Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Speedy123
Berichten: 1173
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Rogerbaca schreef:
02 mar 2024 18:43
Nike heeft mijn account geblokkeerd omdat ik een onrechtmatige actie zou hebben gedaan. Ik heb geen vreemde bestelling gedaan, echter Nike wil het account niet herstellen. Er kan ook op andere accounts niks meer besteld worden op ons huisadres. Wie heeft iets vergelijkbaars meegemaakt? Adviezen welkom.
Als Nike uw account niet wil de-blokkeren, dan rest niets anders dan de juridische weg indien u perse het account weer geactiveerd wilt hebben.

Aangezien Nike producten overal te koop zijn, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de kosten, financieel dan wel qua inspanning, opwegen tegen de baten.

Wat ik me wel afvraag, waarom wilt u überhaupt nog bij een producent kopen die u niet als klant wil hebben?

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Rogerbaca schreef:
02 mar 2024 18:43
Er kan ook op andere accounts niks meer besteld worden op ons huisadres.
Jij hebt niets geks gedaan, zeg je, maar er zijn meerdere accounts op jouw adres actief. Wellicht moet je daar de oorzaak/ oplossing zoeken.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Je had ook even op hun site kunnen kijken, want daar staat:

Meerdere accounts opzetten kan je kans op exclusieve toegang verkleinen.

Nieuwe 'nepaccounts' aanmaken kan er toe leiden dat je exclusieve toegang wordt geblokkeerd. De meeste kans op exclusieve toegang via SNKRS krijg je door met één account op één apparaat actief mee te praten.

https://www.nike.com/nl/launch/t/zo-wer ... ve-toegang

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dacht u daar meerdere “speciale” dingen te kunnen kopen en duurder door te verkopen?

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Dit soort bedrijven zijn aanklager advocaat en rechter ineen. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben, of nu terecht of onterecht is , het maakt hun niet uit.

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Er zijn nog genoeg andere merken schoenen gewoon in de winkel. Tenminste ik denk dat je die nu niet meer wil hebben.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Wiskunde Student schreef:
04 mar 2024 12:21
Dit soort bedrijven zijn aanklager advocaat en rechter ineen. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben, of nu terecht of onterecht is , het maakt hun niet uit.
Echt... serieus...? Ik mis alleen nog de beul in je rijtje... :lol:

De hele basis van vrije economie is dat je als bedrijf zaken doet met wie je wilt. Als potentiële kopers zich niet aan je regels houden, heeft dat consequenties. Best logisch, toch?

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Methusalah »

Moneyman schreef:
04 mar 2024 12:26
Een Wiskunde Student schreef:
04 mar 2024 12:21
Dit soort bedrijven zijn aanklager advocaat en rechter ineen. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben, of nu terecht of onterecht is , het maakt hun niet uit.
Echt... serieus...? Ik mis alleen nog de beul in je rijtje... :lol:

De hele basis van vrije economie is dat je als bedrijf zaken doet met wie je wilt. Als potentiële kopers zich niet aan je regels houden, heeft dat consequenties. Best logisch, toch?
Hij doet zijn naam eer aan. Een student, dus jong, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Methusalah schreef:
04 mar 2024 12:40
Hij doet zijn naam eer aan. Een student, dus jong, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken.
Geloof er niks van dat hij jong is. Als ik mijn naam hier wijzig in 'student', betekent het niet dat ik ineens 30 jaar jonger ben. :wink:
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 04 mar 2024 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Methusalah schreef:
04 mar 2024 12:40

Hij doet zijn naam eer aan. Een student, dus jong, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken.
Zoiets dus als die gasten van xr die de a10 en a12 blokkeren en pro hamas zijn. Nog verre van droog achter de oren en denken dat je de wijsheid in pacht hebt

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Aygulf »

J. Deltoer schreef:
04 mar 2024 13:14
Methusalah schreef:
04 mar 2024 12:40

Hij doet zijn naam eer aan. Een student, dus jong, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken.
Zoiets dus als die gasten van xr die de a10 en a12 blokkeren en pro hamas zijn. Nog verre van droog achter de oren en denken dat je de wijsheid in pacht hebt
Net zoals je dus dikwijls kunt zeggen: oud, naïef, eigenwijs, recalcitrant en heel erg onwetend op veel vlakken... (kurkdroog achter de oren en denken dat ze de wijsheid in pacht hebben).

Thijs124
Berichten: 681
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Als je 15 bent zal dat dan het probleem zijn. De meeste webshops willen of misschien wel mogen alleen zaken doen met meerderjarigen, ongeacht de schoen grootte.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Nike account geblokkeerd, hoe krijg ik dit ongedaan?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Rogerbaca schreef:
14 mar 2024 19:24
En ja, als je maat 50,5 hebt en 15 jaar bent dan ben je vrij afhankelijk van Nike en SNKRS… maar schoenadviezen voor deze maat en leeftijd zijn natuurlijk welkom… niet iedereen zit op SNKRS om te handelen
Ik kan je zeggen dat Zalando tot maat 55 gaat. Ik zou daar eens kijken.

Plaats reactie