienst op hun donder krijgen vanwege kasverschil.
Over het algemeen doen ze daar gelukkig niet zo moeilijk over als je een keer een tientje teveel teruggeeft. Maar het moet niet constant, het wordt ook gewoon bijgehouden.

Ik weet nog dat vroeger in de kantine een lijstje hing met de gemiddelde scantijd per product en het kasverschil van iedere kassamedewerker in die maand. Dat was altijd wel leuk om tegen elkaar op te leggen.

Lady1234
Berichten: 27125
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Je hebt mensen die daarvoor speciaal bij Jumbo winkelen en zoeken wat ze gratis kunnen krijgen.

Zielig gedoe.

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lady1234 schreef:
26 apr 2023 17:54
Je hebt mensen die daarvoor speciaal bij Jumbo winkelen en zoeken wat ze gratis kunnen krijgen.

Zielig gedoe.
Ik heb ooit iemand een winkelverbod gegeven die opzettelijk dingen die bijna over de datum waren achter in het vak legde, om vervolgens tijdens het winkelen die dingen er achteruit te halen als ze over de datum waren en daar een gratis product voor te claimen, want dat was 1 van de regels van Jumbo. De 2e keer hebben we haar toch even gecheckt op de camerabeelden en de 3e keer werd er een winkelverbod klaargemaakt, terwijl ik haar door de winkel volgde om haar op heterdaad te betrappen.

Methusalah
Berichten: 1174
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Methusalah »

Nijogeth schreef:
26 apr 2023 18:02
Lady1234 schreef:
26 apr 2023 17:54
Je hebt mensen die daarvoor speciaal bij Jumbo winkelen en zoeken wat ze gratis kunnen krijgen.

Zielig gedoe.
Ik heb ooit iemand een winkelverbod gegeven die opzettelijk dingen die bijna over de datum waren achter in het vak legde, om vervolgens tijdens het winkelen die dingen er achteruit te halen als ze over de datum waren en daar een gratis product voor te claimen, want dat was 1 van de regels van Jumbo. De 2e keer hebben we haar toch even gecheckt op de camerabeelden en de 3e keer werd er een winkelverbod klaargemaakt, terwijl ik haar door de winkel volgde om haar op heterdaad te betrappen.

Huh, werd er dan niet gespiegeld bij de Jumbo? Want dan beland de oudste meteen weer vooraan (en zou alles over datum niet eens meer in het schap mogen staan).

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lisa29 »

@Nijogeth: sorry ik moest even lachen, het klinkt bijna als een detective 😉😅
Ik let zelf ook echt wel op in de winkel maar ik kijk dan naar de korting stickers en naar de producten die heel laag staan.
Gelukkig (nog) geen winkelverbod voor mij😁
Het is trouwens per filiaal vaak verschillend waar dan die kortingen te vinden zijn. Soms gewoon in het schap waar ze altijd staan en soms bij elkaar verzameld.
Maar goed dat is natuurlijk gewoon betaald, ik blijf nieuwsgierig of het echt een gratis artikel oplevert bij de AH.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vast wel maar als zo'n tr*t het daarna weer naar achteren legt .....

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Methusalah schreef:
26 apr 2023 18:07
Nijogeth schreef:
26 apr 2023 18:02
Lady1234 schreef:
26 apr 2023 17:54
Je hebt mensen die daarvoor speciaal bij Jumbo winkelen en zoeken wat ze gratis kunnen krijgen.

Zielig gedoe.
Ik heb ooit iemand een winkelverbod gegeven die opzettelijk dingen die bijna over de datum waren achter in het vak legde, om vervolgens tijdens het winkelen die dingen er achteruit te halen als ze over de datum waren en daar een gratis product voor te claimen, want dat was 1 van de regels van Jumbo. De 2e keer hebben we haar toch even gecheckt op de camerabeelden en de 3e keer werd er een winkelverbod klaargemaakt, terwijl ik haar door de winkel volgde om haar op heterdaad te betrappen.

