Prijsverschil Lidl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Hansw
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:01

Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door Hansw »

In principe doen wij onze dagelijkse boodschappen bij DIRK en bij controle van de kassa bon sporadisch een prijsverschil tegen gekomen .
Een enkele keer uitgeweken naar LIDL en al die keren geen sluitende kassabon en altijd in nadeel van klant.
Dit kan geen toeval zijn maar is volgens mij beleid omdat ze er van uitgaan dat de meeste klanten hun kassabon niet controleren.
Als je een klacht hierover indient wordt er geen reactie gegeven .

Mvg Hans

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Is het beleid, of is het gewoon slordigheid van het bewuste filiaal? Als zij de schapkaarten niet tijdig verwisselen krijg je dat.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou kom ik toch vaker bij de Lidl dan bij de Dirk. Maar als ik de bon controleer klopt hij nagenoeg altijd. Kan inderdaad per filiaal verschillen.

150747
Berichten: 234
Lid geworden op: 31 jan 2020 10:10

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door 150747 »

Daarom gaan wij tegenwoordig maar altijd naar Dirk. Ook wij werden regelmatig geconfronteerd met zaken die niet klopten en werd er gezegd dat ze het prijskaartje aan zouden passen. Ook Jumbo heeft hier een handje van en mijn vrouw had juist gevraagd of dit de juiste prijs was. Aan de kassa werd echter een hogere prijs berekend en daarna verzochten wij de winkelmedewerker er even bij te komen en deze bevestigde onze prijs.
na veel gemor mochten we toch de "onjuiste "prijs betalen.
A.H. heeft elektronische prijskaartje s welke wijzigen waar je bij staat.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Toch vreemd. Bij de Jumbo hier heb ik nagenoeg nooit problemen, en ik controleer mijn bon toch altijd.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Na als dat gemuts over verkeerde bedragen op kassabonnen, ben ik een tijdje die bonnen gaan controleren.

Zegge en schrijven één keer een foutje bij de Plus van 18 cent bij een aanbieding.

Ik kreeg het de week er op gewoon terug.

Hansw
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:01

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door Hansw »

Misschien zijn wij te kritisch maar wij vinden ook de prijsaanduiding op de schapen verwarrend bij Lidl . De prijs van een artikel staat boven het product zodat de prijs van het artikel eronder op de plaats staat waar het product van de bovenvermelde prijs ligt .
Bij de andere supermarkten staat de prijs aangegeven op het vak waar het product ook daadwerkelijk ligt .

Maar als je veel winkelt bij LIDL wen je daar waarschijnlijk aan .

Mvg

P,s Het is niet zo dat wij er wakker van liggen maar de reactie is vaak daar is weer zo,n zeurpiet als je over de te hoge prijs valt

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, de prijsaanduiding bij de Lidl is soms nogal verwarrend. Sterker nog: hier gebeurt het regelmatig dat de kaartjes verkeerd hangen. Niet dat daarmee de prijzen niet kloppen, maar het is soms best wel even zoeken.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hansw schreef:
30 sep 2023 17:59
Misschien zijn wij te kritisch maar wij vinden ook de prijsaanduiding op de schapen verwarrend bij Lidl . De prijs van een artikel staat boven het product zodat de prijs van het artikel eronder op de plaats staat waar het product van de bovenvermelde prijs ligt .
Bij de andere supermarkten staat de prijs aangegeven op het vak waar het product ook daadwerkelijk ligt .

Maar als je veel winkelt bij LIDL wen je daar waarschijnlijk aan .

Mvg

P,s Het is niet zo dat wij er wakker van liggen maar de reactie is vaak daar is weer zo,n zeurpiet als je over de te hoge prijs valt
Bij de klantenservice hebben ze u een zeurpiet genoemd? Kan mij dat nauwelijks voorstellen.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door rwolters »

Ik ken de Lidl niet maar wat ik bij andere winkels regelmatig opvang als mensen klagen is dat ze een product hebben gepakt waarvan ze dachten dat het een bepaald bedrag kost, of dat het in de aanbieding is, terwijl de prijs niet bij dat product hoort.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door henk51 »

Er zijn bij de Lidl dagelijks een aantal artikelen waarvoor je eerst in de app de aanbieding moet aanklikken en dan krijg je als je je klantenkaart scant die lagere prijs.Dus weer een klantenkaart erbij nemen zo niet mis je de lage prijs.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat klopt. Ik heb één keer bij de kassa lopen hannessen, op een gegeven moment nam de caissière het maar over. Die aanbiedingen laat ik dus lekker liggen.

Hansw
Berichten: 155
Lid geworden op: 20 apr 2004 12:01

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door Hansw »

Beste nog even een correctie tik foutje schapen moet schappen zijn .
Ik las een onderzoek waaruit bleek dat klanten die hun kassabon niet controleerde of wilde hebben gemiddeld bij de supermarkt 100 euro duurder uit zijn op jaarbasis ; kun je toch iets extra mee doen .

Mvg Hans

navy_mr
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2010 22:32
Locatie: Veldhoven

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door navy_mr »

Regelmatig zitten er fouten op de kassabon ,Een mantelzorger doet voor mij de boodschappen en het komt egelmatig voor dat de aanbiedingen niet goed op de kassabon staan .De mantelzorger heeft te weinig tijd om het terplekke te controleren en als ik het zie op de kassabon en contact opneem met de klantenservice ,dan moet je een app hebben om het terug te krijgen of terug gaan naar de winkel .Mijn mantelzorger heeft geen app op de telefoon en kan ook niet telkens terug gaan naar de winkel .En de week er op terug gaan is lastig want er zijn verschillende personen die mij helpen met de boodschappen ,en kost het in de winkel extra tijd en dat gaat niet altijd even goed .

Dus het gebeurt regelmatig dat er fouten worden gemaakt dat aanbiedingen verkeerd op de bon komen te staan ook als je 3 aanbiedingen van de zelfde producten hebt kunnen er zo maar 3 fouten op staan ,en het komt bij verschillende winkels voor (2) voor .maar je kan niets er aan doen en je hebt achteraf te veel betaald en niets terug gekregen. Is niet echt goede service en het komt regel matig voor ,het lijkt wel een verdien model te zijn
navy_mr

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door henk51 »

navy-mr sommige aanbiedingen krijg je alleen als je ze vooraf in je app activeert doet uw mantelzorger dat wel en in de folder staan aanbiedingen die pas in de loop van de week ingaan of pas een andere week ingaan. En ook een klanten kaart scannen.

J. Deltoer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Je wordt gewoon bedrogen waar je bij staat. Als je gaat winkelen bij Jac. Hermans of Simon de Wit betaal je nooit teveel.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar vergeet de Gruyter niet, ook prima.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door witte angora »

Edah vind ik daarentegen niet zo geweldig.

Een Wiskunde Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Prijsverschil Lidl

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Daarom gebruik ik bij de Lidl liefst gewoon de zelfscan.
Zie je gelijk wat het bedrag is en kun je het artikel ook in nog verwijderen

Plaats reactie