LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug Mandemakers keuken

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
DonaldCats
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2018 18:47

Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door DonaldCats »

Mandemakers Keukens B.V.

Datum: 14-03-18

Betreft: GELD TERUG offerte nr 1 0116 006437 d.d. 19 maart 2014

Geachte heer Mandemakers,

GELD TERUG De Mandemakers Groep stelt tegen Omroep Brabant dat klanten hun geld wel terug kunnen krijgen als er ingetekend is op een actie. „Mensen die bijvoorbeeld uit emotie hebben ingetekend, moeten gewoon kunnen annuleren. Dat geldt ook voor oude klanten.” Maar als een keuken daadwerkelijk is gekocht, blijft de annuleringsregeling wel gelden. „De keuken is dan helemaal ingemeten, het keukenblad op maat gemaakt. Dan kunnen we zo'n keuken niet terugnemen, dus moet de klant wel die 30 procent betalen.”

Wij komen in aanmerking voor geld terug bedrag €6150,- naar
Laatst gewijzigd door Radar op 15 mar 2018 02:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoons- en contactgegevens verwijderd

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent hier op het forum van Radar, niet bij Mandemakers.
Het is nu 2018, u probeert geld te krijgen van een offerte van 4 jaar geleden?

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door 16again »

Wellicht duurt het getouwtrek al 4 jaar

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Wat is uw vraag precies, en wat wilt u bereiken?
Het enige wat ik hieruit lees is dat u een leuke bedrag terug krijgt (mocht dat geld dat u gaat vangen zelf het probleem zijn strijk ik het wel over mijn hart om het van u over te nemen)

DonaldCats
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2018 18:47

Re: Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door DonaldCats »

Geachte heer Cats,

Op uw schrijven d.d. 14 maart jl. bericht ik u namens de directie van Mandemakers Keukens het navolgende.

U vraagt om retournering van de door u betaalde annuleringskosten ad €6150,00. Dit naar aanleiding van een mediabericht uit begin 2017. In uw dossier is er een uitspraak van de Geschillencommissie Wonen geweest welke beschrijft dat er sprake is van een rechtsgeldige koopovereenkomst. Derhalve is onze vordering destijds toegewezen.

Sinds 31 maart 2017 hanteert De Mandemakers Groep een coulanceregeling op de hoogte van de annuleringskosten. Deze schrijft dat orders tot €10.000,00 voor €500,00 geannuleerd mogen worden. Voor orders met een hogere aankoopsom wordt er €1000,00 in rekening gebracht. Ondanks dat er in uw geval geen enkele juridische grondslag is voor matiging dan wel kwijtschelding van de annuleringskosten, heeft De Mandemakers Groep besloten om de coulanceregeling met terugwerkende kracht op uw dossier toe te passen. Dit betekent dat de annuleringskosten voor u op €1000,00 uitkomen. U ontvangt dan ook €5150,00 retour. Ik verzoek onze administratie dit bedrag zo spoedig mogelijk aan u over te maken.

In het vertrouwen u hiermee een passende coulance te hebben geboden, verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Juridische zaken
Postbus 10012
5140 DA Waalwijk

Het bedrag is inmiddels overgemaakt.
Bedankt voor jullie inzet!
Mvgr. Donald Cats
Laatst gewijzigd door DonaldCats op 30 mar 2018 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door 16again »

Verbazingwekkend waarom je de annuleringskosten nu grotendeels terug krijgt. Heeft men destijds van je 6150 euro bitcoins gekocht?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

DonaldCats schreef: Bedankt voor jullie inzet!
Mvgr. Donald Cats
Geen idee wat ik gedaan heb, maar graag gedaan.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Geld terug Mandemakers keuken

Ongelezen bericht door crazyme »

Toet toet boing boing.

Gesloten