LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon Kinderspaarbeurs

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
walter72
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 feb 2006 12:25

Re: Aegon Kinderspaarbeurs

Ongelezen bericht door walter72 »

Wel, wij vroegen om een zeer veilig spaarplan voor ons kind waar we geen verlies op zouden kunnen leiden.
Mijn vrouw is des duivels toen ik haar dus deze woekerpolis voorlegde. Ze kan altijd in detail elk gesprek terug halen. En dus ook het gesprek met deze verzekerings agent.
Ik kan je zeggen dat ik nog geen wijs kan uit het financielle verhaal op papier van dit produkt. Wel het appelen en peren verhaal van meneer de verkoper.
Nu ja, het verlies is te overzien, maar de manier waarop het hele verhaal verlopen is maakt ons ontzettend boos. Ik voel me opgelicht door Aegon en de verzekeraar. Het vertrouwen in de financiele instellingen is minder dan minimaal. Ik ga nu met deze instellingen om zoals ik met de lokale crackhead omga! Zeer voorzichtig en vriendelijk, nooit mee in zee gaan. En VER uit de buurt blijven.

Dus iedere ouder die geld wil voor de mogelijke studie van zijn kind. Nooit advies vragen, nooit een financiel produkt kopen, alles zelf doen! Scheelt je geld en een maagzweer. :?

Vraag nu is: hoe lang gaat deze belachelijke verkoop van produkten nog door? Dit moet toch gestopt worden? :twisted:

MAXIEM

Re: Aegon Kinderspaarbeurs

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag walter72,
Dus iedere ouder die geld wil voor de mogelijke studie van zijn kind. Nooit advies vragen, nooit een financiel produkt kopen, alles zelf doen!


Dan moet je natuurlijk wel weten wat en hoe je het zelf kunt doen. Wil je dat weten, geef dan even een seintje. :!:

Groeten, Maxiem.

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: Aegon Kinderspaarbeurs

Ongelezen bericht door roland48 »

Vraag nu is: hoe lang gaat deze belachelijke verkoop van produkten nog door? Dit moet toch gestopt worden?
Uhhh, lang? Zo lang mensen de mooie praatjes geloven, zullen deze producten blijven bestaan. Walter heeft ook de verkoper op zijn blauwe ogen geloofd, had hij die financiele bijsluiter gelezen wanneer die er toen al was? Had de verkoper daar niet simpelweg omheen gel*ld in de trant van "dat moet u anders zien"?

Gelukkig kijken er 2 miljoen mensen naar Radar, die al veel heeft gedaan aan de woekerpolis. Mensen moeten toch leren dat je kan sparen bij een bank, op een spaarrekening. Beleggen, ieder zijn ding, doe je dan ook liever zelf: open een rekening bij een Alex of Binck oid. Geen zin om je erin te verdiepen? Ga dan liever sparen, dan weet je waar je geld blijft.

Maar ja, Nederlanders blijven Nederlanders: waarom blijven mensen bellen naar de belspelletjes? Waarom heeft niemand door dat je kans om "de jackpot" te winnen met 4 cijfers 1 op 10.000 is, ofwel bij 3 spelletjes per dag: EENS IN DE 9 JAAR!

WORDT WAKKER!

Helaas lezen te weinig mensen dit forum... :(

walter72
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 feb 2006 12:25

Re: Aegon Kinderspaarbeurs

Ongelezen bericht door walter72 »

Mijn ogen zijn grijs :wink:

Afgezien daarvan.Ik heb nu de beschrijving. Snap jij hem? Als ik jou dus medicicatie voorschrijf met een vage bijsluiter... Ik weet het wel dat jullie je handen wassen in onschuld.

Ach, het is nu eenmaal zo.
Nu wraak.

Aegon moet vallen of compenseren voor misleiding!

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: Aegon Kinderspaarbeurs

Ongelezen bericht door roland48 »

Maar je ziet hoeveel jaar de collectieve regeling al heeft geduurd... en wat voor regeling.

Uiteindelijk bloedt dit dood ben ik bang, op de enkeling na die door wil procederen.

Gesloten