LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Supermarkt onderzoek

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Arjan901
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2015 14:43

Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door Arjan901 »

Beste forumleden,

Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar het beeld van de klant op supermarkten en lokale initiatieven. Nu zou het fijn zijn als een aantal mensen deze enquête zouden willen invullen voor mij.

Je kan er ook een waardebon van 20 euro mee winnen.

De enquête is hier te vinden: http://bit.ly/1wM3b1C

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ingevuld.
Wel een klein commentaar: bij de vraag van link eigenschappen aan supermarkten wist ik bij sommigen echt even niet wat ik moest kiezen. Just FYI.

Arjan901
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2015 14:43

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door Arjan901 »

Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ingevuld.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Arjan901 schreef:Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.
Ja dat snap ik, maar ik vond sommige dingen (bijv. inspiratie) niet echt bij een supermarkt passen. Heb niet echt het gevoel dat de lokale super mij inspireert. ;)

Arjan901
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2015 14:43

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door Arjan901 »

Julie4444 schreef:
Arjan901 schreef:Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.
Ja dat snap ik, maar ik vond sommige dingen (bijv. inspiratie) niet echt bij een supermarkt passen. Heb niet echt het gevoel dat de lokale super mij inspireert. ;)
Inspireren kan natuurlijk op veel manieren, als je niet geïnspireerd worden is dat ook zeker nuttige informatie voor mij om aan te bevelen aan een supermarkt!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door dhc »

Ben ik nou gek of stond deze "enquête" een tijdje geleden ook al hier?
Vooral die zinsnede over " lokale initiatieven" triggert...

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Arjan901 schreef:
Julie4444 schreef:
Arjan901 schreef:Bedankt voor je opmerking, het gaat er om de supermarkt te kiezen die jij het beste erbij vindt passen.
Ja dat snap ik, maar ik vond sommige dingen (bijv. inspiratie) niet echt bij een supermarkt passen. Heb niet echt het gevoel dat de lokale super mij inspireert. ;)
Inspireren kan natuurlijk op veel manieren, als je niet geïnspireerd worden is dat ook zeker nuttige informatie voor mij om aan te bevelen aan een supermarkt!
Haha, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Omdat er geen optie was om aan te geven dat het bij geen enkele super paste heb ik volgens mij maar C1000 ingevuld ofzo. Ik vond hun vleesaanbiedingen wel tof, dus kregen zij die pluim maar. :lol:

rick1212
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2015 21:19

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door rick1212 »

Ingevuld,
Ik heb nog wel een vraag, zou je de resultaten van dit onderzoek kunnen delen?
Ik zou deze zeer goed kunnen gebruiken bij mijn onderzoek.

wjpnl
Berichten: 101
Lid geworden op: 14 apr 2015 17:39

Re: Supermarkt onderzoek

Ongelezen bericht door wjpnl »

Arjan901 schreef:Beste forumleden,

Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar het beeld van de klant op supermarkten en lokale initiatieven. Nu zou het fijn zijn als een aantal mensen deze enquête zouden willen invullen voor mij.

Je kan er ook een waardebon van 20 euro mee winnen.

De enquête is hier te vinden: http://bit.ly/1wM3b1C
Hmmm een zinnetje onder het formulier 'Dit formulier is gemaakt in Ahold' doet mij toch vermoeden, dat de adresgegevens richting één bepaalde supermarkt op zullen gaan voor eigen marketingdoeleinden.

Sneaky, sneaky...

Gesloten