Nep reviews Lidl webshop

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Paul2009
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2009 12:56

Nep reviews Lidl webshop

Ongelezen bericht door Paul2009 »

Ik wilde de reviews (44) bekijken van een LED-plafondlamp. Bleken er maar 24 te zijn. Niets uit Nederland. Alleen vertaalde duitse reviews (en 1 ....) 5 sterren reviews van 2 woorden bijv.: "Past super!". Bij uitgebreidere reviews gaat het meestal om reclame. Ik vraag me af welk bedrijf er eigenlijk achter zit. (Lidl blijft natuurlijk verantwoordelijk).

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Nep reviews Lidl webshop

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat zijn dan de nepreviews? En wat is dan reclame? Waarom zou er een ander bedrijf achterzitten dan Lidl zelf?
Alle beoordelingen zijn gebaseerd op bevestigde aankopen
https://www.lidl.nl/p/livarno-home-led- ... p100331739

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Nep reviews Lidl webshop

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Kan je eens een voorbeeld geven van een neprecensie? Ik zie best wel wat kritische opmerkingen bij de recensies.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Nep reviews Lidl webshop

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Lidl, is de verkoper via een website. De website heeft de functionaliteit om recensies te meten. De website is actief alle landen waar Lidl verkoopt. Ik kom wel 44 reviews tegen.

geengast
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Nep reviews Lidl webshop

Ongelezen bericht door geengast »

Lidl is een van oorsprong Duitse keten van supermarkten in het discountsegment. De supermarktketen is actief in een groot deel van Europa, met meer dan 11.000 winkels in meer dan 23 landen.

Daarom de Duitse reviews en ja......Nederland is maar een heel klein beetje belangrijk voor Lidl.

Gesloten