LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service Mediamarkt Alkmaar

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
weru
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2011 12:41

service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door weru »

Ik wil hierbij mijn ongenoegen kenbaar maken over de slechte service van Mediamarkt. Mijn klacht gaat materieel gezien ‘nergens over’, maar is toch zeer frustrerend.
Kort: ik kocht in aug 2010 een led-tv. Bij afhalen bleek de doos geopend te zijn geweest (wat ik zelf moest ontdekken!). Ik maakte bezwaar. Thuis mocht ik alles controleren en bellen als er iets ontbrak. Er ontbrak inderdaad een pakje accessoires om de tv aan de wand te hangen. Die had ik nodig. Dus ik belde. Zou besteld worden. Inmiddels bijna een half jaar, ongeveer 15 telefoontjes en 5 bezoeken aan Mediamarkt verder tot nu toe zonder resultaat. Slechts herhaalde excuses en ‘we zijn er mee bezig’. Ook importeur LG stuurt mij weer terug naar Mediamarkt.
Ik maak me vooral zorgen over de expansiedrift en schreeuwerigheid van een bedrijf als Mediamarkt en het verschil waarop zgn ‘service’ wordt beloofd en daadwerkelijk verleend.
Misschien voor Radar iets om eens nader te onderzoeken. Hoewel het mijn echte probleem nog niet oplost, misschien wel mijn bezorgdheid.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door dhc »

Denk niet dat Radar hier iets mee gaat doen. Er zijn duizenden bedrijven, bekend en onbekend, waar wel eens iets aan mankeert. Als Radar daar aan gaat beginnen dan kunnen ze wel 24/7 gaan uitzenden.

En: accessoires om de TV aan de muur te hangen? Sinds wanneer worden die meegeleverd?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door tiptoo »

mediamarkt is overal slecht waardeloze winkel, slechte service staan ze om bekend.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door ronald g »

Intussen hebben ze wel de Its en Modern.nl over de kling gejaagd. Maar goed montage materiaal voor muurbevestiging wordt niet standaard mee geleverd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door dhc »

ronald g schreef:Intussen hebben ze wel de Its en Modern.nl over de kling gejaagd. Maar goed montage materiaal voor muurbevestiging wordt niet standaard mee geleverd.
Dat hebben die bedrijven zelf gedaan,arrogant personeel en (te) klein assortiment. Tevens geen multimedia assortiment.
Enne, geef even antwoord op mijn vraag: ophangmateriaal meegeleverd?
Nog nooit meegemaakt....

aerox
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 mei 2011 11:44

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door aerox »

Ik heb nooit problemen gehad bij de mediamarkts in Rotterdam. Soms keken ze geeneens de spullen na en kreeg ik me geld al terug. En nee, ik werk niet voor mm.

Peeceetje
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 dec 2012 15:26

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door Peeceetje »

Waarom accepteer je een doos welke geopend is??? Bij MM gebeurd dat regelmatig, moet je gewoon niet accepteren, dan kun je op je vingers na gaan dat er iets mis mee kan zijn.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door dhc »

Gewoon reageren hoor op een bar oud topic....

weinaldum
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jul 2013 01:22

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door weinaldum »

tiptoo schreef:mediamarkt is overal slecht waardeloze winkel, slechte service staan ze om bekend.
Waarom denkt u dat ? Heeft ook nog een andere tip ?

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door 53o »

De reden dat het zo lang duurt is omdat jij akkoord bent gegaan. Je hebt een 2e handsje gekregen en hebt het geaccepteerd (dus makkelijke klant voor hun, jij accepteert een retourtje).

Laat je ballen zien en eis geld terug omdat zij niet hun afspraken nakomen. Je gaat toch geen half jaar wachten op niet nagekomen afspraken?

Je hebt geen nieuw product gekregen, je bent akkoord gegaan met hun voorstel, zij zijn hun voorstel niet nagekomen binnen redelijke tijd, eis gewoon jouw geld terug en koop een nieuwe.

Met zo'n houding wordt je binnen 1 week een Vogel's ophangsetje aangeboden, maar niet als je maar geduldig blijft.

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: service Mediamarkt Alkmaar

Ongelezen bericht door 53o »

Oftewel, mijn tip, laat het escaleren.

Gesloten