LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB en navigatie systeem "ViaMichellin X-8950T"

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
harryl3
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2009 11:33

ANWB en navigatie systeem "ViaMichellin X-8950T"

Ongelezen bericht door harryl3 »

Wie heeft er nog meer problemen met het aanvragen van een nieuwe toplogie kaart van het navigatie systeem "ViaMichelin X-950T"?

Ik heb dit systeem gekocht bij een ANWB winkel in 2007.
Toen ik het apparaat kocht, was de CD met de Toplologie kaart erop al enkele jaren oud (2005).

Bij het apparaat was een kaart bijgesloten waarop aangegeven was dat men het systeem diende te registreren bij de side van ViaMichelin om in aanmerking te komen voor een gratis (wel vervoerskosten) update van de topologiekaart.
Helaas heeft ViaMichelin hier nooit op gereageerd en de ANWB heeft mijn klacht afgewezen..
ViaMichellin heeft nu op de side staan dat zij geen kaarten meer leveren voor dit systeem.

Wist ANWB dit tijdens de verkoop, het was een aanbieding toen ik het apparaat kocht?

Ik heb nu een apparaat met oude wegenkaarten, hier heb ik bij de aankoop niet voor gekozen.

Wat kan ik doen om mijn navigatiesysteem goed te kunnen gebruiken?

Kan ik juridisch iets naar de ANWB doen, zij hebben mij een niet goed functionerende navigatiesysteem verkocht, toch?
Waar haal ik nu mijn recht?

Gesloten