Woonsquare wil product niet ruilen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Wndii
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2023 13:38

Woonsquare wil product niet ruilen

Ongelezen bericht door Wndii »

Vorig jr 27 apr meubels gekocht, binnen een jaar mankementen eraan, salontafel netjes opgelost, eettafel zwart en hoekbank lounge gedeelte niet, maanden mailen en bellen, vrij pakken op het werk, 2 monteurs hier gehad die steeds in ons voordeel praten ons gelijk geven, het terugkoppelen naar hoofdkantoor met fotos en uiteindelijk niks meer gehoord. Blad van eettafel lijkt af te bladeren dit kan onmogelijk door eigen toedoen zijn, bank lounge gedeelte lijkt een fabrieksfout in te zitten, monteurs kunnen dit niet op lossen, woonsquare zegt dit op te lossen op hun manier, opvullen-aanstippen, monteur geeft aan dat dit niet kan/ er lelijk van gaat worden, zwart op wit zeggen ze dit op te lossen, in de praktijk wordt er niets opgelost en blijven ze volhouden dat dit door ons eigen toedoen is. Zelf heb ik ook in meubelzaak gewerkt en dit is duidelijk niet door eigen toedoen, dit moet worden opgeruild! Woonsquare weigert dit. Ik wil het hier niet bij laten zitten want dit is onrecht en ronduit schandalig hoe ze met de service omgaan naar klanten toe. Ik hoop als meerdere gedupeerde hier zijn en dit lezen...mailen naar radar zodat klanten hiervoor gewaarschuwd worden en woonsquare zelf de service eens aan pakt.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Woonsquare wil product niet ruilen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wndii schreef:
19 jul 2023 13:49
Ik hoop als meerdere gedupeerde hier zijn en dit lezen...mailen naar radar zodat klanten hiervoor gewaarschuwd worden en woonsquare zelf de service eens aan pakt.
U kunt nu dit forum vinden, maar dat had ook voor aankoop gekund:
search.php?keywords=Woonsquare&terms=al ... ubmit=Zoek

Wat uw verhaal niet zegt is wat de oorzaak is van de problemen. Een afbladderende tafelblad meent u dat het niet door eigen toedoen komt, maar hebt u daar ook een onderbouwing voor? Ik kan mij voorstellen dat bepaalde schoonmaakmiddelen kunnen reageren met bepaalde afwerkingen.
En ook het probleem met de bank benoemt u niet. Als er al geen onderbouwing is, waarom denkt u dat een televisieprogramma hier in gaat duiken?

Woonsquare is een low-budget winkel met dito service. Dat had u van te voren kunnen lezen en een afweging kunnen maken om er dan juist niet te kopen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Woonsquare wil product niet ruilen

Ongelezen bericht door crazyme »

Wanneer u zelf in een meubelzaak heeft gewerkt begrijp ik niet dat u dan toch bij woonsquare bent binnen gestapt.

Tevens bent u kennelijk onbekend met de cbw garanties.

U kunt de geschilllencommissie inschakelen.


Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Woonsquare wil product niet ruilen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Op www.woonsquare.nl/cbw-erkend staat dat Woonsquare lid is van CBW. U kunt naar de geschillencommissie voor een bindend uitspraak. Zie www.cbw-erkend.nl/uitgesprokenzaak.
Indien u een rechtsbijstandverzekering hebt neem dan eerst met hun contact op.

150747
Berichten: 234
Lid geworden op: 31 jan 2020 10:10

Re: Woonsquare wil product niet ruilen

Ongelezen bericht door 150747 »

Komt me bekend voor.
Ons bankstel na vier jaar maar opgeruimd.
Oranje deed de garantie van vijf jaar op zich nemen maar na zeven reparaties werden wij het beu.
Verhalen kun je niks bij Woonsquare want Oranje moet het oplossen en de garantie liep nog een jaar.
Dan maar wat anders om van de ellende af te zijn.
Hier nooit meer Woonsquare meer.

Plaats reactie