LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Supermarkt open vóór aangegeven openingstijd

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Jiggy
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mar 2007 14:37

Supermarkt open vóór aangegeven openingstijd

Ongelezen bericht door Jiggy »

Bij de Plussupermarkt hebben ze deze week een actie. Er zouden dit weekend 10 tuinschepjes in omliggende dorpen worden gepland.
De eerste 3 mensen die het schepje inleveren bij de supermarkt krijgen een barbecue. Inleveraars 4 t/m 10 een waardecheque t.w.v. 25 euro.
De schepjes konden vanaf maandag 9 maart t/m 14 maart worden ingeleverd.

Ik had zo'n schepje dit weekend gevonden. De Plus is (volgens hun site en wat er op de deur staat) om 8 uur open. Voor 8 uur stond ik dus voor de deur. Samen met 2 andere mensen.
Leuk, dacht ik, dan ben ik nummer 3, mooi!
In de winkel leveren wij drieën het schepje in. En wat krijgen we... een waardebon t.w.v. 25 euro :shock:
De bedrijfsleider hadden we erbij laten roepen. Wij waren toch immers nummer 1, 2 en 3?
Volgens de bedrijfsleider had hij vanmorgen om half 7 de barbeque's al vergeven, omdat er mensen aan de deur stonden.

Mijn vraag: Mag dit zomaar? Mag hij de winkel voor dit soort acties open doen vóór de aangegeven openingstijd? Terwijl de medewerkers van de supermarkt ons ook voor de deur hadden zien staan met een schepje. En de deur was toch echt nog gesloten.
Het antwoord van de bedrijfsleider 'er staat nergens dat je het niet vóór openingstijd in mag leveren'.
Hopelijk weet iemand hier een antwoord op.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Supermarkt open vóór aangegeven openingstijd

Ongelezen bericht door D1RK »

Als ze eerder open waren was dit in strijd met de openingstijden.

Ze mogen niet eerder open gaan en weer sluiten!
Vraag Uw plaatselijke krant dit te doen want nu hebben de NR 8 T/M 10 ook geen €25,- gekregen!

U mag wel warm in auto zitten voor de winkel dus koud voor deur is niet nodig.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Supermarkt open vóór aangegeven openingstijd

Ongelezen bericht door dhc »

Hallo jiggy...of moet ik zeggen "sunnybol"?

Zie verder de antwoorden op het Kassa-forum waar je deze vraag ook hebt gesteld......

Jiggy
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mar 2007 14:37

Re: Supermarkt open vóór aangegeven openingstijd

Ongelezen bericht door Jiggy »

De reden dat ik het op meer forums zet, is dat je dan meer kans hebt op antwoorden.

De bedrijfsleider blijkt uiteindelijk fout te zijn, hij heeft zich aan de openingstijden te houden (volgens de Plus klantenservice).
Deze week krijg ik dan (tegen inlevering van de waardecheque) alsnog mijn barbecue :)

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Supermarkt open vóór aangegeven openingstijd

Ongelezen bericht door maybe »

Hopelijk weet iemand hier een antwoord op.
De bedrijfsleider blijkt uiteindelijk fout te zijn, hij heeft zich aan de openingstijden te houden (volgens de Plus klantenservice).
Deze week krijg ik dan (tegen inlevering van de waardecheque) alsnog mijn barbecue
Volgens mij weet je het zelf al dus waarom je het hier nog een keer vraagt???

Gesloten