LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eyelove

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
cindyh
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2011 10:34

Eyelove

Ongelezen bericht door cindyh »

Meer dan 3 maanden een bril uitgezocht bij eyelove. Zou een mailtje krijgen als de bril bij DA zou liggen. Na een maand nog geen mailtje ontvangen. Ben er na toe gegaan. De bril lag al in de winkel met een beschadiging.

Bril moet weer opgestuurd worden. Deze was na meer dan een maand nog niet bij de DA. Er werd mij beloofd dat de bril de volgende dag er zou zijn. Maar deze bleek er de volgende dag nog niet te zijn.

Had geen zin meer om te wachten op de bril. Formulier ingevuld dat ik mijn geld weer terug zou krijgen. Daar stond op dat ik het geld binnen 3 weken zou terug krijgen. Nu wacht ik al meer dan een maand op het geld.

Bij Eyelove moet je dus veel geduld hebben op je bril of op je geld terug!!!!!

khoekstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2011 15:44

Re: Eyelove

Ongelezen bericht door khoekstra »

Eyelove brillen zijn dan misschien goedkoop, maar leveren bagger materiaal. Ik heb mijn bril 3 keer(!) terug gestuurd omdat er telkens een cilindrische afwijking van .25% werd meegeleverd. Daar krijg je dus schele hoofdpijn van , maar ''alleen als je er gevoelig voor bent'' volgens de DA mevrouw. Dat is onzin, een afwijking is niet voor niets een afwijking en als die voorkomt terwijl je het niet nodig hebt werkt dat door op je zicht. Ik heb nu mijn bestelling ongedaan gemaakt (na 3 maanden gezeur) en krijg mijn geld hopelijk terug op mijn bankrekening. Hulde voor het geduld van de dames van DA, want deze klacht hebben ze veel gehoord en 'ja, veel mensen willen hun geld terug'. Volgens Eyelove is een cilindrische afwijking heel normaal. Wat een schandalige onzin!

Gesloten