Opgelicht how lovely

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Patreez
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2023 21:54

Opgelicht how lovely

Ongelezen bericht door Patreez »

Spullen besteld op de beurs voor woon en cadeau artikelen in Gorinchem
Wel betaald maar nooit geleverd.
Allerlei smoesjes waarom er niet geleverd werd. Uiteindelijk na weken zegt ze de spullen bij een selfservice point gescand te hebben en toen bleef het stil. We zijn nu 2,5 maand verder en ik kan niet in contact komen met mevrouw. Neemt geen telefoon op reageert niet op e-mails
Haar naam is al eens eerder hier op het forum voorgekomen. Ik kom graag in contact met medegedupeerde die op de beurs bij How Lovely besteld hebben

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18
Beste antwoord
Gekozen door Patreez

Re: Opgelicht how lovely

door Seinhuis » 12 nov 2023 14:51

Patreez schreef:
11 nov 2023 22:09
Ik kom graag in contact met medegedupeerde die op de beurs bij How Lovely besteld hebben
En wat dan?

U kunt beter contact opnemen met uw creditcard maatschappij indien u met een creditcard betaald hebt. Doe een beroep op aflevering garantie.

Of neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Misschien kan www.fraudehelpdesk.nl u tips geven.

Eventueel kunt u zelf een rechtzaak starten om uw geld terug te eisen.


Neem contact op met de organisatie van de beurs. Hun kunnen u niet helpen, maar bij meerdere klachten maatregelen nemen.
Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Opgelicht how lovely

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Patreez schreef:
11 nov 2023 22:09
Ik kom graag in contact met medegedupeerde die op de beurs bij How Lovely besteld hebben
En wat dan?

U kunt beter contact opnemen met uw creditcard maatschappij indien u met een creditcard betaald hebt. Doe een beroep op aflevering garantie.

Of neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Misschien kan www.fraudehelpdesk.nl u tips geven.

Eventueel kunt u zelf een rechtzaak starten om uw geld terug te eisen.


Neem contact op met de organisatie van de beurs. Hun kunnen u niet helpen, maar bij meerdere klachten maatregelen nemen.

Plaats reactie