Huh, werd er dan niet gespiegeld bij de Jumbo? Want dan beland de oudste meteen weer vooraan (en zou alles over datum niet eens meer in het schap mogen staan).
Bij spiegelen let je totaal niet op datums, dan haal je gewoon producten naar voren. Daar staat niet de tijd voor dat je het hele vak kan controleren. Normaal gesproken wordt er vanuit gegaan dat hetgeen dat erin staat FIFO is gevuld, dan kun je alles gewoon naar voren schuiven. Spiegelen is gewoon een manier om de winkel er representatief uit te laten zien.

Lady1234
Berichten: 27125
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat is spiegelen bij een super?

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

De achterste verpakkingen naar voren halen en dan achterin aanvullen met nieuwe verpakkingen

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

juliomariner schreef:
26 apr 2023 18:46
De achterste verpakkingen naar voren halen en dan achterin aanvullen met nieuwe verpakkingen
Nee, dat is FIFO vullen. First in, first out. Spiegelen is puur het beeld geven dat de vakken vol zitten, kan ook gewoon betekenen dat alleen de eerste of de eerste 2 rijen met verpakkingen naar voren worden gehaald.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vaak wordt dit tegelijk gedaan, tenminste bij de Aldi waar mijn echtgenote werkt wel.

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, je spiegelt het vak dat je vult ook (en als je dat vak leeg hebt, spiegel je als je slim bent ook meteen de vakken ernaast), dat noemen ze spiegelend vullen. Maar puur spiegelen doe je vaak nadat je alles hebt gevuld en dan zorg je er gewoon voor dat het lijkt of alle vakken vol zitten.

Het ging bij deze klant overigens om producten die niet iedere dag aangevuld werden en meestal een lange datum hebben bij binnenkomst. Het kan goed dat sommige van die vakken lang niet iedere week gevuld worden.

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ah de vleesvervangers dus. Volgens mij vrouw gaan ze in hun winkel vaak over datum en worden ze dan weggegooid.

Nijogeth
Berichten: 9994
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

juliomariner schreef:
26 apr 2023 20:01
Ah de vleesvervangers dus. Volgens mij vrouw gaan ze in hun winkel vaak over datum en worden ze dan weggegooid.
Nee, gewoon houdbare producten. Zakken chips, blikken groente etcetera.

dmv
Berichten: 73
Lid geworden op: 05 sep 2016 19:42

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door dmv »

kuklos schreef:
26 apr 2023 17:30
dmv schreef:
26 apr 2023 17:24
kuklos schreef:
25 apr 2023 21:22
Wat zei de klantenservice van Albert Heijn toen je ze online deze vraag stelde?

https://www.ah.nl/klantenservice

De chat is open tot 23.00 uur vanavond.
Die heb ik er niet voor benaderd. Is het een verkeerde aanname dat een winkelmanager het ook hoort te weten?
Dit is dus iets wat ik totaal niet snap. In plaats van het aan het bedrijf te vragen ga je de vraag op een forum stellen?
Een manager is toch het bedrijf? Op welke manier verschilt dat voor u van een klantenservicemedewerker?

Ik ga in ieder geval de chat opzoeken.
Lady1234 schreef:
26 apr 2023 17:54
Je hebt mensen die daarvoor speciaal bij Jumbo winkelen en zoeken wat ze gratis kunnen krijgen.

Zielig gedoe.
U mag het dan zielig vinden, ik noem het slim. Ik ben wel iemand die bewust afgeprijsde artikelen koopt en daarin naar zo goedkoop mogelijk zoekt.
Wat vindt u daar zielig gedoe aan?

juliomariner
Berichten: 4832
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan raad ik u too good to go boxen aan. Dan hoeft u niet zelf te zoeken naar afgeprijste producten en wordt u elke keer weer verrast met een product dat u nog niet kendr.

Lady1234
Berichten: 27125
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: AH gratis product bij prijsverschil?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

juliomariner schreef:
28 apr 2023 18:33
Dan raad ik u too good to go boxen aan. Dan hoeft u niet zelf te zoeken naar afgeprijste producten en wordt u elke keer weer verrast met een product dat u nog niet kendr.
En dan ook nog veel giedkoper. 😁

Plaats reactie