LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Xenos

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
brilletje
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 nov 2011 11:52

Xenos

Ongelezen bericht door brilletje »

Pas werd ik in de Xenos in mijn woonplaats uit geblaft door ws. een filiaalleidster. Ik lette even niet op en er gebeurde iets wat niet wenselijk was. Zij had dus beslist een punt om een opmerking te maken alleen.......
de wijze waarop was zo onbeschoft en respectloos! Ik was te verbaast maar ook boos om op dat moment te reageren. Dat heb ik later via de site van Xenos gedaan. Een reactie volgde maar niet eentje waar ik veel aan heb.
De filiaalleidster voelt zich te groot om iets van zich te laten horen. Ik denk dat zij het normaal vindt om klanten zo verbaal tekeer te gaan.
Enfin, mij zullen ze er niet meer zien. Zoiets gebeurt mij maar 1 maal.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

brilletje schreef:Pas werd ik in de Xenos in mijn woonplaats uit geblaft door ws. een filiaalleidster. Ik lette even niet op en er gebeurde iets wat niet wenselijk was. Zij had dus beslist een punt om een opmerking te maken alleen.......
de wijze waarop was zo onbeschoft en respectloos! Ik was te verbaast maar ook boos om op dat moment te reageren. Dat heb ik later via de site van Xenos gedaan. Een reactie volgde maar niet eentje waar ik veel aan heb.
De filiaalleidster voelt zich te groot om iets van zich te laten horen. Ik denk dat zij het normaal vindt om klanten zo verbaal tekeer te gaan.
Enfin, mij zullen ze er niet meer zien. Zoiets gebeurt mij maar 1 maal.
Wat een vage posting. Zeg dan tenminste wat er gebeurde wat onwenselijk was, en waarvoor de filiaalleidster je uitmaakte. Anders wordt je straks hier op het forum ook nog uitgeblaft

brilletje
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 nov 2011 11:52

Re: Xenos

Ongelezen bericht door brilletje »

ach, tegenwoordig kijk ik ( bijna) nergens meer van op......
Ik hoop dat het team van Radar erop toeziet dat dit niet gebeurt.
Wat er gebeurde? Ik had mijn hond bij me en die was aan het snuffelen. Er is geen verbod voor honden in dit filiaal.
Ik werd als een schooljongen uitgekafferd en gezien de leeftijd van die ' dame' had zij mijn dochter kunnen zijn.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Xenos

Ongelezen bericht door sephora30 »

Niemand heeft iets aan dit vage topic. Wij waren er niet bij dus kunnen niet oordelen.
Welk filiaal was het?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Brilletje wat heb je gedaan dan wat onwenselijk is ?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Xenos

Ongelezen bericht door sephora30 »

Sorry maar wie gaat er nou met zn hond in de Xenos lopen :shock:

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Xenos

Ongelezen bericht door riddert »

Ik lette even niet op en er gebeurde iets wat niet wenselijk was. Zij had dus beslist een punt om een opmerking te maken alleen.......
Waar zat het hondje dan wel niet aan te snuffelen?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Chocomelk »

brilletje schreef:ach, tegenwoordig kijk ik ( bijna) nergens meer van op......
Ik hoop dat het team van Radar erop toeziet dat dit niet gebeurt.
Wat er gebeurde? Ik had mijn hond bij me en die was aan het snuffelen. Er is geen verbod voor honden in dit filiaal.
Ik werd als een schooljongen uitgekafferd en gezien de leeftijd van die ' dame' had zij mijn dochter kunnen zijn.
Tjah......sorry ik vind het heel normaal dat je geen hond mee daarbinnen mag nemen, alleen een blindegeleidehond neem je in zo'n winkel mee naar binnen.
Beetje nadenken kan je zelf ook.

Er is geen verbod.....sorry beetje zelf nadenken ......

