Verkeerd koffiezetapparaat ontvangen na reperatie

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Roswitha nagtzaam
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2024 16:05

Verkeerd koffiezetapparaat ontvangen na reperatie

Ongelezen bericht door Roswitha nagtzaam »

Coolblue heeft een verkeerd en incompleet koffiezetapparaat terug gestuurd na reperatie ik heb een Philips latte go 3200 opgestuurd voor de geloof ik zesde keer inmiddels in net iets meer dan 3 jaar.
Hele hoop gedoe en geld gekost en nu was hij na reperatie gelijk weer kapot dus weer opgestuurd en na heen en weer gekibbel over betalen hebben ze het gemaakt en het pakket is terug en we maken het open en er zit een Philips latte go 2200 in zonder alles losse onderdelen .
Dus nu moet ik dat weer terug sturen en gaan ze onderzoek doen zeggen ze.
Wat kan ik hiermee

Lady1234
Berichten: 27177
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Verkeerd koffiezetapparaat ontvangen na reperatie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dien een klacht in.

Seinhuis
Berichten: 2378
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Verkeerd koffiezetapparaat ontvangen na reperatie

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Maak foto('s) van het ontvangen apparaat. Dit kan later als bewijs dienen.

Stuur inderdaad het verkeerde apparaat terug. U moet accepteren dat een winkel fouten kan maken. Geef Coolblue de mogelijkheid en tijd om dit probleem op ye kunnen lossen.

Indien er geen oplossing komt moet u een officiële klacht indienen www.coolblue.nl/klantenservice/klachten. Indien dat geen resultaat opgeleverd dan kunt u naar www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcen ... nen/#Stap1 voor bemiddeling of een bindend uitspraak, of naar uw rechtsbijstandverzekering.

NeoDutchio
Berichten: 12335
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Verkeerd koffiezetapparaat ontvangen na reperatie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Zoals al gezegd door Seinhuis, fouten kunnen gebeuren, deze verkeerd terug gestuurde koffiezetter zal terug gestuurd moeten worden.
Het vervolg hangt even af wat er gaat gebeuren. Mocht uw koffiezetter verdwenen zijn (waarschijnlijk verwisseld en iemand anders heeft nu uw apparaat die wellicht niet reageert), dan zal CoolBlue u of een nieuwe moeten sturen, of het geld terug geven.
Mocht uw koffiezetter wel weer boven water komen, dan kan het zijn dat deze gewoon werkt, dan kunt u eindelijk genieten van een bakje koffie. Geeft de koffiezetten na terugkeer nog steeds problemen kunt u CoolBlue in gebreke stellen en de koop ontbinden.

Plaats reactie