Bed van Viking Choise niet compleet geleverd

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
G.J.V.
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2023 10:46

Bed van Viking Choise niet compleet geleverd

Ongelezen bericht door G.J.V. »

Op 27-11-2022 bij Viking Choise Metalen bedframe met lattenbodem in combinatie met koudschuim matras besteld a €309,60 .
De lattenbodem wordt niet geleverd omdat er een foutje in de aanbieding zou zijn geslopen.
Nu heb ik een bedframe met metalen buisjes als bodem in combinatie met een 4 cm dik koudschuim matras waar ik niets mee kan.
Zonder lattenbodem (die ik zwart op wit op de order heb staan en dus voor betaald heb) heb je niets aan deze combinatie .
Na meerdere telefoontjes van mij is mij ter compensatie een lachwekkende €15 aangeboden. Heeft iemand advies? [vraag toegevoegd door moderatie]

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bed van Viking Choise niet compleet geleverd

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een matras van slechts 4 cm dik? Daar kan je ook niet op slapen met een lattenbodem.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bed van Viking Choise niet compleet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

4cm dik matras lijkt meer op een topper.
Wat zou kunnen is dat inderdaad dit bed een vast frame heeft als bodem waar een matras op komt te liggen. Een losse lattenbodem daarop zal lastig worden. Maar dan moet er wel een matras op en geen topper.
Een vaste lattenbodem is niet zo duur, die compensatie lijkt weinig maar kan best reeel zijn.

Wat zou voor u een passende optie zijn? Een lattenbodem op een metalen bedframe zal niet gaan.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Bed van Viking Choise niet compleet geleverd

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Als niet kan worden geleverd wat is aangeboden in de advertentie (men geeft zelf aan dat er een fout in was geslopen) en dit niet alsnog geleverd kan worden, dan kunt u volgens mij de spullen laten ophalen en uw geld terugkrijgen.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Bed van Viking Choise niet compleet geleverd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Helaas is deze winkel nergens aangesloten.

Dien per mail een officiële klacht in. Geef hun een redelijke termijn (30 dagen) de tijd om de bestelling compleet te leveren.

Hierna kunt u de aankoop ontbinden. Zie www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t-geleverd en www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen hoe.

Neem eventueel contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl indien u uw geld niet terug krijgt. Eventueel zal u naar de rechter moeten gaan.

Neem contact op met uw creditcard maatschappij indien u met uw creditcard betaald hebt.

Plaats reactie