LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Modetalente (online kleding webshop)

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Pauline1969
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2019 13:40

Modetalente (online kleding webshop)

Ongelezen bericht door Pauline1969 »

Het is wellicht een beetje rare vraag voor hier. Ik dacht; misschien dat gedupeerden van Modetalente wellicht een alternatief hebben gevonden. Bij deze dus toch:
Nog steeds krijg ik veel ontzettend leuke kleding te zien in advertenties van modetalente. Als ik echter reviews zoek blijkt dit vooral een hele slechte (Chinese) webshop die veel meer aanbied dan waar maakt. Toch blijf ik de kleding erg mooi vinden. Kan iemand mij vertellen welke merken zij zeggen te verkopen/namaken? Ik kan dat niet vinden en zou graag deze kleding bij een goede winkel aanschaffen.
Alvast dank voor de reactie!

Lowieze
Berichten: 6602
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Modetalente (online kleding webshop)

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik lees veel over “Chinese rotzooi”, kleding die helemaal niet op de foto’s van de website lijkt, synthetische troep etc.

Als u nou met die plaatjes naar een naai-atelier gaat en een goede kwaliteit stof koopt, dan wordt het misschien wel wat.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Modetalente (online kleding webshop)

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ik vind dit leuke aparte kleding .
Misschien heb je geluk? Bestel één iets dat niet te gek duur is en probeer het als je dat persé wilt.
Ik heb ook geen idee welke merken ze namaken.
Maar zoals Lowieze ook al schreef: op de markt leuke stof kopen en dit op maat laten maken door een goede naaister is ook een goed idee natuurlijk.

Gesloten