Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Peerkes
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2023 10:25

Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door Peerkes »

Heb een jas besteld bij Vanbommelmode.nl
Heb een maat L besteld wat ook in de jas staat.
Maar is meer een XS.
Heb al 2 keer gemaild en gebeld om deze retour te doen..en welk adres de jas naartoe moet.
Maar geen contact mogelijk.
Ben recensies gaan zoeken en ben helaas niet de enige met dit probleem.
Dacht Van Bommel mode dat zit wel goed..
Niet dus😒
Komt allemaal uit China.
Hoop dat jullie er iets mee kunnen..
Zodat er niet meer gedupeerde komen.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door Lowieze »

Waarop baseerde u de gedachte: dat zit wel goed?
Als u even onderaan de website naar het adres van het hoofdkantoor had gekeken, had u genoeg geweten.

Hoofdkantoor
SUITE C, LEVEL 7, WORLD TRUST TOWER
50 STANLEY STREET
999077
CENTRAL HONG KONG
HONG KONG

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Die gedupeerde zullen echt wel blijven komen. Daar helpt een zoveelste televisie uitzending niet tegen. Het jarenlange waarschuwen heeft u ook niet bereikt en zo lang mensen eerst doen en daarna pas kijken zal het ook niet veranderen.

Zie het als leergeld. Eerst kijken wie de verkoper is (KVK, adres, voorwaarden) en dan heel snel ergens anders kopen.


criticus2
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 sep 2018 12:38

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door criticus2 »

mede hierom koop ik heel veel zaken in ieder geval, en zeker kleding/schoenen gewoon lokaal (min of meer, in ieder geval in NL) in een fysieke winkel.
Gewoon passen, dan kom je in ieder geval met passende kleding thuis. En niet eens per se duurder wanneer je anders een x bedrag per jaar anders kwijt zou zijn aan dit soort praktijken. En zeker veel minder stress om verkeerde aankopen terug te moeten (proberen te...) draaien... ..

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door rwolters »

In de zin van "Het zit wel goed, ik koop een jas bij een bedrijf dat dezelfde naam heeft als een schoenenfabrikant"?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nee, natuurlijk koop je geen jas bij een schoenenfabrikant. Maar wel gewoon van een bekende voetbalinternational.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door Petra1987 »

De waarheid is minder mooi Vanbommelmode.nl ging failliet en de domeinnaam verviel. Vervolgens werd dit via een domeinveiling van domeinen die uit quarantaine kwamen aangekocht. Hiermee verkrijgen ze een betrouwbare domeinnaam met autoriteit. Vervolgens wordt er door dit bedrijf een standaard dropshipping webshop voorzien.

Het is een buitenlandse dropshipper die in Nederland opereert.

Het lijkt allemaal heel betrouwbaar, maar dat is het niet.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Een keer klikken op de voorwaarden, en men weet het.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door rwolters »

Nijogeth schreef:
15 dec 2023 20:56
Nee, natuurlijk koop je geen jas bij een schoenenfabrikant. Maar wel gewoon van een bekende voetbalinternational.
Dat is dan wel weer logisch. Iedere voetbalinternational draagt ook wel eens een jas dus die hebben er wel verstand van.

Motormuis77
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2012 22:27

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door Motormuis77 »

Helaas ben ik er vandaag achter gekomen dat ik ook hier in ben getuind.. moet ook geen jas bestellen op maandagochtend op het toilet.

De website is idd een dropshipper en nu met de noorderzon vertrokken. De website geeft een foutmelding en de internet wayback machine heeft maar 2 snapshots.

Leergeld noemen we het maar en we zetten de jassen wel op de weggeefhoek, dan maak ik er nog iemand blij mee hoop ik

Zo zie je dat je zelfs als ict-er weleens op je bek gaat..

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vanbommelmode.nl blijkt dropshipper

Ongelezen bericht door witte angora »

rwolters schreef:
15 dec 2023 22:14
Nijogeth schreef:
15 dec 2023 20:56
Nee, natuurlijk koop je geen jas bij een schoenenfabrikant. Maar wel gewoon van een bekende voetbalinternational.
Dat is dan wel weer logisch. Iedere voetbalinternational draagt ook wel eens een jas dus die hebben er wel verstand van.
Inderdaad. Ik koop ook wel eens een voetbal, dus... :mrgreen:

Edit: ik zie nu net dat je ook op mijn leeftijd nog prima bondscoach kunt worden. :D
https://nos.nl/artikel/2504106-brazilie ... -sao-paulo

Plaats reactie