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sephora30 schreef:Sorry maar wie gaat er nou met zn hond in de Xenos lopen :shock:
Dat is voor mij ook echt onbegrijpelijk.
Geloof dat als ik daar zou werken ook zou uitvallen....uh niet netjes ik weet het. :oops:

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Xenos

Ongelezen bericht door witte angora »

Wat er gebeurde? Ik had mijn hond bij me en die was aan het snuffelen.
Aan eetbare dingen zeker? Want spiegels en theekopjes zullen het beest niet interesseren denk ik zo.
Er is geen verbod voor honden in dit filiaal.
Nee, en er is ook geen verbod voor papegaaien, olifanten, zebra's en domme blondjes.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Xenos

Ongelezen bericht door sephora30 »

witte angora schreef:
Nee, en er is ook geen verbod voor papegaaien, olifanten, zebra's en domme blondjes.

Goddank anders mocht ik niet naar binnen :mrgreen:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Emmy75 »

brilletje schreef: Er is geen verbod voor honden in dit filiaal.
Moeten ze dan werkelijk overal een verbodsbordje voor ophangen ?

maarja 't is weer buiten werktijd...

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Xenos

Ongelezen bericht door witte angora »

sephora30 schreef:
witte angora schreef:
Nee, en er is ook geen verbod voor papegaaien, olifanten, zebra's en domme blondjes.

Goddank anders mocht ik niet naar binnen :mrgreen:
Zo dom kom je nu ook weer niet over. :wink:

Het was gewoon een sneer naar TS, maar dat zul je wel begrepen hebben. Immers, met een hond naar binnen, het beest begint ergens aan te snuffelen, toegeven dat de medewerkster inderdaad een punt heeft om er iets van te zeggen, en hier dan evengoed lopen klagen en een beroep doen op het feit dat er geen bordje hangt: verboden voor honden. Dat soort klanten zou je toch het liefst buiten de deur willen houden, of niet dan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Chocomelk »

brilletje schreef: Enfin, mij zullen ze er niet meer zien. Zoiets gebeurt mij maar 1 maal.
Dat zal het personeel van de Xenos ook niet erg vinden.

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Xenos

Ongelezen bericht door witte angora »

Chocomelk schreef:
brilletje schreef: Enfin, mij zullen ze er niet meer zien. Zoiets gebeurt mij maar 1 maal.
Dat zal het personeel van de Xenos ook niet erg vinden.
Scheelt weer een bordje 'Verboden voor...' :mrgreen:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Jolijn »

brilletje schreef:Pas werd ik in de Xenos in mijn woonplaats uit geblaft door ws. een filiaalleidster.
Ze sprak de taal van je hondje.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Xenos

Ongelezen bericht door Brainless »

In elke winkel waar voedingsmiddelen worden verkocht is het verboden (oa door de keuringsdienst van waren) dieren mee naar binnen te nemen.

Daarnaast staat er op/naast elke deur een bord met daarop plaatjes waarop oa staat aangegeven dat honden niet toegestaan zijn (zo ook eten en roken).

Dit staat op de site van de Xenos.
Mogen er bij Xenos honden naar binnen?

Helaas kunnen wij uit hygiënisch oogpunt geen huisdieren toelaten in onze filialen. Blindegeleide- en SOHO-honden mogen wel naar binnen.

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Xenos

Ongelezen bericht door witte angora »

Jolijn schreef:
brilletje schreef:Pas werd ik in de Xenos in mijn woonplaats uit geblaft door ws. een filiaalleidster.
Ze sprak de taal van je hondje.
:lol: :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Xenos

Ongelezen bericht door bprosman »

Waar zat het hondje dan wel niet aan te snuffelen?
Aan de filiaalleidster waarschijnlijk :wink:

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Xenos

Ongelezen bericht door witte angora »

bprosman schreef:
Waar zat het hondje dan wel niet aan te snuffelen?
Aan de filiaalleidster waarschijnlijk :wink:
In dat geval is de klacht van TS terecht. In plaats van naar TS te blaffen, had de filiaalleidster terug moeten snuffelen. TS, het is mij volkomen duidelijk, ik neem al mijn sarcasme en alles in mijn vorige posts terug. (maar ik laat het allemaal wel lekker staan :mrgreen: )

Gesloten