LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Perry Sport folderaanbiedng al 'uitverkocht' eer actie start

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Stannio
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2008 22:44

Perry Sport folderaanbiedng al 'uitverkocht' eer actie start

Ongelezen bericht door Stannio »

Maandagavond de folder gehad, er stond een aardige winterjas in voor een bijna te mooie prijs, van 249 voor 75. Dinsdagochtend naar de winkel, In de winkel nergens die jas, zelfs geen extra kleine of extra grote maten. Heb even op internet gekeken, daar wel leverbaar, maar dan voor 199, dus met veel minder korting. In de winkel verwarrende mededelingen van personeel, uitverkocht, niet meer leverbaar, misschien morgen. Ik woensdagochtend gebeld, nu mededeling uitverkocht. Zijn nu ook van internet af. Ik denk dat ze die jassen nooit verkocht hebben voor die laagste prijs, dus een lokkertje of een foutje in de kortingsberekening, waar ze lucht van kregen en de jassen snel uit de winkels hebben gehaald. Ik voel me belazerd door Perry Sport, en belogen door het personeel.

evilkitty
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:56

Re: Perry Sport folderaanbiedng al 'uitverkocht' eer actie start

Ongelezen bericht door evilkitty »

mischien handig om te weten maar folder artikelen komen altijd EERDER in de winkel dan dat de folder start. vaak worden deze producten al voor dat de folder start voor de folder prijs verkocht. soms piesen fillialen gewoon achter de pot met bestellen als de voorraad onvoldoende is. en daardoor niet of nauwelijks leverbaar.

ook worden veel van deze folders een half jaar van te voren gemaakt.

over het algemeen bestaat het personeel van perry uit ongemotiveerde studenten (niets mis mij overigens) die vaak maar wat roepen.

Gesloten