Klantenservice Reebok

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Stijnschoneveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2023 13:08

Klantenservice Reebok

Ongelezen bericht door Stijnschoneveld »

Hoi! Ik start dit topic om aandacht te vragen voor Reebok. Ik heb zelf ruim een week geleden 3 kledingstukken gekocht op reebok.eu. Nu kreeg ik hier geen bevestigingsmail van, kon ik niet inloggen in mijn account en kan ik de order nergens terug vinden. Wel is er via PayPal 60 euro afgeschreven. Nu heb ik 1 van de 3 kledingstukken ontvangen, te groot helaas. Op de rest wacht ik nog steeds en ik heb geen idee hoe ik Reebok hiervoor kan bereiken. De klantenservice is niet bereikbaar, telefoonnummers die ik op internet vind zijn buiten gebruik, enkel de chatbot werkt, waar je niks aan hebt.

Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben en ik ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die dit probleem hebben?
Nu is 60 euro al vervelend, maar ik heb ook berichten gezien van mensen die voor 550 euro besteld hebben en hier niks van hebben gezien, zelfs geen mailtje.

Lady1234
Berichten: 27135
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Klantenservice Reebok

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens hun algemene voorwaarden zijn ze te bereiken in Milaan.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Klantenservice Reebok

Ongelezen bericht door Seinhuis »

In EU heldt een wettelijk levertijd van 30 dagen, tenzij er een andere afspraak is gemaakt.

Maak een print screen van de chat, of laat (indien mogelijk) het gesprek naar u toe mailen zodat u bewijs hebt dat u contact op hebt genomen met klantenservice.

Neem contact op met PayPal. Doe een beroep op "bescherming voor kopers".
www.paypal.com/nl/webapps/mpp/buyer-protection.

Ook kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering.

SGR
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2023 15:20

Re: Klantenservice Reebok

Ongelezen bericht door SGR »

Ook ik heb een bestelling geplaatst bij Reebok.eu. Keurig betaald en nu na 2 weken nog niks ontvangen. Inmiddels 2x per e-mail verzocht om levering. Zo niet, dan overweeg ik aangifte te doen (en heb hun dat ook medegedeeld).

Moneyman
Berichten: 30123
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Reebok

Ongelezen bericht door Moneyman »

Aangifte… :roll: waarvan dan? Er is helemaal geen strafbaar feit gepleegd.

SGR
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2023 15:20

Re: Klantenservice Reebok

Ongelezen bericht door SGR »

Inmiddels heb ik mijn bestelling ontvangen......

Plaats reactie